Kirjoittaja Aihe: Apua aloittelijalle  (Luettu 832 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hegetti

  • Jäsen
    • Profiili
Apua aloittelijalle
« : 26.07.08 - klo: 14.46 »
Moro! olen hankkimassa nyt ensimmäistä rc-autoa ja olen tässä katsellut useita eri autoja esim. HBX racing bonzer ja annsmannin smacker EP autoja. mut kun ei ole oikeen kokemusta mistään radio-ohjattavista laitteista niin mihin minun kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota autoa ja radio laitteita valitessani? :huh: Ja kannattaisiko minun hommata erilliset radio laitteet, vaiko ostaa sellainen paketti jossa tulee kaikki vermeet samassa paketissa? Ja tietysti esittäkää erillaisia auto ja radio vaihtoehtoja! :wink: Ajelen pääasiassa vain hiekka/sora ja nurmikko alustalla.
ps. toivottavasti en nyt turhaan aloittanu uutta aihetta, mut kun ei löytynyt entistä sopivaa aihetta... :undecided:
Hpi E Firestorm + Nosram Evil/Dragon 13.5T + 2s Lipo

Poissa Mc`not

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Apua aloittelijalle
« Vastaus #1 : 27.07.08 - klo: 02.47 »
viime kesänä aloitin harrastuksen. vähän tietävänä oon ainakin huomannut sellaisen asian että kannattaisi ostaa sellainen laite missä on rattaat jollain lailla piilossa. itselläni kyoshon laser jossa rattaat todella näkyvissä-- aina 
jotain rattaiden väliin menossa. olen jo kerran joutunut uusimaan rattaat. :shock: