Jos sait autosta aliohjaavan niin se on hyvä juttu, tähän autoon saa helposti lisää kääntyvyyttä
Ja veikkaan että vaan paranee kun lisäät 1.7mm vakaajan ja poistat ylimääräiset painot, omasta mielestä DESC:i toimii paremmin ilman lisäpainoja
Tänään pääsin pari akullista testaamaan tuolla 1.7mm vakaajalla. Puoli akullista ajoin samalla setupilla kuin aikaisemmin (vain tuo tuo vakaja vaihtui 1.5mm -> 1.7mm) ja auto oli ihan hyvä ajaa. Ei aliohjautunut liikaa ja käyttäytyi rauhallisesti. Otin sen jälkeen sivupainot pois (Yksi skidplate painon kiinnitusruuveista oli kulahtanut niin ettei avain sopinut enää sisään ja en radalla sitä irti saanut).
En huomanut kovin isoja eroja ajettavudessa, ehkä keula tippui hypyissä nopeammin ja auto ei mutkissa ehkä kaatunut niin helposti pidosta (= en kaatunut kertaakaan turfilla, eikä se edes yrittänytkään kaatua. Kuten kahdella pyörällä menoa, jne).
Ensimmäisen akullisen jälkeen tuli todella pieni sadekuuro (rata vain hiukan kastui) ja turffi muuttui todella liukkaaksi. Ajettavuus muuttui kertaheitolla ja kaasuttaessa auton perä lähti helposti irti, mutta oli kuitenkin helposti hallittavissa. Slaidit oli kuin hidastetusta elokuvasta, eikä sellaisia äkki repäisyjä kuin ennen maxxin setuppia).
Minulla taitaa keskidiffissa olla aika jäykkää oljyä. Ehkä 50k/150k, en ole varma kun käytettynä sain. Tuota perän irtoamista kaasuttelussa varmaan saisi vähennettyä löysemmällä öljyilla (kuten se 20k Maxxin seutpissa).