Meikälle käy kaikki noista vaihtoehoista!! Mielenpäällä oli,josko ois kävässy lastalla pyhkiin sateella tuon savipinnan kiiltoon niin ku se kuivaa, on baana ku betonia.. Oisko kukaan huomenna innokas lähteen talkoileen, jos kyyin sais niin ois kova. Piti puuhata assoonki iskarit uuteen iskuun, meinas olla melko monta kuutiota savea sisällä :mrgreen: Jännä nähä miten noi uuet rotomännät toimii takana, piti tovi dremelöidä niitä :mrgreen:
Minifani, elä rupia jousia jäykistelemään. Vaimennuksella (öljy) sun pitää ne eitoivotut ominaisuudet saada kuriin. Siis jos jousi vaan lepotilassa kantaa auton. Tai no ei muuta ku testaile eri juttuja, turhaa näitä ees netissä spekuloi :mrgreen:
Sateen jälkeen on tosiaan paras pito, siittä ku se kuivaa ja pölyyntyy, rupiaa liukastumaan. Renkaillahan noita voi paikata. Kuivalla oma trukki pelas parhaiten bowtiellä ja kostiammalla step pinillä. B4 mahto toimia harwin mukaan parhaiten holari ykkösellä (ajellaan noilla buggyillä kisasääntöjen mukasilla rataxilla). Kostialla b4 ja jconseptin goosepumpsi oli ku talvi+piikkirenkaat.