RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: teippimies - 05.07.10 - klo: 08.43
-
ISO kiitos kaikille kisailijoille, YPAKIN väelle, kauhavalaisille,
Korvenmaan Matille. Ylistaro vaikenee ...
LS-5 LAUANTAI
A-Finaali
1 1 Pekka Heikkilä 90 30:20.142
2 8 Teemu Savolainen 86 30:00.920
3 2 Toni Pernu 86 30:12.438
4 39 Tõnu Tooming 83 30:13.960
5 10 Kari Tamminen 82 30:04.318
6 36 Kari Ikävalko 81 30:22.057
7 26 George Gustafsson 75 30:08.842
8 7 Thomas Sojakka 69 23:52.686
B-Finaali
1 27 Mika Mäläskä 41 15:23.123
2 6 Pasi Nevalainen 41 15:29.133
3 9 Ilpo Koivisto 40 15:22.580
4 16 Jari Virtanen 40 15:25.209
5 33 Jyri Konoila 7 2:49.071
C-Finaali
1 17 Tim Malmsten 40 15:13.555
2 29 Seppo Koskenmäki 37 15:24.287
3 40 Allan Rosenberg 11 4:22.433
4 21 Kari Oikkonen 5 2:06.396
5 37 Tuomo Otsavaara 0
D-Finaali
1 31 Kauko Pernu 18 14:30.329
2 34 Kalervo Meriläinen 10 4:28.351
3 12 Matti Iivonen 5 2:16.862
4 14 Veikko Jalas 5 2:44.009
GT-8 LAUANTAI
GT-8
Pos No. Name Laps Total Tm
1 2 Jiri Jokinen 91 30:12.185
2 7 Juha Menna 90 30:13.837
3 3 Vesa Rousku 89 30:00.491
4 8 Antti Laurinkoski 80 30:05.864
5 5 Juha Rousku 78 30:14.325
6 12 Tommi Turku 77 30:10.781
7 4 Pekka Kuronen 60 29:30.714
8 10 Juho Hattunen 46 18:42.465
9 6 Markus Aallonen 17 7:33.501
10 58 Jarmo Aallonen 0 -.---
********************************************************************************************
SUNNUNTAI:
LS-5
1 1 Pekka Heikkilä 109 30:02.761
2 2 Toni Pernu 109 30:17.110
3 7 Thomas Sojakka 107 30:13.490
4 10 Kari Tamminen 102 30:06.070
5 39 Tõnu Tooming 101 29:26.237
6 8 Teemu Savolainen 101 30:04.942
7 26 George Gustafsson 91 30:09.349
8 6 Pasi Nevalainen 56 16:23.987
9 33 Jyri Konoila 50 15:05.880
10 11 Mikael Hellbom 49 15:01.263
11 36 Kari Ikävalko 49 15:08.125
12 27 Mika Mäläskä 47 15:13.508
13 12 Matti Iivonen 44 15:15.157
14 40 Allan Rosenberg 49 15:05.316
15 17 Tim Malmsten 49 15:06.339
16 37 Tuomo Otsavaara 48 15:00.960
17 16 Jari Virtanen 47 15:01.640
18 34 Kalervo Meriläinen 7 6:18.926
19 21 Kari Oikkonen 35 13:52.435
20 29 Seppo Koskenmäki 26 9:36.652
21 31 Kauko Pernu 26 15:20.398
22 14 Veikko Jalas 21 7:16.580
23 9 Ilpo Koivisto 0 -.---
GT-8
Pos No. Name Laps Total Tm
1 2 Jiri Jokinen 113 30:01.917
2 7 Juha Menna 108 30:10.425
3 4 Pekka Kuronen 104 30:01.453
4 8 Antti Laurinkoski 104 30:02.391
5 10 Juho Hattunen 101 30:11.534
6 6 Markus Aallonen 100 30:05.949
7 3 Vesa Rousku 99 30:09.533
8 5 Juha Rousku 98 30:07.967
9 12 Tommi Turku 94 30:08.490
10 9 Peter Erna 33 10:36.571
-
Kiitokset kilpailujärjestäjille, homma sujui totuttuun tyyliin, eli loistavasti. Sääkin suosi, sunnuntaina tosin jo hetkittäin tuntui, että on jo liiankin kuuma. :cool:
Lauantain kisat meni omalta osalta penkin alle tekniikkammurheiden takia, muttä yön aikana "ihmemies intiasta" kävi laittamassa koneet kuntoon ja sunnuntaina sitten laulu soi jo ihan eri malliin. Hetkittäin oli todella hyvää vääntöä Antin kanssa, loppujen lopuksi kolmas sija ratkaistiin sekuntipelillä.
Jirille onnittelut kahdesta suvereenista voitosta ja samalla koko sarjan voitosta puhtaalla kolmen voiton sarjalla.
+++ Varikkotunnelma
+ Sää
+ Rata, erityisesti sunnuntaina
+ Saunatilat
+ Intian ihmemiehen neuvot ja vinkit :cool:
- Hieman pitkän tuntuinen kotimatka ja pikkuinen väsy
- Lauantain tekniikkatuskailut
-
Jees. Iso käsi kaikille kanssakilpailijoille, Viitos miehistä Karille ja Juhalle ja sille lauantain finaalin apumiehelle (sori kun en tullut nimeä kysyneeksi?) tankkaus avusta järjestäjiä ja sään tilaajaa unohtamatta.
Tää ulkomaan apu Intiasta paransi neuvoillaan mun läppiaikoja vähintään 3 sekunnilla niillä ajovinkeillä. Vatsa on vieläkin kipee siitä naurun määrästä, mitä yhdessä olo tuotti.
Pros:
Varikkotunnelma, hengailu ja illan istujaiset +++++++++++++++++
Tasainen kilpailu monen kanssa ++
Sää +++
Rata +++, kumpanakin päivänä oli erittäin hyvä rata.
Sauna ++
Mr. AbuuDhabii ja myyntimiehet :mrgreen: +++++
Majoituksen aamiainen ++
Cons:
Lievä univaje -
Kerpeleen tulppa ja pyöränmutterit -
Nähdään taas Kouvolassa.
-
Täytyy sanoa että oli Ylistaron porukka tehny hienon katuradan, varsinkin ensimmäisen päivän "Monacon" mikä oli vaikea ja haastava mutta todella nautinto ajaa. Ensimäisen kisan alku oli aika trilleri kun oli fuililetku irti ennen kuin Hoke huomasi asian ja reilu kaksi kierrosta muiden perään hirveetä pommittamista ja auto toimi kuin unelma.
++Kisan järjestelyt
++Kiitti letuista pernuille ne on vaan nii hyviä
++GT-porukan henki
++Kisassa oli paljon oikeaa kilvan ajoa 5 erässä kolmekuskia 0.5 sekunnin sisällä ajamassa sijoituksista hienoa kundit.
++ Werksin luotettavuus ja vauhti mikä mahdollisti sarjan ratkaisun tässä vaiheessa!!!!!!!
++Illan show oli kyl mieleen painuva vatsalihasten puuduttaja.
++Intialainen ajokouluttaja 02.30 salaisessa sijainnissa kielellä tunnustelemassa mollan pitoa.
+Hoke ei pidätelly 2kiekkaa toisessa finaalissa :)
+Kiitos pojat kun ette tehnyt mulle sitä häkkiä mitä uhkasitte kiva elää vapaana!
-Epäonni tiimin autoille ei oikeesti oo mahdollista
Kiitoksia Hokelle ja SamiL mekkaamisesta ja kaikesta avusta kisan aikana.
Nyt olisi aika kaikkien GT-autojen omistajien tulla mukaan kisoihin ja aistimaan kisan ja jälkipelin huuman. Tavoitteeksi laitetaan 17 autoa kouvolaan!!!!!
-
Rankka viikonloppu takana. Kiitokset täältäkin kilpailunjärjestäjille hyvin järjestetyistä kisoista ja kanssakilpailijoille tiukista väännöistä radalla ajoittain.
Tuli paljon uutta asiaa miten femmaa säädetään. Mulle oli sunnuntain profiili jotenkin paremmin sopiva ja mitä enemmän tuli ajoja pohjalle sitä paremmin oppi ajamisen niksit ja vielä jäi petrattavaakin
Kelitkin suosi molempina päivinä
Ps. Mulla on lauantai-illanvietosta hyvä kuva Veikosta, mutta en taida laittaa sitä tänne lupaa kysymättä :mrgreen:
Nähdään viimeistään Kouvolassa
-Jyri
-
Nyt olisi aika kaikkien GT-autojen omistajien tulla mukaan kisoihin ja aistimaan kisan ja jälkipelin huuman. Tavoitteeksi laitetaan 17 autoa kouvolaan!!!!!
Hyvä jäbät, kuulostaa siltä että hauskaa oli! Mainiota :cool:
Ennen Kouvolaa on mahdollista kisata GT-autoilla Tattarisuolla 1.8.
http://www.facebook.com/event.php?eid=137569912925350&index=1
Kaikki mukaan! Myös ei-niin-sääntöjen-mukaiset GT autot!!
Ilmot Feissariin tai email/YV, kiitos
-
Isot kiitokset koko Ylistaron porukalle jotka jaksoivat tehdä paljon työtä meidän kisailijoiden eteen. Kaiken kaikkiaan upeat kisat eikä negatiivistä sanottavaa ole paitsi joku helvetin intialainen joka mekkas yöllä kytkintään :grin:
Lauantai skaba omalta osalta meni persiilleen kun ei vaan millään saanu autoa toimimaan. No yöllä taas laiteltiin autoa kun nukkumaankaan ei päässy hammastahnalta haisevan "Stenu Stenforsin" takia joka mekkas äänekkästi tuon Intialaisen kanssa. Ainut hetki milloin oli hiljaista kun vein tolle kaksikolle turvan täyteen lettuja. Sunnuntaille sain jo uutukaisen FG:n alueelle mutta vielä pitää hioa ennenkin se on timantti. Joka tapauksessa auto on todella nopea kun jokaisesta kisasta yksittäisen kierroksen pohjat olen sillä polkenu. Pekalle onnittelut ansaitusta Suomenmestaruudesta!
Btw. Hyvinkäällä femmoille kerho kisa 18.7 jossa ei paineta veren maku suussa.
-
Suuret kiitokset Ylistaron porukoille, jotka järjestitte meille todella hienot kisat. Rata oli hieno molempina päivinä. Erityisesti Lauantain tiukempi profiili sopi itselleni paremmin kuin hyvin. Harmi vaan, että Lauantain finaalissa kone ei ollut okein säädöissä ja suoranopeudessa jäätiin aika pahasti. Olisi ollut kerrankin mahdollisuus tehdä Jirin voitosta edes hiukan hankalampaa.
Sunnuntaina kone pelasi taas hyvin...On ne Abudabin inssit päteviä :)
Sunnuntain kisa meni muuten hiukan tylsäksi jo alusta asti ja pieni sekoilu varikolle tuloista aiheutti sen, että finaalissa tuli tankattua 6 kertaa suunnitellun 4 sijaan. Tällä tosin ei ollut lopputulokseen mitään vaikutusta.
Tuloksiin, eli molempina päivinä aika-ajossa 2. ruutu ja molemmissa kisoissa 2. sija, voi olla tyytyväinen, parempaan kuskin ranteet eivät olisi taipuneet.
Kiitokset vielä tankkaajina toimineille Mikalle ja Jupelle, jotka hoitivat hommansa hienosti.
++++ GT-porukan varikkofiilis ja illanvietot
+++ Rata, varsinkin Lauantaina
++ Järjestelyt pelasivat juuri niin kuin pitääkin
++ Sauna
++ Majoitus aamiaisineen
++ Auto istui radalle todella hyvin
++ Alphakin pelasi lauantain finaalin loppuosaa lukuunottamatta mainiosti ja luotettavasti koko ajan, viikonlopun stumpit 0 kpl
++ Intian ja AbuDabin insinöörien säätö- ja ajovinkit
++ HOKE, jonka avustuksella Lauantain kisaan saatiin hienosti meininkiä :)
- Abudabin inssiä olis tarvittu jo perjantai-iltana, jotta moottori olisi ollut oikeissa säädöissä Lauantain finaalissa.
- Kotimatkalla tarvittiin enemmän kahvia ja Redbullia kuin pakki meinasi kestää...
Hauskanpito jatkuu sitten Kouvolassa..
-
Joopa joo...
Omasta puolestani tahdon ihan ekaksi kiittää Sami "sliksi" Leppälää mekkamisesta. Lauantai yön aikaan vaihdettiin Setuppi toden teolla ja samassa heitettiin kyytiin uusi pohjalevy!!
Hokelle kiitos rengas- ja iskarihuollosta.
Molemmissa kisoissa mulla oli TAAS äärettömästi epäonnea. Lauantaina kone alhaalla liian paksulla... pari stumppi ja se oli siinä.
Sunnuntaina 2 ajetun minuutin jälkeen joku kolarihässäkkä ja siin sit taittui puskuri alas eikä auto enään kääntynyt vasempaan ollenkaan!!!
Viikonlopun mietteet liittyy Juice Leskisen biisiin vit** ku vitu****
Kiitos järjestäjille jotka sallivat meidän sählätä radallaan.
GT- porukan plussatkin on jo tullut ilmi muiden suusta niin enpä niitä lähde kertaamaan!!!
Kiitos ja Anteeksi
-
Juize
Jos viittaat siihen Jirin pari läppiä perässä starttaamiseen niin siinä soppaletku irtos just ennen starttia.
Kytkinlaakerit oli vaihdettu juuri ennen finaalia eli olisko hieman löystyny tuo letku kyseisessä toimenpiteessä, kun sen jälkeen ei ongelmia ollut kun letkun paikoilleen laitto. (enkä ollut minä joka laakerit vaihto :tongue: )
Tankkauksissa otettiin sitten sekuntikaupalla nopeemmat tankkaukset kuin kilpailijoilla, tankkikierroksen ollen vain 8 sekuntia hitaampia kuin jirin nopeimmat läpit.
Nopein tankkaus oli jopa hieman turhan nopea kun kuski valitteli että soppaa pääs jarruille ja muutamat läpit joutu vetelemään lähes ilman jarruja.
No tuokin korjattiin seuraavalle päivälle paremmalla suojalla.
Auton setuppi oli lähes kokonaisuudessaan mun vastuulla ja tulihan sitä ruuvailtua koko lauantai paremmaksi ja paremmaksi.
Monesti tein autoon muutoksia jopa kertomatta kuskille mitä tein... tai no hyvin monta kertaa näin tein ja jotku muutokset jälkeenpäin kerroin.
Hyvä että kuski luotti mekaanikkoon ja keskittyi itse siihen tärkeimpään, eli ajamiseen.
Homma oli helppoa koska kuskilta sai hyvin palautetta miten auto käyttäytyi + että tuijotin koko reissun autoa ja mietin hiitin aikana jo mitä muutoksia teen seuraavaksi.
Takaiskareille tein pienet muutokset mäntiä poraillen ja iskariöljyt miksasin tarkasti pienellä ruiskulla.
Etuiskarit piti myös duunailla, mutta päätin jättää homman tekemättä että saatiin varmat pisteet ja koko homma näyttämään erittäin helpolle... Ettei siis kuskin tarvinnut totuttautua sunnuntaina enää ihmeemmin auton muutoksiin... vaikka toki pieniä hifistelyitä teinkin.
Pääosin säädin auton tarpeeksi nopeaksi... nopeinta setuppia en tarkoituksellakaan viilaillut, vaan keskityin tekemään autosta sellaisen että sillä pystyi paukuttamaan kierros toisensa jälkeen samoja nopeita läppejä ilman onelapwondereita.
Ja varmasti moni huomasi kuulutuksista ja tulosliuskoista että kymmenyksen sisään se jiri niitä läppejä paukitti kerta toisensa jälkeen.
Nopeutta autoon olis saanu lisää, mutta varmuuden kärsiessä, joten päätin että teen autosta tasaisen, vaikka kuski välillä mainitsikin auton olleen hitaampi kuin aikaisemmin.
Jääräpäisyydessäni pidin kiinni siitä minkä näin parhaaksi ja omasta mielestäni aika hyvin suoriuduin kun lopputulosta ja bestläppiä katseli :tongue:
Kaikinpuolin loistoreissu.
Kiitokset tiimille majoituksista, kyydeistä, syömisistä ja juomisista ja kaikesta muustakin.
Tällaista lomaa olen kaivannut jo kauan.
-
Kaikinpuolin loistoreissu.
Kiitokset tiimille majoituksista, kyydeistä, syömisistä ja juomisista ja kaikesta muustakin.
Tällaista lomaa olen kaivannut jo kauan.
Nooh,
Kyl näit on tulossa lisää jos vaan kiinnostaa... kuten tiedät :wink:
Stenfors saastetta lisää...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EZqr6tCdzs4&feature=related[/youtube]