Huh, täälähän keskustelu pauhaa ja heti jää jälkeen, ku ei muista ja kerkii käydä kattelee.
Tämmösen löysin...
Kyllä jo vähän hymyilyttää, tt01 1,5CS kokoajan helpompi ajaa
Onnistuin jo täysiä kierroksi pyörähtämättä helpohkolla radalla.
Eilen säädin neg. Camberia lisää taakse pito parani, tänään vaihdoin UR50 öljyt iskareihin, ei hötky enää niinpaljon. Mutta sitten lisäsin 50g takapuskuriin niin vaikutti tosi paljon.
Nyt siis edessä tamiyan hard jouset, takana soft, iskariöljy UR50, ajokorkeus etu 6mm taka 4mm (liian matala nostan huomen mutta stance säilyy, tässä siis muoviöljyiskari= ei säätöä) ja edessä lisäpainoa 75g takana 50g.
Rupeeko menee vaan syvemmälle metsään?
Mielipiteitä, huomasin tuossa Tikkurilan radan esittelyssä ainakin kaks CS autoo? (Kerran jo kyselin täällä onko Suomessa CS kuskeja, ei tullu vastauksia )
Säädöt vaikuttaisivat olevan ihan oikealla suunnalla, kun halutaan vähän kompensoida 1,5CS:n tuottamaa huomattavaa yliohjautumista. Eli säädöt tuskin toimisivat 50:50 nelivedolla -> kovaa aliohjautumista.
Ja kyllä, CS kuskeja löytyy. Mm. meidän vakio treeniporukalla, kun käydään Tiksissä luisuttelemassa (4 henkilöä), niin kaikki ajaa CS:llä. Itse ajan nykyään n. 1,4CS:llä, jota on hiljalleen kasvatettu nälän yltyessä.