Tässä pientä projektia ollu viimeaikoina kun menee hermot noihin avonaisiin diffeihin aika nopeesti(drifti touhuissa).
Tuli taas kokeiltua DIY-henkeen että miten saa lukon tehtyä. No mähän kolusin rojukaapin, sieltä löyty: pullonpohjat erikeeperiä ja tuubi loctiten s-liimaa.
Kaavin keepperit sinne sisään sitte vähä loctitee päälle ja annoin hetken kuivua. Ehdin tolla jo jonku tunnin tänään ajaa hyvin piti lukko, mut sellasta kunnon kokeilua ei siellä kellarissa saa että miten kaikki säädöt on kohdillaan ku lattiassa on reikiä johon spinnaa hiekkaa/pölyä on siellä täällä bla bla...
Mutta siis suurin urakka oli ton diffinmötkylän saaminen ulos tuolta perästä. Voin sanoa että noi lrp blastin vakio ruuvit on ihan suolesta, jotkut lähtee ihan vaivatta auki ja joissaki on koskemattomakin jo kanta pyöreä. Meni varmaan kolmatta tuntia voimasanoja ääneen hokien että sain diffin näppeihin. Ja auton olin kerennyt purkaa lähes kokonaan osiksi tähän mennessä.