Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Winter Jumps I / Tampere: 21.11.09
  • Winter Jumps II / Hyvinkää: 05.12.09
  • Winter Jumps III / Espoo: 09.01.10

Kirjoittaja Aihe: Winter Jumps 2010 - 2011  (Luettu 117144 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #120 : 31.08.09 - klo: 16.19 »
Tampereella jos kaikki hyvin natsaa niin tila mihin päästään tulee lähinnä M-8e:lle sopiva eli saa oikeasti unohtaa lelulelut M-18 vai mikä nimi nyt onkaan, mukaan lukien 1/10 autot vaikka niillä pärjäisi myös ok. Tämä tosin aikaista hehkutusta mutta toivossa on hyvä elää.

Kyllä itsellä jää ainakin +500€ sijoittamatta M8e:n... Ei kai sekään nyt mikään ihmeiden tekijä ole kestävyydessä kun sisällä ajetaan, kovia ne on betonitolpat/lattia sillekin. Toivottavasti Pirkanmaalla voi vielä tänäkin talvena ajaa sisäcrossia "leluilla"?

Itseä ei kumirenkaan käyttö mitenkään häiritse, tuleepahan taas jotain uutta opittavaa rookie kuskille. Rengasmerkkien määrä tosin voisi olla hieman suurempi, esim. Schumacher, J-Concepts, Pro-line ... ja näiltä jotkut tietyt mallit. Ei tulisi ainakaan sitä tilannetta eteen että rengas loppuisi toimittajalta kesken kauden. Ja muutenkin näin pienessä maassa olisi hienoa tulea useampia yrittäjiä.

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #121 : 31.08.09 - klo: 16.28 »
Minua ihmetyttää myös tuo mmrc:n kommentti uudesta radasta. Esim. Jyväskylän ulkorata on aika pieni muihin 1:8 ratoihin nähden mutta erinomainen 1:10 autoillekin. Onko tuo tuleva sisärata Tampereella siis vielä suurempi kuin Jyväskylän ulkorata jolloin 1:10 autoilla ei voisi ajaa liian pienen koon takia?

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #122 : 31.08.09 - klo: 16.29 »
Ei voi olla huono rata, vaikka kuinka väsätty "pikaisesti johonkin halliin":



Hyppyrin ländit tehty ajettavaksi, ovat varmasti vaikeita ajaa lujaa, mut kuitenkin ajettavia ja muistuttaa profiileiltaan ulkona olevia...

Eikä ole kumia jäänyt, pojat höylänny kolmatta päivää ja kuskeja on varmasti +50. Linkki kolmannen päivän galleriaan: http://www.oople.com/rc/photos/worksopplayers2009/day03pics/
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #123 : 31.08.09 - klo: 16.34 »
Niinhän se Jarkko on, että ei tuollainen huopaus vie asiaa eteenpäin. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että eri mielipiteitä on olemassa ja niitä pitääkin saada tuoda esiin. Varsinkin, kun porukalla on kokemuksia monista eri renkaista. Tehdyllä rengassäännöllä kuitenkin ajetaan kausi 2009-2010 ja mietitään sitten taas uusia kehitysideoita ja seurataan, mitä maailmallakin tapahtuu. Uskoisin, että tehty sääntö on nyt aika lähellä toimivaa, ellei jopa toimiva ensi kaudelle.

Suuntana on nyt ollut juuri tuo sääntöjen jonkinasteinen pysyvyys, on siis helppoa lähteä kurvailemaan, kun tietää millä renkaalla ajetaan ja millä säädöillä auto suunnilleen toimii. Ja samoin muidenkin sääntöjen suhteen.

Rengassäännöstä voisi keskustella vaikka "maailman tappiin" asti, varsinkin nakkikioskikeskustelut voisivat antaa lisämaustetta tähän. =)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #124 : 31.08.09 - klo: 16.39 »
Juuri tuollaisia niiden ratojen pitäisi olla pinnaltaan.
Mattoa VAIN teknisissä kohdissa, eli hyppyrit ja röykyt jne.
Muuten koko rata vain puhdasta lattiaa.

Liukkaus ei todellakaan tuo lisää hajonneita osia, vaikka näin aina luullaan.
Liukkaus kun pitää nopeudet alhaisina niin ei mennä kovaa pöpelikköön jos lipsahtaa...
Ja taas kovalla mattopidolla kun tullaan pääsuoran jälkeiseen mutkaan missä taistellaan lähinnä auton pystyssä pysymisen kanssa niin siitä kun auto lähtee käsistä, se lähtee ja kovaa... Ei riitä radan turva alueetkaan kun lennetään seinään kovasta vauhdista.
Kalusto kovilla ja pahimmillaan katsojatkin.

Liukas rata ei myöskään kuluta rengasta niin hulluna kuin täys mattorata...
Sillon vois nimenomaan treenata samoilla renkailla kuin kisaakin ajetaan, säätää autosta irti kaikki mitä saatavissa on jne.

Jos nyt ajetaan vain täysmatto tappopito baanoilla niin kalusto on kovemmalla rasituksella, krossi on kaukana ja renkaat kuluu pipona.


Ps: tuon kuvan radalla ei edes 1:18 autoilla olisi huolenhäivää... toisin kuin viimevuoden radoilla oli.
Moni muistaa paljonko espoossa oli toissatalvena 1/18 kuskeja... ja lähes yhtä moni muistaa miten kyseiset kuskit katos lähes puolella kun radasta tehtiin lähes mahdoton näille halvoille pikkuvessoille.
Tokihan talvella tuli lisää uusia kuskeja... paljonkohan olis uusia tullu kun hyppyrit olis ollu ajettavia, eikä kuten talvella oli.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #125 : 31.08.09 - klo: 16.41 »
Rata "materiaali" vinkki:



PS. näyttää hemmetin siistiltä ajaa! Olis vielä helppo rakentaa erinlaisia muotoja... Noita vois saada puoli ilmaiseksi loppuun käytettynä "liikuntatiloista".
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #126 : 31.08.09 - klo: 16.42 »
Onko 1:18 luokalle nykyään tilausta kuinka paljon? Tietääkseni moni entisistä 1:18 kuskeista on siirtynyt ajamaan 1:10 ja pikkuautoluokka on pienentynyt viime vuosista. Ajettaisiinko WinterJumps-sarjassa M2-10 ja M4-10 joka paikassa ja kilpailujärjestäjä voi sitten ajattaa lisäksi esim. M-8e tai M-18 radan koosta riippuen?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #127 : 31.08.09 - klo: 16.46 »
Moni entisistä vaihtoi isompaan juu...
Mutta espoossa näki kuinka vähintään yhtä moni jätti koko homman sikseen.

Kun ei ollut oikeasti ajettavaa rataa tai varsinkaan rataa missä ei tartte olla hirveet harjattomat + jätesäkillinen blingiä ja toinen jätesäkillinen varaosia yhden epäonnistuneen ländin takia.

Varmasti olis kyseissäkin luokassa edelleen enemmän kuskeja jos radat olis kuten esim yllä nähdään... Ei tappo pitoa, hyppyrit voi hypätä parilla eri tyylillä, tai olla hyppäämättä jne.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #128 : 31.08.09 - klo: 16.46 »
Onko 1:18 luokalle nykyään tilausta kuinka paljon? Tietääkseni moni entisistä 1:18 kuskeista on siirtynyt ajamaan 1:10 ja pikkuautoluokka on pienentynyt viime vuosista. Ajettaisiinko WinterJumps-sarjassa M2-10 ja M4-10 joka paikassa ja kilpailujärjestäjä voi sitten ajattaa lisäksi esim. M-8e tai M-18 radan koosta riippuen?

Kuulostaa järkevälle! Kannattaa tietysti ottaa vielä huomioon radan materiaali valintta tehdessä...
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #129 : 31.08.09 - klo: 19.58 »
Nyt näyttää hieman pahalta, kun päätös yksityypi rengas on päätetty jo ennen kun asiasta on kaikille kerrottu. Ei tietysti mikää estä jäämästä sarjasta pois yksittäisiä kuskeja. Rengas valinta vaan tekee sen että jo ilmoitettu ja järjestettäväksi luvattu kilpailu Nokialla menee uusiin puihin ainakin siksi aikaa kunnes rata on saatu pinnoitettua uudstaan, mikäli sen pinnoitusta edes tehdään.
Multi surfase on hanurista

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #130 : 31.08.09 - klo: 20.27 »
Sääntöjen tekemisessä on aina se ongelma, että kaikilta ei niitä voi etukäteen kysyä eikä kaikki ole koskaan tyytyväisiä päätöksiin vaikka kuinka yritettäisiin ja kysyttäisiin. Mutta säännöt on nyt tehty siten, jotta ne palvelisivat mahdollisimman hyvin kaikkia (sekä harrastajia että kisakuskeja) sekä olisivat pitkälti linjassa kesän sääntöjen kanssa.

Eihän se toki estä ketään jäämästä pois, vapaaehtoispohjallahan tätä harrastetaan (samoin kisoja järjestetään). Toivottavasti nyt kuitenkin mahdollisimman moni on mukana kehittämässä sarjaa edelleen, yksin se ei keneltäkään onnistu.

Tuo 70% ohjeistus yhtä ratamateriaalia on toki vain viitteellinen, joten ei mitään rataa kokonaan pidä päällystää. Eikä siihen kisan järjestäminen tyssää, vaikka rata olisi kokonaan mattoa. Eli toki siinä mattoa voi olla suurin osa, mutta olisi hyvä, jos miettisitte, mitä muuta materiaalia siinä voisi myös olla. Radan luonne tietty muuttuu hieman, kun ajaminen käy hitaammaksi (liukkaammaksi), mutta eiköhän tässä olla melkoisen hyvissä ajoin nyt liikkeellä, joten pintamateriaaleja ehtii varmasti testailla. Ihan siis mielikuvitus vain rajaksi, monenlaisia ilmaismatskuja / lähes ilmaisia varmasti löytyy, kun pitää silmät auki.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #131 : 31.08.09 - klo: 20.39 »
Ongelma lähinnä on se että matot mitkä nyt on, on lainassa ja luvattu ehjinä palauttaakin.
Eli koko alueen pinnoituksesta olisi kyse kun kammopito piikit on valittu ei matoilla pysty tuota kisaa järjestämään mattojen säilyessä ehjinä, ellei pintoja saada vaihdetuksi kokonaan.
Tosin suunnitelmissa oli myös sellainen vaihtoehto että ajetaan kisa siinä tilassa missä viimeksi mekattiin ilman mattoja koko rata saattaa onnistua, hyppyrit vaan jouduttaneen vääntään ns. väkisin. Ei nyt vielä siis ole hanskoja lyöty naulaan kokonaan. Aikaakin kun vielä onneksi on.
Multi surfase on hanurista

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #132 : 02.09.09 - klo: 10.41 »
Miten jos M8e tulee niin kysymys akuista. Pitääkö olla hardcase vai riittääkö että pehmeä akku on täysin iskunkestävän kotelon suojassa?

Millaisia akkuja noihin on saatavilla tällä hetkellä ylipäänsä? Tätä keskustelua vois ehkä jatkaa tuolla kehittely puolella... (kopion tän sinne)
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #133 : 02.09.09 - klo: 11.21 »
** Sallitut LiPo-akut: 1/10 -autoissa kaikki 2S hardcase akut, 1/18-autoissa kaikki 2S akut (Ni-akut on kaikki sallittu, max 6 kennoa)
Eikös tuossa M-8e:ssä voisi olla sama sääntö kuin 1:10 luokassa mutta max 4S akut sallittu. Tosin onko noita isompia hardcaseina eli ainoa vaihtoehto laittaa 2 2S hardcasea sarjaan?

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #134 : 02.09.09 - klo: 12.05 »
Ei ole ainakaan mulle vastaan tullut 4S Hardcaseja.

Mielestäni asia pitäisi pystyä ainakin alkuun ratkaisemaan siten, että auton katsastuksessa todetaan, että akkukiinnitys on riittävän hyvä (miten se nyt sitten määritelläänkään). Eikös sellainen hyvä akkukotelo ole vähän niinkuin Hardcase :wink:

Aika vaikeelta tuntuu kuvio, että ns. "kerhokisoja" varten ostaisin min. 6 kpl 2S Hardcaseja.

Flying Calacucco

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #135 : 02.09.09 - klo: 12.09 »
Kyllä neljällä 2S akulla pitäis pystyä ajamaan jos erät min. tunnin välein.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #136 : 02.09.09 - klo: 16.27 »
Ei ole ainakaan mulle vastaan tullut 4S Hardcaseja.


Kyllä niitä löytyy ainakin Losilta, Lrp:ltä ja C-techiltä
EuroRC / TEK

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #137 : 02.09.09 - klo: 18.13 »
Mielestäni säännöksi riittäisi hard case. Tämä mahdollistaisi ns. kiinalipojen käytön, jotka ovat tuplasti halvempia, kuin "efra akut".

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #138 : 03.09.09 - klo: 12.59 »
Ei ole ainakaan mulle vastaan tullut 4S Hardcaseja.


Kyllä niitä löytyy ainakin Losilta, Lrp:ltä ja C-techiltä

Oisko linkkiä laittaa, kuuklettaminen on niin älytön homma tämmösille "vasenkätisille"  :p
Flying Calacucco

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #140 : 03.09.09 - klo: 17.34 »
Siinä muutama linkki lisää 4s lipoille. Kannattaa katsoa että mahtuuko järkäle kopan alle miten hyvin vai joutuuko kikkailemaan kahdella 2s lipolla.

http://www.rc-monster.com/proddetail.php?prod=ct5300sp264s2p&cat=18

http://www.maxamps.com/Lipo-5250HC-148-Pack.htm

http://toys.pricegrabber.com/r-c-robotics/Thunder-Power-Pro-Race-4S/m730178027.html

Eilin tuli omaa patterikasia kokeiltua ja kiinni oli pehmeä lipo. Vaikka noilla 1:10 autoilla on pehmeillä lipoilla tullut ajettua niin M8e:ssä kyyti on vielä kylmempää ja lipojen suojaukseen kannattaa satsata jos käyttää pehmeitä lipoja.

Eilisen kokemuksen perusteella olen samaa mieltä että kisakäyttöön kovakuoriset lipot, välttämättä niiden ei tarvitse olla hyväksyttyjä vaan kovakuorisuus pitäisi riittää. Vaikka pehmeäkuoriset koteloi liikkumattomaksi niin yllättävän paljon oli akussa hiertymiä 20 minuutin ajon jälkeen...



Kylätason RC-kuski.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #141 : 03.09.09 - klo: 17.40 »
Sääntöihin lisätty lisenssiasia; WJ-sarjakisoissa ei siis ole lisenssipakkoa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #142 : 03.09.09 - klo: 21.48 »
Eilisen kokemuksen perusteella olen samaa mieltä että kisakäyttöön kovakuoriset lipot, välttämättä niiden ei tarvitse olla hyväksyttyjä vaan kovakuorisuus pitäisi riittää. Vaikka pehmeäkuoriset koteloi liikkumattomaksi niin yllättävän paljon oli akussa hiertymiä 20 minuutin ajon jälkeen...

Ei se kovakuorisuuskaan mikään autuaaksi tekevä asia tosiaan ole...
Itse avasin tossa talven jälkeen toisen kovakuorisista lipoistani, koska liitin oli alusta asti ollut hieman huonosti.
Huomasin että lipo kennot olivat kuoressa todella surkeasti suojattuna.
Käytännössä siis tehty vain juuri sen kokoiset kuoret että sinne meni kyseiset kennot sisään.
Pehmustetta ei siis ollenkaan.
Kennot pääs liikkumaan kuoren sisällä kovemmissa tärskyissä hyvinkin helposti.
Kennot olivat hiertyneet jne.
Se kova kuori suojaa lähinnä vain kennojen puhkeamisilta kolaritilanteessa... Ettei mikään terävä osa siis puhkaise kennoa niin helposti.

Muuten kyllä käytännössä hyvin turha tuo lipojen kova kotelo jos ajattelee akkujen hyvänä pysymiseen... Lähes samalla tavalla ne kennot siellä kotelon sisällä hiertyy jne kuin pehmeät akut autoon tehdyssä kotelossa, jossa saattaa olla jopa pehmustetta.

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #143 : 10.09.09 - klo: 20.25 »
En tiedä laskinko oikein, mutta tässä esimerkki rengassäännön mukaisesta 4wd kierroksesta (4xrengas, 4xvanne ja 4xinsertti):

Ostoskori   
SCH-u6734   Schumacher Foam Tyre Insert; Med - Rear - CAT (pr)   
* 2.71 =
2.71 EUR
         
SCH-u6607   Schumacher Mini Pin - Yellow - Front - 2.2 (pr)   

* 9.90 =
9.90 EUR
         
SCH-u3383   Wheel; Rear - Cat pr   

* 6.63 =
6.63 EUR
         
SCH-u6733   Schumacher Foam Tyre Insert; Med - Front - CAT (pr)   

* 2.71 =
2.71 EUR
         
SCH-u3382   Wheel; Front - Cat pr   

* 6.63 =
6.63 EUR
         
SCH-u6608   Schumacher Mini Pin - Yellow - Rear - 2.2 (pr)   

* 9.50 =
9.50 EUR
         
YHTEENSÄ   
38.08 EUR


Alkaa tuntuun polttiskrossin renkaat jo edullisilta kun talven kuluja ajattelee.

Treenatahan saa tosiaan millä haluaa, mutta kai se hyvä olis treenata sillä millä ajaa kisaakin...
[PRCA] [TamUa]

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #144 : 10.09.09 - klo: 20.33 »
Alkaa tuntuun polttiskrossin renkaat jo edullisilta kun talven kuluja ajattelee.

Treenatahan saa tosiaan millä haluaa, mutta kai se hyvä olis treenata sillä millä ajaa kisaakin...

Mikä oli pointti? AKA City Blockit 22,90eur/pari sis. vanteet ja insertit. Olen samaa mieltä tuon viimeisen virkkeen kanssa.
---

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #145 : 10.09.09 - klo: 20.39 »
Lainaus
Mikä oli pointti?

1.Pointti on se että melko kalliit on käyttöikään nähden. Sisällä ei noilla monta vetoa pistä, AKA:n ym. renkailla ajaa ulkona melko pitkään...

2. Polttisrenkaita on pidetty kalliina, näin voi ollakin, mutta niin on näköjään sähköautojenkin.

Ja AKAt on sentään tohon rahaan jo liimattu  :wink:
« Viimeksi muokattu: 10.09.09 - klo: 20.45 kirjoittanut PaavoNokkava »
[PRCA] [TamUa]

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #146 : 10.09.09 - klo: 20.54 »
1.Pointti on se että melko kalliit on käyttöikään nähden. Sisällä ei noilla monta vetoa pistä, AKA:n ym. renkailla ajaa ulkona melko pitkään...

Monessako akussa renkaat menivät käyttökelvottomiksi? Kesän Maastosarjan renkaiden ovh. on 12eur/pari sis. insertit. Ei tästä varmaankaan ilmaista luokkaa kukaan olettanut saavan?
---

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #147 : 10.09.09 - klo: 21.03 »
1.Pointti on se että melko kalliit on käyttöikään nähden. Sisällä ei noilla monta vetoa pistä, AKA:n ym. renkailla ajaa ulkona melko pitkään...

Monessako akussa renkaat menivät käyttökelvottomiksi? Kesän Maastosarjan renkaiden ovh. on 12eur/pari sis. insertit. Ei tästä varmaankaan ilmaista luokkaa kukaan olettanut saavan?

Niin kuin tuolla aikaisemmin jo esitin että rengasmerkkejä voisi olla useampia, aika monella noita kumipyöriä kuitenkin jo kaapista kuitenkin löytyy.
Ilmaiseksi en ainakaan minä ole harrastamassa, mutta tuskin olen ainoana sitä mieltä että ei tämä rengassääntö sitä puhuttua säästöä ole tekemässä?
[PRCA] [TamUa]

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #148 : 10.09.09 - klo: 21.18 »
Eipä tuosta varmaan ole säästöä kun kärkipään kuskeille , joiden ei tarvitse ostaa kaikkia renkaita ja ettiä sitä parasta.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« Vastaus #149 : 10.09.09 - klo: 21.53 »
Mielestäni rengassääntö toimii helpottavana asiana kaikille. Jää yksi säätökohde vähemmälle kun renkaita ei tarvitse testailla erikseen. Itse tykkään yksityyppirengassäännöstä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009