Hoke:
Esim. isojen hyndien jälkeen tulee neulansilmä. Jos hyppää vähänkään ylipitkäksi niin mutka menee pitkäksi koska on jarru päällä.
Tuplla systeemillä voidaan säätää etujarruille enemmän tehoa jolloin saadaan jarrutusmatkaa lyhennettyä.
Miten tämän vastauksen perustelet?
Jälkimmäisen esimerkkisi kässärikäännöksestä ymmärrän ja allekirjoitan, mutta en tätä parempaa jarrutuskykyä. Lamarrjarruisen ja normaalin auton jarrutusmatka on sama eturenkaat suorassa. Siinä ei ole mitään eroa. Jos tarkoitat, että lamarrjarruisen auton voi säätää etupäästä ottavammaksi, niin eikös se tarkoita suorassa jarrutuksessa sitten sitä että etupää lukkiutuu ja takapää ei. Kun Lamarrjarruista autoa ruvetaan kääntämään se vähentää etupään jarrua, normaalissa ei (voi siis ajatella ettei auto käänny jos ei käytä radion abs toimintoa) ja tällöin olisi etua lamarrjarruista.
Osta Hoke Lamaritt jarrut, niin myös käytännönviisastutaan.