151
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 19.02.14 - klo: 17.58 »
Parempi vaan ettei kukaan laskeskele tämän koko projektin hintaa :D
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
CD sideplates are two plates that are in the CD conversion kit.
For mounting the original S5SC CD I can provide S5SC specific
sideplates and than you can use original dogbones. You only have
to remove the 5mm adapter on original CD and mount vorza spur gear
onto it, as CD is same one as in vorza only with some adapter and smaller spur gear.
Such CD kit is 12€ cheaper than standard CD KIT.
Jaa sulleko tuli toi Treackstarin esci? Olitko Hobby Kingiltä tilannut sillä mun alennuskoodilla? Joku oli koska bonusdollarit oli kilahtanu tilille. Kiitos niistä kuka oletkin.
Epäilen myös, että nettisivuille on laitettu "33V" mutta moottorin tarkat speksit sietää tuon 33,6V nimellisjännitteen. Ei ne kiinalaist tyhmiä ole, kyllähän tuo on selvästi kahdeksaa kennoa silmälläpitäen mielestäni tehty.Itseasiassa jos tarkemmin katsot kaikkien noiden 1:5 moottoreiden speksejä tuolta sivulta, niin nuo ilmoitetut voltit per moottori näyttäisivät olevan sidottu täysin siihen, minkälaiseksi SkyRC on määritellyt noiden 1:5 moottoreiden maksimi kierrosluvun. Eli kaikissa näyttäisi olevan sama 30krpm, joka on myös aika lailla se, mihin eri moottorien kv * voltit näyttäisivät osuvan. Olisikohan tuossa takana joku mekaaninen ominaisuus, kuten roottorin kestävyys?
Mulla nyt toi x528 savagessa.
Kokemusta ei enempää ole kuin että olohuoneen matto ei tykännyt sen tuottamasta voimasta yhdistettynä 5B Bajan Hostile Nightmare MXen pitoon...
Lisäillään tänne sit kuin meillä on jotain kerrottavaa.
Rapakon takana isot pojat ovat kyllä kehuneet...
X524 sietänee myös 8S, jos sovitaan että se 0,6V ero ei käytännössä haittaa. (Täydessä latauksessa 8S on periaatteessa 33,6V ja nettisivujen mukaan toi sietää 33V.)Täydet lipot ei ihan hirveän pitkään pidä sitä täyttä varausta, vaan jännite laskee tuosta hieman alemmaksi hyvinkin nopeasti. Käytännössä varmaan tuo 0,6V ero ei tunnu missään, vaan jännite on varmaan ensimmäisen 10s+ ajon jälkeen jo tippunut sinne 33V tai allekin.
Varmuudeksi voit tietysti aina varmistaa asian valmistajalta kaiken varalta vaikkapa sähköpostilla.
Dejani puhuu nyt tossa siitä mun autosta. Eli sä tarvitset ne erillaiset sivupalat mitkä on mulle tehnyt ja se on nyt ymmärtänyt väärin ton diffi asian. Tilaa vaan se niillä erilaisilla sivupaloilla ja 30mm kiinnityksellä. Et tarvitse sieltä mitä kardaania (dogbone) koska voit käyttää niitä omia.
Onkohan mullakin joku häikkä tuolla HK tilauksessa, kun 11.1 tilannu paketin, shipped ollu jo kauan mutta ei oo kyllä näkyny eikä kuulunu, ja seuranta koodi ei tunnista pakettia vielä suomesta ollenkaan.
Mount with 30mm bolt pattern is currently not a probles as we do have them in stock again. But for S5SC FLUX you need extended 5SC dogbone or you have to use different CD sideplates with modified Vorza Center Diff.
Dual Motor - MGM Brushless Losi 5ive-T - Most Powerful Brushless RC in the World!
Losi vitonen tupla mgm nopareilla, 2028 castle pannuilla ja paljon ässiä akuissa. :)
Tuosta vähän tavoitetta kun lähdetään tehoja hakemaan :)
Ei tartte mennä.
Eli otat siitä sen rattaan pois mikä siinä nyt on ja laitat tilalle spurrin.
Tiiviste olis tietenki hyvä vaihtaa uuteen.
Lisäsin tohon edelliseen viestiini linkin...
Ihan identtinen ratkaisu kuin mulla.
Eli välit 20/53. Pinjoni sielt kershawilta. Spurrista ei tietoa mistä löytyy.
Alzalta se keskidiffikitti missä 30mm moottorinkiinnitys väli. (pitää sanoa erikseen eli ei voi tilata suoraan sivuilta)
Sit ne pukin sivupalat ilman runkoon kiinnitystä varten tehtyjä kiinnitysreikiä. Ne pitää sit tehdä siihen itse.
Sit se itse diffi pitää tilata.. Itseasiassa sulla on sellainen jo siellä alkuperäisessä "vaihde"laatikossa.
Okei. Se beasti on varmaan se mikä mulle olis pitänyt tulla eli se on 910kV??
Luulen että toi vois tässä projektissa olla helpompi vaihtoehto. Toi Alza on aika hankala tohon autoon ja sit viel 8ässä ja toi moottori hankaloittaa tilannetta entisestään.
Unohdit varmaan ilmoittaa että sulla ei enää ole keskilaatikkoa.
Onhan säädin 6s:llekin sopiva? Voihan olla ettei tykkää alitehoilla ajamisesta, mutta maalaisjärjellä ajateltuna kuten jo sanoitkin, pitkä aikaisen säätimen saat:)
Ei mahdu 18t, ottaa takuuvarmasti kiinni kardaania. Mitä spurria meinasit käyttää?