Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Midder

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13
91
RC-kerhot ja -radat / Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« : 26.07.05 - klo: 17.20 »
Sais nyt vaan eka harrastajia siihen crossiradallekkin niin sitten vasta mielestäni kannattaisi alkaa ''laajentamaan''

92
RC-kerhot ja -radat / Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« : 21.07.05 - klo: 23.06 »
Porista olen ja käyn niin usein radalla kuin mahdollista.

93
RC-kerhot ja -radat / Ulvilan FK-Kerhon pienoisauto rata
« : 21.07.05 - klo: 22.59 »
Juuzmo veikkaisimpa, että kyllä aina meidän jonkun kyydissä radalle pääset sitten, kun meistä joku on menossa, joten ei se ole ongelma  :mrgreen:

94
Polttisautot / Auttakaas treenimoottorin valinnassa..
« : 20.07.05 - klo: 23.08 »
Ohan se 140e kone, joten nyt kovin kallis ole.

95
Sähköautot / Polttiksesta sähkis?
« : 17.07.05 - klo: 20.37 »
Joo ja jos et jaksakkaan alkaa tuosta sähköautoa tekemään eikä ole sitä kiinnostusta pitää niin lähetä YV:tä niin voisin sen ehkäpä ostaa.

96
Yleinen keskustelu / Halvin vaihtoehto?
« : 13.07.05 - klo: 00.53 »
Niin ja mielestäni kannattaa aina miettiä juuri noita asioita, että missä pääsee ajamaan eli treenaamaan jos kisaamisesta on kiinnostunut. Itselläni on krossi
ainoa oikea vaihtoehto koska asun Porissa ja Ulvilan rata siis suhteellisen lähellä minne usein pääsee  :mrgreen:

97
Mugen / Mugen MBX5 / Prospec
« : 08.07.05 - klo: 09.54 »
Aika samaa mieltä kuin rph eli kestävä auto on kyseessä eikä helposti mitään rikki saa. Siitä olen kyllä hieman erimieltä, mielestäni Mugen on aika kohtalaisen arvokas merkki toki nyt ei ihan niin kallis kuin Kyosho, mutta kuiteskin. Mitään en aikoinani ajamalla rikki saanut paitsi iskarin hajotin omaa tyhmyyttäni.

98
Jep niinkuin monet jo totesivatkin niin siellähän haitarikumin päässä näyttää neula olevan mistä alakierroksia säädetään  :wink:

99
Aika turhalta taas vaihteeks kuullostaa tuo pikkuasioihin takertuminen eikö?
Täällä porukka on tehnyt hyvää työtä ja kirjoittanut säännöt puhtaaksi. Onko siis pakko olla kokoajan yrittää ns huonontaa sääntöjä vai onko sitten niin, että ei voi sen vertaan siihen luottaa, että kaikki myös toimisi niiden sääntöjen mukaan. Omasta puolestani myös kiitokset niille ketkä ovat hyvää työtä tehneet.

100
Hei siis oikeesti miksei nyt ensin tee niitä sääntöjä vähän oikeelle suunnalle ja sitten pitää näytönmieliset monsukisat niillä säännöillä ja sen jälkeen puhuu enemmän missä olisi parannettavaa. Eihän se nyt toki näin vaikeaa voi olla vai voiko?

101
Olen aika ehdottomasti sitä mieltä, että pikkulohkot pikkulohkoina ja isot isoinaan. Asiahan ei minulle kuulu, mutta ketä näkee jotain järkeä esim. Revoon pistää .28 motin? Itse olen nähnyt Revon livenä ja mielestäni kulkee varmasti aivan tarpeeksi jo vakiona ja jos nyt väkisin lisää vauhtia haluaa niin siihen voi laittaa .18 motin eikä varmasti tarvitse isompaa. Eikös stanu kuitenkin tarkoita aika paljoltikkin vakiota eikä luulisi siis stanuluokkaan tarvitsevan hirveätä panostusta, että pärjäisi. Huomatkaa pisteet jaetaan vasta maalissa  :twisted:

102
Sikäli kyllä mielenkiintoista. USA-1 ei kyllä taida pahemmin olla jakoja muita keskidiffisiä vastaan. Kuitenkin se on muilta osin paljon enemmän monsu kuin jotkut muut autot. No eipä voi asialle mitään.

103
Kiinnostaisi kovastikkin tietää mihin Kyosho USA-1 kuuluu?

104
Rohkenen kyllä olla vähän erimieltä, että 2WD stadium olisi monsujen tukkeena. Oletko tuning kenties kellottanut Loseillasi aikaa radalla? Sekin vaikka sinun stadium jäisikin monsulle ei sinänsä edes viekään kertoisi mitään koska uskoisin, että Losin LST ei ole kaikkein huonoin monsu rata-ajossa. Tällä hain sitä, että oli auto mikä hyvänsä niin loppukädessä kuski sen ratkaisee niimpä 2WD stadiumeilla pärjäisi hyvinkin 4WD monsuja vastaan.  :mrgreen:

105
Joo ja osallitujiakin löytyy joka luokkaan peräti kaksi. Kannattaa toki vähän miettiä, että kuinkakohan järkevää alkuvaiheessa on autoja jakaa kymmeneen eri luokkaan  :?:  Mielestäni ensin voisi autot jakaa yhteen tai maksimissaan kahteen eri luokkaan ja sitten jos on tungosta niin alkaa miettimään enemmän eri luokituksia autoille eikö näin  8)

106
Vapaa keskustelu / Rajoituksia foorumin toiminnassa
« : 15.06.05 - klo: 12.38 »
''Jatkossa foorumille tulee rekisteröityä käyttäen oman operaattorinsa tarjoamaa sähköpostia.''

Eli siis tämä tarkoittaa uusia jäseniä ketkä rekisteröityvät foorumille.

107
Polttisautot / Team Infinity Samurai 521 moottori
« : 15.06.05 - klo: 11.21 »
Onhan ne joo pidempiä oikein muistit  :)

108
Tehoa siinä moottorissa kyllä on ihan riittävästi  :mrgreen:
Muutenkin Revo on todella loistava ajettava. Mistä vielä tulee plussaa niin pakki vakiona  :)

109
Oikea asenne muttet tule varmasti olemaan ainoa ketä aikoo voittaa  :twisted:

110
Polttisautot / Xray XB8
« : 12.06.05 - klo: 10.30 »
Itse kyllä käsitin Hoken puheista niin, että pääratas hajosi siksi koska kytkinkello ja pääratas pääsivät koskemaan toisiaan huonosti kytkinlaakerin rikkoutumisen johdosta.

111
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 12.06.05 - klo: 10.25 »
Toi, että ottaa paineletkun irti on kyllä hyvä tapa, mutta kannattaa tosiaan puhaltaa siihen jotenkin muuten kuin suullaan. Itse teen niin, että puhallan sen letkun kautta tankkauspulolla. Tuo onnistuu ihan hyvin eikä ainakaan vaaraa, että suuhun menisi myrkkyjä.

112
On kyllä noinkin hyvä ja siinä hyppäämisessä nyt ei ainakaan kovin kauaa aikaa tuhlaannu.

113
1/10 takatuuppari stadiumeillako ei saa kisaan osallistua?

114
Tuo pelkkä rata-ajokin varmasti ok. Silloin voisi ainakin ottaa kaikki ilmoittautuneet mukaan ja saa ajaa pidemmät erät. Toivottavasti stadiumit ja monsut olisivat omassa lähdössään ettei monsu aja yli ei Asso sellaista kestä  :mrgreen:

115
Joo täältä kyllä ois kans kaksi tulossa varmasti jos vaan takatuuppari stadiumitkin hyväksytään mukaan  :mrgreen:
Sekin voisi olla ihan ok, että ajettaisiin pelkästään rata-ajo ja trialajo.
Näin, kun jäisi kaksi lajia pois niin ei välttämäti tarvitsisi edetä niin tiiviillä aikataululla ja järjestäjätkin saisivat peräti enemmän hiukan lepoaikaa.

116
Itse voisin kuvitella, että kenties uudet kisat voisivat olla syksymmällä. Riippuu toki kuka jaksaa järjestää ja siitä, että kuinka moni on innokas tulemaan. Se jos porukkaa kisoissa käy niin ties, vaikka Suomessakin joskus ajettaisiin virallisia monsukisoja.

117
Onko kellään vielä mielenkiintoa ajaa kisaa trukceilla jos vaan kisat pidettäis?

118
Oma näkemykseni oli, että uusiin kisoihin voisi olla innostunutta porukkaa. Myöskin tuo, että ajettaisiin 2wd stadiumeilla niin pitäisi tuoda lisää porukkaa mukaan, ainakin siitä on maristu ettei stadiumeille järjestetä kisaa niin luulisi sitten tulevan, kun järjestetään :wink:
Trialrata ainakin tuntui monelle olevan aika vaikea ja mahtoiko olla niin, että vain yksi selvitti radan ilman rangaistusta muille tuli enemmän ja vähemmän käsin kosketuksia.
Nähtäväksi jää jos mullakin olisi jo syksyllä sellainen kalusto millä voisin kisaan osallistua  :mrgreen:

119
Pakista tulee virhepisteitä, joten sinällää ei sallittu. Radan pääsee kyllä läpi ilman virheitäkin jos vaan osaa eli ei mikään älyttömän vaikea ole. Tämä nyt on eka kisa niin onko sitten jotain ihmeen järkeä tehdä sellainen rata millä vaan tietyllä autolla pääsisi läpi? Mielestäni ei.

120
Kyllä siellä minun tietääkseni saa ajaa Buggyllä mikä on tehty monsuksi jos ei saisi niin eihän silloin periaatteessa Sutillakaan saisi ajaa, että miettikääpä sitä. Niin tosiaan tossalukee vaihtoehtoja esim.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13