Nyt on diffien outdrivet liimattu Locktiten Gel-liimalla ja laitettu uudelleen kasaan hyvin kevyesti ruuveja kiristämällä. Eron tosiaan tuntee vanhaan kiristykseen kun rattaat pyörivät paljon kevyemmin. Nyt katson Nokian skabojen jälkeen ovatko öljyt pysyneet 100 % sisällä punnitsemalla diffit. Ne painaa 58...60 g kappale mun nesteillä (3-3-2) ja rattailla ilman laakereita.
Onko uusintapunnituksen tuloksia vielä saatavilla?
Diffit tarkistettu (oikeastaan vain etu ja taka) koska keskidiffin vuodon näkee päällepäin.
Valitettavasti se taitaa olla ainoa jossa nesteet pysyneet sisällä (tarkistan toki asian).
Takadiffissä oli jäljellä n. 80 % nesteestä.
Etudiffi oli TÄYSIN tyhjä.
Vuotokohta ei ole selvillä, pitäisi tosiaan laittaa jotain väriainetta sisään jotta saisi vuotokohdan selville.
Isokarhu oli löytänyt RCTechistä kohdan jossa todettiin seuraavaa:
1) Metalliholkit liimataan paikalle koteloihin kuten olen tehnyt.
2) Asennetaan HD outdrivet (mulla on paikalla).
3) Vaihdetaan alkuperäisten O-renkaiden paikalle Mugen S5 O-Ring (MUGT0244).
Näiden jälkeen niiden PITÄISI olla 100 % tiiviit. Kerron tuloksen kun saamme ko. tiivisteet A Mainilta.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk