Ei ole ihme ettei meinaa kääntyä kun noin jäykkää öljyä käytät. Ota vaikka yks nolla pois öljyn jäykkyydestä..
Luin toisen vinkin alla:
Gt autoon etittiin säätöjä niin tässä hieman osviittaa...
etupää:
-etuiskareihin 1500 diffiöljy, 1.4mm reikiä x 2 ja hong nor valkoinen tai keltainen GT auton jousi
-kickupit niin pieniksi kuin saa ts. nollaan
-casterit jonnekin 10-15 astetta
-diffiin 150 000 öljy
-kokonais auraus eteen n.3 astetta (haritus)
-camber 2-2,5 astetta
-maavara 8mm
Keskidiffi 100 000 öljy.
Takapää:
-takaiskareihin 1000 diffiöljy, 1,4mm reikiä x 2 ja hong nor valkoinen GT auton jousi
-antisquad lähelle nollaa tai jopa negatiiviseksi
-diffiin 50 000 öljy
-kokonais auraus 8astetta (auraus)
-camber 4-6 astetta
-maavara 9mm
Tässä on toimiva ja helppo ajettava setuppi. Setuppi on hyvin samankaltainen kuin viime vuoden GT8 sarja voittajaautossa. Toki ei aivan sama ja jotain tukivarsien dremelöintiäkin usein joutuu tekemään että varsia saa siirreltyä suuntaa jos toiseenkin.
--------
Tämän vuoksi laitoin paksumpaa öljyä. Pitää kokeilla normi 6000 öljyillä edessä. Keskidiffissä on 150k öljyt ja eturenkaat palloontuun asfaltilla aikamoisiksi, vaikka onkin sliksit. Jotain pitäs tehdä että saisin taakse enempi vetoa.