Tuolla toisessa aiheessa kun kyseltiin kokemuksia niin laitetaanpas krossista vähän rapsaa parin vuoden ajalta:
Pikkuveljelle(ei paljoa sillä ajanut, oli enneminki mekkausta tän auton omistaminen)
tää auto ostettiin, 2009 jouluna muistaakseni.
Ongelmat alko sähköistä...rtr moottori ja nopari hajosivat hetkessä, ilman mitään, oikein välitettynä ja sisäradalla...tilalle miedot harjattomat sähköt, 13,5t cs moottori ja dualskyn nopari...sitten alko se boxin rattaiden hajoamiset ja spurri ongelmat. Autoa siis ajettiin sisäradalle n. puoliteholla.
Sitten kun auto alko suurin piirtein pysymään kasassa vetokaluston puolesta(muistaaksen traxxasin spurri ja slipperi ihan jumiin, koska muuten padit sulivat)
hajosi servo, radalla jossa ei ollut hyppyjä, mistä ois niillä ajotaidoilla hypätty.
Se nyt ehkä oli anteeks annettavaa...mutta sitten ne iskarit, varret mutkalla ja rungot soikeena, vaikkei mitään kiinteitä esteitä ollu.
Ja tietty ne ruuvinkannat...niistä ei tarvi edes puhua.
Radio+vastari on vielä ehjät....mutta ohjain ei kummonen ole, eikä se helpota ajoa kokeneellakaan, että noin 50% liipasimen alueesta on "tyhjää", ei siis mitään vastetta.
Muovi osia ei ajomäärästä johtuen juuri mennyt, joku tukivarsi ja parit siipitelineet.
Kannattaa tosissaan lukea koko tää aihe ennen auton ostoa...löytyy muiltakin vastaavaa juttua.