Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Aapeli

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9
151
Tulokset / Vs: HoBao Cup Tampere kilpailukutsu
« : 31.07.07 - klo: 11.45 »
Korjasin sarjatilannetaulukot AKK Motorsport M-8 SM tasapistesääntöä noudattaviksi. Muutin myös HobaoCup 2006 taulukon vastaavasti, vaikka en tiedä oliko ko sääntö silloin tällainen. Erot ovat tietysti lähinnä akateemisia.

Sarjatilanteet

152
Tulokset / Vs: HoBao Cup Tampere kilpailukutsu
« : 30.07.07 - klo: 23.58 »

153
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 30.07.07 - klo: 01.01 »
Joo eikä toi siivouskaan niin vaikeeta ollut. Mites se meni: ensin sähköt ja kone pois, sitten pesuaine ja vesi, paineilma, wd40 ja paineilma, rasvanpoistaja ja paineilma...

Eli kuvasarjana sama kenttäoloissa :lol:




154
Tulokset / Vs: HoBao Cup Tampere kilpailukutsu
« : 30.07.07 - klo: 00.31 »
Uskomattoman hieno rata meidänkin mielestä. Ja loistavat kisat hankalissa olosuhteissa! Näin lyhyessä ajassa näin hyvää tulosta radanrakentajilta, ja ymmärtääkseni vain tätä loppukautta varten. Tampereen seudulle kehittyy varmasti melkoinen krossikeidas tulevina vuosina.

Äänestystä (huom Hvoltage) oli tässäkin:



Loppu hyvin, kaikki hyvin. :smiley:

155
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 29.07.07 - klo: 23.47 »
Tässä uusin, kolme päivää vanha, atomme.



Kuvan nimi on "Semin jälkeen".  :grin:

156
Tulokset / Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« : 03.07.07 - klo: 00.55 »

Näkyy, mutta eikai Tampereella mitään kisoja kuitenkaan ole?

Eikai tietenkään, mutta seurataan kuitenkin tilannetta josko jossain olis. Heti kun tiedän missä, niin muutan sen.

Allekirjoituksestakin saatat olla oikeassa. Poistin sen.

157
Tulokset / Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« : 02.07.07 - klo: 14.06 »
Päivitin sivun, oli pari minuuttia pois. Näkyykö nyt?

159
Tulokset / Vs: HoBao Cup II Vantaa BUGGY Lopputulokset
« : 02.07.07 - klo: 00.24 »
Iso KIITOS aktivisteille, jotka olivat vaivojaan säästämättä uurastaneet upean kisaviikonlopun puitteet. Torstain vesisateessa ei varmaan moni uskonut, että tästä tulee näin mainiot kisat. Hyvistä valmisteluista saimme sitten muut nautiskella. Tässä tuli vietettyä laatuaikaa koko viikonloppu.

Teamillamme tämä oli jo toinen kerta lavangossa, joten siihen nähden alkumme oli yllättävänkin hapuilevaa. Autosta yritettiin löytää säätämällä apuja ja kiitos Nikon, onnistunut iskariremontti vähän tasapainoittikin menoa. Mutta homma parani vasta sitten, kun nöyrrytiin noiden hyndien edessä: parempi on mennä taitojen mukaan kuin tavoitteiden mukaan.

Kuulutukset olivat mainiot (samaa laatuluokkaa kuin ajanotto muutoinkin) ja kuuluivat varikkoalueelle ja ajajakorokkeelle mutta eivät mekkaajille tai nostajille ja katsojillekin vain, mikäli osasivat sijoittua kaiuttimien viereen.

Kaverit, jotka varmaan suurimalla mielenkinnolla seuraisivat ja osaisivat arvostaa esim. finaaliajoa, ovat semissä pudonnet kaksitoista kuskia. Nämä ovat ne finaalin nostajat ja he seuraavat koko tunnin edessä olevaa muutaman kymmenen metrin pätkää radasta. Ajojen seurannasta tai kisan seurannasta puhumattakaan ei tule mitään. Tunnin jälkeen nämä urhot tulevat pölyä köhisten kysymään kuka voitti. Miksei millään radalla voi jotain kaiutinta laittaa niin, että sinne radallekin jotain kuuluisi?

Toinen kysymys, ja yhtä totinen, liittyy tähän kilpailupäivän pituusrajoitukseen: eikö tällainen hirvittävän pörisevä rata tulisi rakentaa sellaiselle alueelle, jossa on muutakin häiritsevää melusaastetta? Mieleen tulee esim. joku vilkas lentokenttä. Ei kai nämä polttomoottoreiden inininät olisi mitään suihkumoottreiden jylinään verrattuna. Asiaa voisi varmaan auttaa myös se, että alueella olisi muuta autourheiluaktiviteetta, jolloin paikallinen mielipide olisi varmasti myötämielinen. Uskomatonta olisi, jos tuollaisella aluella olevalla radalla ei olisi paria kertaa kesässä mahdollista pöristellä ihan ilta yhdeksään asti.

TUA:laisten jäsentenvälisissä kisassa kävi niin, että Jani ja Tomppa tulivat autonmitan ennen perille. Oli siinä sitten ehkä vielä Sutikin takapenkkiläisenä edellä. Lähtö viimeisissä valoissa Raisiossa oli meiltä vähän kehno ja Jani sai renkaita säälimättä upeasti ulvovan kiihdytyksen voittoon. Eli Toyota v. Ford: 1 - 0.

Team Elokuu kiittää!

J.K. Teamimme ykköskuski halusi vielä erityisesti kiittää kolmella plussalla kaikkia reiluja kanssakilpailijoita (molemmilta puolilta Suomenlahtea) ja mainita ainoiksi miinuksiksi ne neljä sekunttia, jotka tällä kertaa jäimme finaalipaikasta.


160
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: HoBao Cup Turku
« : 04.06.07 - klo: 18.40 »
Hienot kisat ja aivan loistavat puitteet oikein nakkaria ja katsomoa myöten. Puhumattakaan säästä.

Nyt, kun osallistujamäärät ovat olleet kokolailla optimaalisia yhden luokan yhden päivän kisalle, niin miksei näin silloin ajeta?

Tiedän, että joillekin jäi vähän tyhjä maku kahdesta 5 min alkeräkierroksesta ja 10 min noususta päivän aikana. Ja niinhän kävi lähes puolelle kuskeista. Näin torsoksi ei kyllä mikään muu kisa ole jäänyt. Tämä ei oikein ollut reilua. Ja sitten toiset ajavat kaksi 45 min finaalia kahden tunnin sisällä. Ei sekään varmaan mitenkään optimaalista.

Toivottavasti mitään peruuttamatonta vahinkoa ei ole vielä tapahtunut ja kaikki uskaltavat ilmoittautua seuraaviin vastaaviin kisoihin.

Oma kisapäivämme kyllä sisälsi aivan tarpeeksi sähläystä ja säpinää, että ei sen puoleen, Jossain siinä taka gear boxin vaihdon yhteydessä jäi sitten se alatukivarren saranatapin lukitusmutterikin kiristämättä (kai). Ja finaalin toisella kierroksella saranatappi sitten irtosi ja lupaava tulevaisuus kovapalkkaisena tiimikuskina oli enää vain kaukainen haave.   :shocked: :cry: :grin:

161
Tänään talkoissa  :wink:


Tässä panoraama pölyn laskeuduttua.

162
Tosi iso kiitos järjestäjille hienoista kisoista. Rata ei ehkä ollut vielä ihan valmis, mutta ainakin sinä oli haasteita :shock: ja sama kaikille.

Homma rullas hienosti ja hauskaa oli koko rahalla. Ei meinattu maltaa lähteä ollenkaan kotiin, kun jäätiin vain syömään eväitä lämpimässä auringonpaisteessa...

Äänentoisto ansaitsee erikoismaininnan oli meinaan niin selkeät soundit.

Kisa meni muuten mukavasti, mutta finaalia ajettin vain yksi kierros kytkinongelmien takia. Ja se sitten meni mekkarin piikkiin.

Team Elokuu kiittää!

163
Tulokset / Vs: 28.4.2007 Turku Open III
« : 29.04.07 - klo: 13.40 »

Yleisöä oli paikalla tavallista vähemmän. Raikas kevätsää pakotti kuntoiljat ja muut paikalle eksyneet kiiruhtamaan eteenpäin. Katsomon rakentamista voitaneen vielä lykätä.  :grin:

Kilpailijoiden käsien ja jalkojen tärinät eivät johtuneet pelkästään kylmästä. Joillakin jännitys ja keskittyminen näkyi raajojen hytinänä joillakin poskien pullisteluna, huulen purentana tai hengen pidättämisenä. Jotkut eivät meinaa pysyä  paikoillaan hetkeäkään vaan huojuvat joka mutkassa täydellisesti autoonsa samaistuneena. En usko, että kovin monella oli mielessä työasiat ajajakorokkeella. Tätä oli todella hauska seurata.

Muutamat refleksinomaiset nopeat huudahdukset ajajakorokkeella (koskien nostotapahtuman laatua) johtivat huomautukseen. Kukaan ei varmaan tosissaan pahastunut noista adrenaliinikuohun kirvoitamista sanoista. Käytös oli muuten erittäin siistiä ja reilua. Nostotkin olivat erittäin hyviä ja kaikki tekivät aidosti parhaansa eikä löysäilyä esiintynyt. Tämän paremmin ei nostoja ole missään hoidettu! Tosin kaksi nostovuoron laiminlyöntiä on edelleen tuomariston seuraamusharkinnassa.

Rata kesti erinomaisesti kisan. Kisakilometrejä kertyi porukalla yhteensä 672 ja päälle vielä harjoitukset ja lämmittelyt. Savipinta oli niin kova, että paikoin siitä löytyi renkaan kumin jälkiä. Profiili ei ollut erityisen vaikea, mutta haasteita siitä silti löytyi ja se palkitsi oikean ajolinjan löytäjän. Mielenkiintoisin oli varmaan se pitkä loiva oikea kaarre, joka oli sisäreunasta laatoitettu ja väärinpäin kallistettu ja lopussa oli viellä nousu kapeaan, vinoon nyppylään. Huh!

Aikataulu piti hienosti mutta ei ollut silti liian löysä. Kuskit ja nostajat olivat ajoissa paikalla, joten homma pyöri täsmällisesti. Kuulutuksia yritettiin lisätä roimasti ja kisaakin seurata tarkasti. Tästä olisi hyvä saada palautetta että miten siinä onnistuttiin. Kuuluiko kuskeille, mekkareille ja ylesölle ja miten tarkkaa tiedotusta ja kisaseurantaa halutaan?.

Onnea Janille voitosta! Samaan osoitteessen saattaa mennä vielä joku päivä kaksoisvoittokin. Niin oli kovassa vauhdissa Lady in Pink. Ari Heinosen kierrosajat nostivat jännitystä laskentakopissa. Ohjelma oli säädetty 40 s. minimiläppiin ja vauhti kiihtyi uhkaavasti kohti raja-arvoa. Eroa jäi enää pari sekunttia.

Uusia kuskeja olisi voinut olla enemmän. Turku Openin ainutlaatuinen ajokaavio antaa mahdollisuuden kaikille kuskeille ajaa paljon ja kaiken tasoisten vastustajien kanssa; ja mikäs sen parempaa reeniä onkaan Ja kun ei ratkota Suomen mestaruuksia, sopii joukkoon tulla kenen vaan. Ensi kerralla sitten.


164
Tulokset / Vs: 28.4.2007 Turku Open III
« : 28.04.07 - klo: 22.04 »
Joo sori käytiin saunassa ensin ja sitten ruvettiin kaivelemaan näitä tuloksia koneen uumenista. Je sehän ei tietenkään ollut tällä kertaa ihan niin simppeliä kuin olisi luullut. Läppäri ei oikein ole tykännyt imeä sisuksiinsa niitä pölymääriä mitä viimeaikoina on on sen kohtalona ollut... No, vaikeudethan on tehty voitettaviksi, siispä

Tulokset:

1 Parjanen Jani
2. Mertsola Aki
3. Björkman Tomi
4. Heinonen Ari
5. Poutiainen August
6. Haapsaari Sami
7. Lehtojärvi Jethro
8. Valtonen Heikki
9. Kauttu Miikka
10. Vihmo Jukka
11. Viitanen Olli

12. Mäkinen Mikko
13. Korkka Janne
14. Parjanen Nana
15. Peltomaa Harri
16. Vuojolahti Joonas
17.  Laatikainen Jasse
18. Ylänen Jukka
19. Alho Tommi
20. Kartano Niko
21. Saari Tommi
22. Kokkonen Jarno

23. Salonen Tomi
24. Kyyrö Kalle
25. Heinonen Arto
26. Westerlund John
27. Eklund Marko
28. Huttunen Mika
29. Laakso Touko
30. Eklund Jari
31. Heikkilä Mikko
32. Hellström Jerry
33. Satomaa Ilmari
34. Kettunen Mika



A-finaali
B-finaali
C-finaali


Kaikki kierrokset täällä


165
RC-kerhot ja -radat / Turku - Jyrkkälän M8 krossirata
« : 11.03.07 - klo: 19.51 »
Mekin käytiin tänään vähän keräilemässä suurimpia roskia pönttöön ja napattiin samalla muutama kuva.




Joku oli tosissaan halunnut yläkertaan. Laudat löytyivät lähistöltä.

166
Yleinen keskustelu / Re: Video: Wanted
« : 06.03.07 - klo: 01.55 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Power"


Piristit kummasti kuumeista ja flunssaista olotilaani!  :D

 :mrgreen:


Kiitos kun kommentoit! Paranehan pian!

Muutin ladattavan videon äsken Windows media tyyppiseksi (.wmv), koska tuo mpeg-1 pakatun videon näyttö tuottaa joissain selaimissa ongelmia. Samalla koko hieman kasvoi 33MT -> 44 MT mutta laatukin aavistuksen parani. Originaali matsku oli jo niin vaatimatonta, ettei tässä  pakkausheikennys enää paljoa näy.

167
Yleinen keskustelu / Video: Wanted
« : 05.03.07 - klo: 20.22 »
!
 Wanted

168
Jos oikaisukieltoa lämmittelyssä ei saada purettua, auttaisko jos kuulutus tulisi aikaisemmin

3 min : lämmittely alkaa, kuulutetaan
2 min : lähtöön 2 min kuulutetaan, kehoitus palata varikolle
45 sek : kaikkien olisi syytä olla palannut varikolle tankkaukseen
45 sek : autot pyydetään viivalle
30 sek : lippu ylös
15 sek : lippu vaakaan, radan ylityskielto
5 sek : lippu alas, kädet irti autosta
0 sek : lähtö

Se odotus on hmmm epämääräinen. Jos jollain menee pahasti mäkeen, kuinka kauan odotetaan, tai ketä odotetaan.

169
Lainaus

30s kohdalla ei enää saa ylittää lähtösuoraa. lähdetään varikolta muiden perään, tai odotetaan että lähtö tapahtuu ennenkuin mennään starttaamaan.


Hyvä idea. Rauhottaa varmaan lähtöä, vähentää juoksentelua. Sulkuaika olisi ehkä parempi olla siinä 15 sek kohdalla, jolloin lippu menee vaakaan.

Eli onko lähdön aikataulu siis seuraava

3 min :lämmittely alkaa, kuulutetaan
1 min :lähtöön kuulutetaan
45 sek : kaikkien olisi syytä olla palannut varikolle tankkaukseen
45 sek : autot pyydetään viivalle
30 sek : llippu ylös
15 sek : lippu vaakaan, radan ylityskielto
5 sek : lippu alas, kädet irti autosta
0 sek : lähtö

170
Lainaus

M8 2007:
Ajajan pyynnöstä annettava korjaustauko (10min) on käytössä semifinaaleissa ja A-finaalissa. Korjaustauko on otettava ennen kuin autot on pyydetty lähtöviivalle. Korjaustauon ottaja lähtee finaaliin ruudusta osanottajien määrä +1, rata on suljettu korjaustauon ajan ja muut kuin lisäajan ottaja eivät saa huoltaa / korjata autoja (muut autot ovat pääsuoralla tai muulla suljetulla alueella). Korjaustauon saa ottaa ainoastaan kerran kutakin semifinaalia ja A-finaalia kohden. Uusi 3 min lämmittely alkaa kun 10 min on kulunut.


Voisi melkein luulla, että tuossa on vain tapahtunut vahinko. Viimeistään ajajakokouksessa voidaan sopia paremmin tarkoitukseen sopiva sanamuoto esim:

M8 2007.2
Ajajan pyynnöstä annettava korjaustauko (10min) on käytössä semifinaaleissa ja A-finaalissa. Korjaustauko on otettava ennen kuin autot on pyydetty lähtöviivalle. Korjaustauon ottaja lähtee finaaliin ruudusta osanottajien määrä +1. Jos korjaustauon ottajaksi ilmoittautuu myös muita ajajia, heidän lähtöpaikkansa siirretään ilmoittautumisjärjestyksessä kaikkien muiden perään. Korjaustauko ei pitene useammasta ottajasta. Rata on suljettu korjaustauon ajan ja muut kuin lisäajan ottajat eivät saa huoltaa / korjata autoja (muut autot ovat pääsuoralla tai muulla suljetulla alueella). Korjaustauon saa ottaa ainoastaan kerran kutakin semifinaalia ja A-finaalia kohden. Uusi 3 min lämmittely alkaa kun 10 min on kulunut.

171
Yleinen keskustelu / Kuvia omista Rc-autoista
« : 14.01.07 - klo: 20.39 »
Keltanokkien perhepotretti.


172
Hyvä, että tuo LeMans lähtömenettely otettiin esille. Haluaisin, että tätä vieläkin tasmennettäisiin.

Tarkoittaako kolmen minuutin lämmittely sitä, että vasta kolmen minuutin päästä auton olisi oltava varikolla josta sitten mekkari vie auton viivalle (lippumiehen vetämänä), jonka jälkeen vasta tulee 30 sekunnin merkki? Vai tarkoitetaanko tuolla kolmen minuutin lämmittelyajalla, sitä että kolmen minuutin päästä on startti joten noin 2 min 20 sek paikkeilla on viimeistään tultava varikolle tankille ja odottamaan koska tulee merkki viedä auto viivalle.

Alkuerissähän on niin, että kun lämmittelyaika päättyy erä alkaa. Välissä ei ole mitään odotusaikoja.

Epämääräinen odotusaika, jos sitä on, olisi kaikkien etukäteen tiedettävä ja se on otettava myös aikatauluissa huomioon (jopa aikataulun laadintaohjelmassa).  Eikös se ole vähän niin, että jos joku ei ehdi lähtöön mukaan, hän myöhästyy.

173
Tulokset / Development update
« : 24.11.06 - klo: 20.20 »
Vistalla testailin niin otin vähän kuvia samalla.

Tässä pari ekaa kuvaa on ajajahalinnasta. All Drivers Databaseen tehdään kaikkien ajajien tietojen muutokset. Siitä sitten valitaan kyseiseen kisaan mukaan ilmoittautuneet. Niitä voidaan klikkailla ja vedellä puolelta toiselle yksittäin tai useampia kerralla. Ajajalla on sama DriverId kaikissa sarjan kilpailuissa, siksi ajajahallinta on keskitetty yhteen tietokantaan. Paikallisia muutoksiakin voi tehdä, esim. kide voi jossain hiitissä vaihtua yms. mutta esim nimeä ei voi vaihtaa kuin tuohon päätiedostoon (ja sieltä siirtämällä k.o. kisaan)
Drivers_both.png
Drivers_AllDrivers.png

Sitten erä- ja aikataulusiinnittelusta kuvia. Homma jakautuu kolmeen pääosaan: alkuerien, aika-ajojen ja finaalien suunnitteluun. Hommat voidaan tehdä kaikki kerralla tai vasta vaiheittain. Ajatuksena on, että koko kisan aikataulu suunnnitellaan etukäteen ja tarkennetaan (korjataan) tarpeen tullen kisan edetessä. Kun kilpailijoiden määrä tiedetään, saadaan suunnitteluohjelmalla aavemaisen kätevästi erät ja aikataulut. Parametrit näkunee aika hyvin noista kuvista. Keltaisella pohjalla olevat tiedot laske ohjelma heti kun jonkun parametrin arvoa on muutettu. Eli jos muutetaan heatin kestoa myös roundin päättymisaika siirtyy. Tai jos erän kokoa pienennetään erien määrä saattaa kasvaa ja aikataulu olla yht'äkkiä kireä. Ohjelma näyttää punaisen huutomerkin kelloanajan vieressä, mikäli aikautu on suunniteltu liian ahtaaksi (päällekäisyys esim finaalit alkamassa ennen kuin aika-ajot on loppuneet)

Ajajien jakaminen hiitteihin on ollut yksi pienoinen haaste (oma kokemus, ei välttämättä yleistettävissä). Nyt tässä on mahdollista pisteyttää ajajat kyvyn(?) mukaan ,ability, ja antaa ohjelman suorittaa jako. Muut automaalttivaihtoehdot ovat nimi, no sort joka tarkoittaa sitä, että ajajat on manuaalisesti tuolla drivers formilla drag and droppailtu haluttuun järjestykseen sekä harjoitusten mukainen järjestys (paras tulos).
Planning_1.png

Ohjelman tekemää hiitteihin jakoa voidaan muutta tämän näköisessä käyttöliittymässä. Siitä vedetään kuski hiitistä toiseen jos seura ei kelpaa.
HeatsForm.png

Aika-ajoissa voidaan käyttää suoraan myös samaa hiitijakoa kuin harjoituksissa.
Planning_2.png

Finaalikaavio esim M8 kisoissa
Planning_3.png
EFRA ONroad ajokaaviossa on vain kaksi uutta parametria EFRA OFFroad kaavioon nähden: suoraan finaaliin pääsevien kuskien määrä ja noudatetaanko sadekisasääntöjä finaaliin nousussa.

Sähköautojen ajokaavio määritellään seuraavasti.
Planning_4.png

Tehty aikataulu näyttää sittten tältä pääohjelmassa (aukaistuna).
MainForm_leftpain.png

Se vielä, että oleellista homassa on myös, että kaikista kisoista tallentuu nämä suunnittelutiedot ja niitä voidaan käyttää suoraan seuraavissa kisoissa (Load a plan nappula noissa näytöissä).

174
Tulokset / Ajanottolaitteistoista ja niiden ohjelmistoista
« : 19.10.06 - klo: 00.18 »
Kiitos neuvoista, ideoista ja kannustuksista.

Olin tänään ensimmäisissä tositesteissä. Ohjelman ydintoiminnot, ajanotto ja ajanottomoodit, olivat testissä turkulaisten huippukuljettajien harjoituksissa. Kiitos vielä, että sain tulla harjoituksiinne! Ohjelma toimii ydintoiminnoiltaan juuri niin hyvin kuin varovasti rohkenin toivoa. Mitään hämärää tai muuta epäluotettavuutta ei esiintynyt koko iltana. Yksi ohjelma bugi löytyi (liittyi Testing moodin ylipitkien kierrosaikojen filtteröintiin), joten ei se ihan turhakaan reissu ollut.

Eli LapViewer alkaa olla valmis. Sillä seurataan realiaikaisesti graaffisesti ja numeroin kilpailun yhden erän kulkua ja kilpailijoiden kierrosaikoja. Sillä voidaan myös jälkikäteen tarkastella mitä tahansa aiempaa erää.

Ja sitten eteenpäin: eristä kisa ja kisoista sarja...

175
Tulokset / Turku Open II M-8 14.10.2006
« : 18.10.06 - klo: 12.42 »
Ihme tapahtui ja kisat käytiin ihan kelpo säässä. Rata oli melkoisten ponnistelujen ansiosta saatu olosuhteisiin nähden loistavaan kuntoon. Uusi tasaisempi profiili ja kuivatukseen käytetty puupuru antoivat kaikille mielenkiintoisen uuden ratahaasteen.

Kiitos kaikille osallistujille ja onnittelut Akille finaalin ylivoimaisesta voitosta ja Kalelle (Turku Open 1 voittajalle) upeasta rutistuksesta ja noususta kakkoseksi.

Tulokset:

1. Mertsola Aki
2. Kankare Kalle
3. Poutiainen August
4. Westerlund John
5. Peltomaa Harri
6. Saari Tommi
7. Parjanen Jani

8. Kartano Niko
9. Mäkipere Toni
10. Valkeinen Mikael
11. Mäkinen Mikko
12. Quagraine Joseph
13. Heikkilä Mikko
14. Andersson Niko

Finnalit:
A-finaali
B-finaali

176
RC-kerhot ja -radat / Turku - Jyrkkälän M8 krossirata
« : 05.10.06 - klo: 20.17 »
Oli ihan mukava syysehtoo Jyrkkälässä. Kuivempaa sais tietysti jo olla.
Välillä tuntuu, että me hävitään tää... No vielä pojat jaksaa ja Turku Open kakkoseen tulee saa taas jotain uutta. Aivan uutta!




177
Tulokset / Ajanottolaitteistoista ja niiden ohjelmistoista
« : 27.09.06 - klo: 16.15 »
Tässä pieni developement update.

Ohjelmisto alkaa hahmottua. Pääosia siinä ovat EventManager, jolla tehdään aikataulut ja erälistat, ResultCenter tulostuksiin ja LapViewer realiaikaiseen kisasaurantaan. Pisimmällä on LapViewer joka jopa toimii jo, mutta kaipaa vielä lisää toimintoja ja paljon paljon testausta. :)

Ohessa screen shot LapVieweristä.

Tämän vitsin ymmärtävät kaikki LapsFree ohjelmaa käyttäneet. exit

178
Tulokset / HoBao Cup 5/5
« : 23.09.06 - klo: 19.21 »
Tulokset:

1 Quagraine Joseph
2 Sartesuo Juha
3 Honkanen Markku
4 Heinonen Ari
5 Salonen Tomi
6 Mertsola Aki
7 Mylläri Petri
8 Kankare Kalle
9 Heinonen Arto
10 Niemi Jani
11 Jokinen Jiri
12 Björkman Tomi

13 Edgars Cipans
14 Muola Mikko
15 Alho Tommi
16 Parjanen Jani
17 Hellström Jerry
18 Virtanen Sami
19 Viitanen Olli
20 Poutiainen August
21 Lindqvist Jani
22 Vihmo Jukka
23 Sundman Marko
24 Riimi Anssi

25 Valtonen Heikki
26 Torger Tanel
27 Siivonen Juuso
28 Aito Vertti
29 Lehtojärvi Jethro
30 Heikkilä Mikko
31 Peltomaa Harri
32 Virtanen Veli-Pekka
33 Luukkainen Saki
34 Westerlund John
35 Nissinen Joel
36 Rousku Juha
37 Saari Tommi
38 Kyyrö Kalle
39 Kokkonen Jarno
40 Hurula Mika

41 Mäkipere Toni
42 Kartano Niko
43 Yrjänäinen Mikael
44 Mäkinen Mikko
45 Parjanen Nana
46 Rousku Vesa
47 Eklund Jari
48 Laatikainen Jasse
49 Lakari Kristian
50 Andersson Niko

Finaali
Semi A
Semi B
1/4 A
1/4 B
1/8 A
1/8 B

Ja yksi lähetin jäi joltain. Viestitä.

179
Tulokset / HoBao Cup 5/5
« : 22.09.06 - klo: 21.11 »
Tässä epäviralliset erälistat.

180
RC-kerhot ja -radat / Turku - Jyrkkälän M8 krossirata
« : 21.09.06 - klo: 18.11 »
Oops unohtu  :oops:

Kerhokisan 16.9. finaalin tulokset.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9