Kirjoittaja Aihe: rc auton valinta  (Luettu 2047 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonne93

  • Jäsen
    • Profiili
rc auton valinta
« : 13.04.07 - klo: 17.31 »
elikkäs olen jahkaillut seuraavan auton ostoa ja vaihtoehtoina on olut hpi savage x ss 4.6, cen matrix arena tr tai cen-racing gst 7.7 super monster truck. joten olen tullut siihen tulokseen että seuraava auto on cen-racing gst 7.7 super monster truck. kun on kerta 7.7cc ja 5hp kone niin eiköhän sillä saa sitten leikkiä. kaiken moiset kromivanteet ja muut hilpeet mutta eipä sillä ole väliä kunhan vaan saa ajaa. onko kellään kokemusta autosta niin sanoppa mulle. :cheesy:

Vikketsi

  • Vieras
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #1 : 13.04.07 - klo: 17.41 »
elikkäs olen jahkaillut seuraavan auton ostoa ja vaihtoehtoina on olut hpi savage x ss 4.6, cen matrix arena tr tai cen-racing gst 7.7 super monster truck. joten olen tullut siihen tulokseen että seuraava auto on cen-racing gst 7.7 super monster truck. kun on kerta 7.7cc ja 5hp kone niin eiköhän sillä saa sitten leikkiä. kaiken moiset kromivanteet ja muut hilpeet mutta eipä sillä ole väliä kunhan vaan saa ajaa. onko kellään kokemusta autosta niin sanoppa mulle. :cheesy:

Jotta ei foorumi täyttyisi kaikenmaailman topiceista, voisitko ystävällisesti kysyä autokohtaisessa topiikissa? Savagella, Ceneillä on ihan omat topiikit joista löydät ja voit kysyä niin paljon kuin sielu sietää.  :wink:

Poissa säästäjä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #2 : 13.04.07 - klo: 20.38 »
elikkäs olen jahkaillut seuraavan auton ostoa ja vaihtoehtoina on olut hpi savage x ss 4.6, cen matrix arena tr tai cen-racing gst 7.7 super monster truck. joten olen tullut siihen tulokseen että seuraava auto on cen-racing gst 7.7 super monster truck. kun on kerta 7.7cc ja 5hp kone niin eiköhän sillä saa sitten leikkiä. kaiken moiset kromivanteet ja muut hilpeet mutta eipä sillä ole väliä kunhan vaan saa ajaa. onko kellään kokemusta autosta niin sanoppa mulle. :cheesy:

Jotta ei foorumi täyttyisi kaikenmaailman topiceista, voisitko ystävällisesti kysyä autokohtaisessa topiikissa? Savagella, Ceneillä on ihan omat topiikit joista löydät ja voit kysyä niin paljon kuin sielu sietää.  :wink:
Juuri näin.
[Hong Nor x1crt]

Poissa mitmit

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #3 : 13.04.07 - klo: 22.22 »
Missäpäin sä Jonne asut?
Kannatta mennä ihmeessä katsomaan niiden monstereiden menoa ennen ostoa.
Meillä Espoossa on miittejä vähän väliä.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

Mika R

  • Vieras
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #4 : 14.04.07 - klo: 09.29 »
Jeps! Ja Lavangon radalla kannattaa käydä tutustumassa autoihin ja radalla ajoon. Tänä viikonloppuna en pääse mutta ens sunnuntaina olen siellä todennäköisesti joten voin esitellä sulle Arenaa siellä. Lavanko löytyy Hki-Vantaan lentokentän kupeesta. Siellä on myös muita autoja mihin tutustua paikan päällä.

Poissa jonne93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #5 : 14.04.07 - klo: 11.55 »
se on sillä laila että asun aika kaukana. täälä etelä-pohjanmaalla. tuurissa.  :shocked:

Mika R

  • Vieras
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #6 : 14.04.07 - klo: 12.13 »
No sitte. Olisko mitään paikallista porukkaa lähempänä?

Tuo GST 7.7 on ainakin komeennäköinen auto ja varmaan aika raju käytännössäkin

Poissa jonne93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #7 : 14.04.07 - klo: 15.13 »
eipä taija olla mitää. kun näin korvessa olaan niin epiä täällä ole mitään oikeastaan.  :sad: joo on se varmaan. :smiley:

Poissa jonne93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #8 : 16.04.07 - klo: 16.01 »
mitenkä näitä topickeja saa poistettua. pitäis tää tobicki ottaa poijes.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: rc auton valinta
« Vastaus #9 : 16.04.07 - klo: 16.02 »
Perustele hyvin niin voin poistaa tän  :wink: