Eipä kannata jatkossa kiristää diffiä "loppuun asti". Jos käyttää halpispalloja, niin ne menee soikeeks ja jos on keraamiset pallot, niin ne painaa levyihin kuopat niille paikoille, mihin sen diffin kiristää. Molemmissa on lopputuloksena huonosti toimiva diffi.
Jos ajaa liukkaalla, niin diffi kannattaa laittaa niin löysälle, kun sen vaan saa ilman luistamista. Kovalla pidolla, kuten matolla tai turffilla ajaessa sitä voi kirrata vähän lisää, silloin auto vetää vaikka toinen rengas keventää.
Tärkeää on diffiä kootessa, että käyttää oikeita rasvoja oikeissa paikoissa. Jos käyttää esim. green slimeä diffinpallojen rasvaukseen, niin varmasti luistaa. Assoltakin löytyy sitä kirkasta mömmöä tuubissa, joka on muistaakseni differential grease-nimellä tai jotain sinne päin.
Ja se perusasia pitää myös muistaa, että slipperi luistaa aina ennemmin, kuin diffi. Silloin säästyy monelta diffin uudelleenrakentelulta. Jos sen herkkyydestä nyt ylipäätänsä niin välittää. :lol: