Diffin kiristyksestä:
Jos laittaa shimmejä pikku rattaiden akselille,seurauksena on hammasrattaiden kiristyminen toisiaan vasten,eli diffistä tulee "rapea" eikä "smooth" kuten pitäisi.Kiristyksen säätö vaatii aina diffin purkua...eli töitä tiedossa.
Omassa versiossa laitoin kolmio akselin kumminkin puolin 0,4mm prikat , jotta lautasrattaat kiristyy päätyjä kohti ja kiristyy sinnepäin.Tämä vaatii kyllä kannen vahvistuksen,ettei se anna periksi,teetin siis 0,8mm rosterista kannen muotoisen palan,jossa oli ruuveille kolot ,korvasin ruuvit pitemmillä 2mm ruuveilla.Nyt kun kantta kiristää diffi kiristyy ulospäin eli rattaat pysyy herkkänä ja lautasrattaat kiristyy päätyjä vasten.Tämä on säädettävissä ulkoapäin ,kun tekee koppaan reiän,josta ruuvien kannat saa näkyviin...Eli voi kokeilla helposti diffin eri jäykkyyksiä.
Lyhyt oppimäärä asiasta.