Mitä merkitystä sillä on onko auto tehty sähköautoksi suoraan vai muutettu polttiksesta. Se ei tarkoita yhtään mitään kestävyyden osalta, mutta sen sijaan suunnittelussa voi olla monta kompromissia tuon polttiksesta muunnetun osalta kun sitä ei ole suunniteltu suoraan sähköille.
Joka tapauksessa vertailu SCRT10:n ja tuuppi-Slashin välillä on aika tavalla kahden erilaisen auton vertailua. Ehkä se suurin ero on siinä, että SCRT10 pohjautuu rakenteiltaan 1/8-kokoiseen krossiautoon skaalattuna pienemmäksi ja on kaikilta ominaisuuksiltaan kilpa-autoksi suunniteltu, kun Slash on tehty pihasuttailuauton (Stampede, Rustler) pohjalta ja hyvin paljon sellaisen osia käyttäen.
Kyllähän eroa on esim. vetopuolella materiaalien vahvuuksissa, niin ratastuksissa kuin akseleissakin.
Jos näiden kahden välillä miettii, niin ehkä pitäisi ensin miettiä haluaako neliveton vai takavedon ja valita sitten eri vaihtoehdoista sen mukaan. Tuuppeja on tarjolla paljon enemmän eri merkkejä, kun taas nelkkuja on vain kolme, joista kaksi (Hong Nor SCRT10 ja HoBao 10SC) on kilpa-autoiksi tehtyjä ja Slash 4x4 on selkeä pihasuttausauto.
Mitä tulee RTR tai ARTR valintaan (kittiä ei ole), niin älä sitä Hong Norin RTR:ää osta. Radio siinä on kai kohtuullinen, mutta nopari ja moottori on halpaa kuraa. Mielummin ARTR eli ilman sähköjä, vaikka sille autolle voikin tulla vähän enemmän hintaa sillä tavalla, mutta saat kerralla kunnollista tavaraa ja toimivan auton. RTR-sähköt on yleensä rahan hukkaa.