Tuota samaa mieltäpä ei ollutkaan Saksan Savöx edustaja M8-EMissä, kyseli että miten ihmeessä te noita käytätte polttiksissa kun ei ne niihin kuulu. Sen suositus kyseisten servojen käyttöpaikaksi oli kopterihommat... mutta voihan se olla että se oli ihan väärässä ja niitä rattaita ei tosiaan ole keltään ikinä missään koskaan hajonnut.
Kauppamies...
Tottakai suosittelee mielummin uudempia servoja teräs rattailla, jotka ovat vieläpä selvästi kalliimpia.
Hyvinhän tuo Savoyakin kyseisillä servoilla pärjäs männävuosina
Ja alunperin SC-1256TG oli nimenomaan polttiskrossin ohjaukseen suositeltu servo ihan Savöxin suunnalta.
Enkä ole hetkeäkään väittänyt että joku olisi väärässä ja rattaita ei olisi mennyt.
Jos on rattaita rikki saanut niin enhän mä silloin väitä että ei se rikki ole.
Ihmettelin vaan miten ihmeessä niin naurettavan monet juuri nimenomaan titaanirattaisilla servoilla on ajanut jopa pari vuotta putkeen täysin ilman yhtäkään ratasongelmaa ja muutamalla ei kestä edes 1/10 autoissa...
Itse olen saanut jopa alumiinisen servovarren katki ohjauksesta, mutta ei niin ensimmäistäkään hammasta rikki yhdestäkään Savöxistä koskaan.
En tunne edes yhtä kaveria joka olis rattaat rikki saanut, ja varmasti moni osaa arvata että tunnen kuitenkin aikamoisen määrän aktiivisia ja kovatasoisia kuskeja.