Kuten tässä on jo moneen kertaan tullut esiin Zabooniin kannattaa todellakin laittaa ne kuulalaakerit. Meillä tehtiin se virhe, että vaihdoimme vain pelkät pyöränlaakerit ja diffin ulostulon. Seurauksena oli että diffin sisäänmenorattaiden akselit sorvautuivat käyttökelvottomiksi ja rikkoivat myös diffit edestä ja takaa, eli laakereissa pihistäminen tuli kalliiksi. Diffiin korjauksen yhteydessä siihen asennettiin karkaistut rattaat samalla kun vaihdettiin sisäänmenoakselit, jotka tällä kertaa myös kuulalaakeroitiin. Kuulakaakerointi ei silminnähtävästi lisää huippunopeutta, mutta pidentää huomattavasti ajoaikaa ja ennen kaikkea muiden osien elinikää. Eteen laitoimme myös nivelvetoakselit.
Moottoriksi laitoimme Kyoshokauppiaan suositteleman Kyoshon 23 lankaisen "virimoottorin". Tämä oli virhe, sillä kollektori ei kestänyt edes ensimmäiseen hiilenvaihtoon asti, vaikka sisäänajo oli suoritettu käsittääkseni oikein. Kollektoria ei kyseisessä moottorissa pääse sorvaamaan. Hiiletön moottori kiinnostaa, mutta kokemusta minulla sellaisesta ei toistaiseksi ole.
Seuraavaksi on mietittävä jousitus ja iskarit uusiksi. Takaiskunvaimentimen kannuissa kun öljyt eivät enää tahdo kunnolla kestää edes yhtä akullista. Olenkin miettinyt Twincap iskareiden asentamista taakse, vaikka kalliita ovatkin. Eri radoilla Zaboonilla ajettuani olen todennut, että hyppyreissä jousitus pohjaa sillä seurauksella, että iskareiden alapallot irtoavat kuopistaan ja kuningaspultit putoavat radalla. Olen yrittänyt hankia autoon jäykempiä jousia, mutta se on osoittautunut hankalaksi. Tilasin jouset arvostettuun RC-liikkeeseen, mutta noutaessani niitä ne osoittautuivat Infernon jousiksi. Toisessa liikkeessä oli ns. "virijousipussi" joiden vakuutettiin olevan juuri Zabooniin. Jouset kyllä kävivät paikalleen, mutta ne olivat kaikki paljon löysempiä, kuin Zaboonissa vakiona olevat. Kolmas liike onnistui myymään minulle toiseen automerkkiin tarkoitetut jouset vakuuttaen niiden käyvän myös Zabooniin; eivät käyneet, halkaisija oli liian pieni eli niitä ei saanut edes kannun päälle. Eli minun olisi heti alun pitäen pitänyt vain ostaa ne viri-iskarit jolloin olisin säästänyt rahaa, ekä uskoa kauppiaiden vakuutteluihin.
Edelleen olen myös harkinnut voimaservon laittamista ohjaukseen. Vakioservo kun ei tahdo jaksaa kunnolla kääntää pyöriä kaasu päällä. Kaasua lisättäessä myös pyörät oikenevat. Olen purkanut ohjauslinkistön moneen kertaan, voidellut ja herkistänyt sen, mutta edelleen ohjaus ei oikein tahdo toimia kaasu päällä.
Nopeuden säätimen jouduimme vaihtamaan parin akullisen jälkeen. Akkua laittaessa Zabooni päätti ajaa itsensä seinään, en ehtinyt juosta autoa kiinni, enkä ottaa sitä radiolla haltuuni. Kun pääsin autolle Nopari savusi ja salamoi. Tilalle vaihdettiin Futaba (en muista mikä).
Ai niin ja kun vauhtiin päästiin, niin älkää uskoko lokalisoitua manuaalia sellaisenaan, sillä se sisältää virheitä. Paras tulos saadaan kun pidetään sekä suomenkielinen, että alkuperäinen manuaali auki samasta kohtaa. Esim pinioni on määritely oiken englanninkielissessä manuaalissa. Kyosho Sweden näyttää kopioineen samoja asioita joka manuaaliin riipumatta mallista ja tarkistamatta tietojen oikeellisuutta, siis ainakin niissä manuaaleissa, joita itse olen tutkinut. Sinänsä suomekielisessä manuaalissa on ihan hyviä vinkkejä, mutta tietojen oikeellisuus ei joka kohdassa ole paras mahdollinen.