Nonii, tarina alkoi eräänä mukavana heinäkuun (?) päivänä (olin tuolloin työtön), eräs Jesi tuli mulle puhumaan jotain RC18MT:n vaihtamisesta johonkin muuhun. Siinä sitte mietiskelin rauhassa ja pitkään (ehkä vuorokauden) ja tultiin sitten siihen päätökseen että assolla heitetään vesilintua, kuvainnollisesti älkööt eläinaktivistit hermostuko, ja otetaan tilalle tommonen pikkunen e-revo jolla vois päästä jopa johonkin. Siitä sitten asso myytiin ja ovelle tupsahti uudenuutukainen revo!
Kyllä se oli hiaano ja kiilteli upeesti, ihan selvästi oli valmiina koeajoon ja voi pojat, kyllähän se parilla 1750mah lipolla kulkikin! menohaluja oli ja siinä missä potkua oli, häipyi myös ne "ajo-ominaisuudet" sitten.
Tässä sitten kuukausien saatossa on tullut rikottua osa jos toinenkin ja uusia tilattu, gigaset ym ym. . Nyt kuitenkin hajosi tuo pohjapanssari ja laiskana ihmisenä ajattelin että nyt olisi hyvä sauma sitte asentaa sinne se semmonen keskidiffi. Eipä se rojekti sitten siihen jäänyt kun taas tuon Jesin kanssa juttelin driftereistä ja tuli puheeksi 540-motti semmoseen. Arvaahan sen että mopo lähti käsistä ja tuo motti sitten päätyi revoon, johon tilasin big block mountin tenbolilta. Noparina ja mottina nyt siis Mamba max hässäkät. Oheisessa linkissä muutama kuva ekan testinajon jälkeen (kyllä se muuten aika kivasti potkii!). Välityksiä ei ole vaihdeltu (vielä).
Koitan lähitulevaisuudessa saada jotain videokuvaakin tuolta ulkosalta
http://whistlerr.1g.fi/kuvat/Pikkunen%20Revo/PS. Parisuhteessa elävät, ÄLKÄÄ SUORITTAKO TESTIAJOA SISÄLLÄ! BTDT!
Sponsored By : SmooSmoo.com