Tulipa nyt kokeiltua speden "rajoja", eli lukkoperällä ja tuolla (9.6V) LB4200XL moottorilla ei paikat kyllä kestä...meni ensin ilm.(kivi,tms.) idler gearin/diffin rattaan väliin, ja pyöreekshän se muovi män...avasin, ja uutta perään, nyt tein lukkoperän tuosta "amerikan" kuuladiffi mallista, 3 kertaa kokeilin saada toimimaan...taitaa olla lukon kanssa olla mahdoton yhtälö(vetarit kun saa pitämään, nii sitten on tuo idler gearin ja diffin rattaiden välys ongelmana. Eli nyt taitaa olla jo liikaa tehoja...onkohan noita "diffin(iso)ratasta" jossain myytävänä alumiinisinä???????????????????? :shock:
(kaikki alkoi siitä kun vaihdoin pienimmät välitykset, nyt moottori ei kuumene ja auto pysähtyy kuin sinään, pienenä miinuksena mainittakoon "kaikkien" osien rikkoutuminen.):mrgreen:
Mutta, noilla tehoilla lukkoperällä ajaminen on nautintoa...(suosittelen), ja olen varoittanut!!!!!!
asfaltilla ajo eteenkin, ja se ero on "järkyttävä", eteenkin ne donitsit...