Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KooBee

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11
241
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima RB6
« : 02.08.12 - klo: 15.55 »

Kuka noita EM:ä laskee, taitaa IFMAR mestaruuksia olla assolla se 26, näin ainakin lippiksissään mainostaa. Joten hetki menee ennenkuin joku muu merkki voittaa edes saman verran. No leikki sikseen...  :lipsrsealed:


Kyosholla noita on näköjään sen 15. Tänä vuonna tulee 16.   :angel:

242
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima RB6
« : 02.08.12 - klo: 08.15 »
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=109135

"Roll rigidity setting can be adjusted with the number of screws used. Side guards contribute additional vertical rigidity. "

Tuohan on ilmeisesti ihan tervetullutta kun esim Vaasan MM-kisoissa Tebo sanoi että niiden auto oli aivan liian löysä sellaisille radoille (jonka vuoksi autoissa oli hiilikuituiset ylärungot, myös tuupeissa), kun taas löysä auto toimi jenkkiradoilla hyvin. Nyt sitä sitten voi säätää.

243
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima RB6
« : 02.08.12 - klo: 07.49 »

244
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima RB6
« : 01.08.12 - klo: 21.30 »
Näköjään kyosho.fi sanoisi että myymälässä elokuun 31. päivä...

245
Kyosho / Kyosho Ultima RB6
« : 31.07.12 - klo: 22.55 »
Kyoshon uusi takavetokrossari:
http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.30068&familj=FamChOff&BildLopNr=01

 7075 Machined and angled hard anodized aluminum chassis with sides angled
2 motor layout setups – Rear(3 gear setup) and Mid(4 gear setup)
Smart battery tray: Compatible with short, straight and saddle packs,both mid & rear motor setup
Long Wheelbase : Chassis is now 13mm longer(285mm) for superb stability.
Rear gull-wing suspension allowing more agile turns and stability in bumpy terrains.
Velvet coated big bore shocks with X-Gear springs.
X-Gear lubriants
New high down-force forward cab body
Super low CG design
New Steering crank design

Specs:
Length: 395 mm Width: 249 mm, height: 140 mm; trace (v): 221 mm gauge (h): 201 mm Wheelbase: 285 mm Weight: 1.620 g
























246
Xray / Vs: Xrayltä 1/10 nelivetokrossiauto?
« : 24.07.12 - klo: 12.00 »

Joskushan noita uusia autoja on näkynyt kisoissa ja messuilla jne. Mm. Hotbodiesin takatuuppari joskus 2007?, SpeedPassionin SC-auto 2010? jne. Joskus ne on tehty vain mainosmielessä, joskus ne ovat todellisia evo-versioita tulevista autoista. Nuo pari mainitsemaani eivät koskaan ilmestyneet kauppojen hyllyille, saa nähdä kuinka käy Xrayn auton.

http://www.xray-shop.at/

XRAY XB4
1/10 Electric Off Road
Coming Soon

Onkohan tuohon luottamista?

247
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 23.07.12 - klo: 22.17 »
Hieman eri mallihan tuo on mutta enpä viitsinyt tehdä erillistä topicia.
Onkos jo kokemuksia http://www.eurorc.com/product/2472/teamc-tr04-pro-4wd-buggy---kit autosta.
Hintahan on jo sen verran edullinen että voisi vaikka huvin vuoksi ostaa ja laittaa tuupista sähköt tuohon niin saisi hieman makua nelkusta.
Onkos nelkussa samanlaisia heikkoja kohtia kuten tuupissa keulapala joita saa olla pussillinen mukana kun lähtee ajamaan. Eli onko auto oikeasti ratakelpoinen vai kasa hukkaanheitettyä rahaa.

Tuo on hyvin samanlainen kuin TC04, suurin ero lienee tuo pötköakku vs saddle pack.

Tuupin keulapalaongelma on ehkä liioiteltu, eikä niitä tarvitse repullista olla mukana. Toki varalla kannattanee yksi olla ettei ajot keskeydy jos huonosti käy.

248
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 05.07.12 - klo: 19.32 »
http://www.itella.fi/ (osoitetta muokattu)

olisko toi pinjoni laadukas ja hyvä b4.1:seen

Tulikohan nyt oikea linkki?

249

Huonosti??? Onko hallittu bäkkäri sun mielestä huono? Mun mielestä se nostaa auton ihan omaan luokkaan.  :wink:
Ja huom, lahjattomat kuskit pystyy kyllä hyppäämän hypyt blitzillä ilman bäkkärii halutessaan  :cheesy:

Ok. Mutta onnistuuhan tuo backflip suurinpiirtein kaikilla muillakin?

Slässi, asso, hongnor, asso sc8, losi oli eilen ainakin radalla ja blitzi oli ainut onnistuja...  :grin:

Ok. Vaikka toki voltin teko ei millään tavalla ole näiden autojen suunnittelussa ollut tähtäimessä.

250

Huonosti??? Onko hallittu bäkkäri sun mielestä huono? Mun mielestä se nostaa auton ihan omaan luokkaan.  :wink:
Ja huom, lahjattomat kuskit pystyy kyllä hyppäämän hypyt blitzillä ilman bäkkärii halutessaan  :cheesy:

Ok. Mutta onnistuuhan tuo backflip suurinpiirtein kaikilla muillakin?

251
Tarviiko vielä muuta sanoa?

Hpi Blitz Backflip

Eli Blitz hyppää huonosti ja jotain muuta mieluummin? Vai mitä yrität sanoa?

252
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 28.06.12 - klo: 14.00 »
T2 Evo julkaistu: http://www.teamcracing.net/index.php?page=shop.product_details&category_id=68&flypage=flypage.tpl&product_id=769&option=com_virtuemart&Itemid=71

Vakiona TC02 Evoon verrattuna mukana ratasdiffi, big bore iskarit, alumiiniset tukivarsien kiinnikkeet, moottorilevy, alumiinihubit taakse, alumiiniset c-palat...

253
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 03.06.12 - klo: 22.14 »
Diffipaketti on lähestulkoon täydelinen setti. Jos pakista löytyy ennestään toinen idleri ja idlerintappi, niin vaihelaatikon saa kokonaiseksi. Näin ollen kisapäivänä ei vaihelaatikon vaihtamiseen mene kauaan.

Eikös tuosta puutu myös TO2052 (mikälie nimeltään, spurrin akseli tjsp)?

Onko sulla mahdollisuutta sovittaa että mahtuuko tuo ratasdiffi TC02C:n diffiboksiin?

254
Team C / Vs: Team C TS2
« : 31.05.12 - klo: 20.55 »
pahin tossa on se kun ne servosaver laakerit lentää.

Itse en onneksi ole yhtäkään hukannut, mutta tuon uuden version olettaisi korjaavan kyseisen ongelman.

255
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 31.05.12 - klo: 09.52 »
Joko on ratasdiffeistä kokemuksia TC02:ssa?

256
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 20.05.12 - klo: 22.19 »
Onko tälle autolle olemassa jotakin korilistaa ja mitä kaikkia niitä on?? Netistä olen etsinyt huonoin tuloksin. Muutes vaikuttaako se kori paljon ajettavuuteen vai pelkkään ulkonäköön??

Tuskin mitään korilistaa on, mutta esim Jconcepts ja Proline tekee sopivia koreja.

257
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 13.05.12 - klo: 20.40 »
Kyllä se vauhti vielä oikeasti on maltillista, radioista expot tällä hetkellä 55% 120%:sta eli vauhti ei ole huimaa.

Onhan maksimi rajoitettu radiosta vasta sen jälkeen kun säädin on kalibroitu? Muutenhan tuosta 55% arvosta tulee maksimi jos säädin on kalibroitu kun se asetus on ollut käytössä ja säädin antaa "täydet tehot" huolimatta tuosta asetuksesta.


Jossain vaiheessa täytyy varmaankin noi big boret autoon päivittää, vielä niille ei liene kiirettä kun vauhdit on pojalla niin maltilliset.

Big boret ei ole olennainen päivitys.

258
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 13.05.12 - klo: 20.39 »

Entä onko kenelläkään kokemusta tästä osasta keskimoottorisessa? Kannattaako hankkia, saako tuolla lisää takapitoa?

http://fi.eurorc.com/product/661/teamc-rear-brace-mount-w20g-weight

Tuo on vain takamoottoriseen.

259
Jos sitä skaalamaisuutta pitää kaikkeen saada niin se sora pitäisi olla melkein hiekkaa ja moottorit saisi olla tyyliin 17.5T maksimissaan ettei postilaatikon eteneminen näytä liian vauhdikkaalta. Muutenkin saisi sitten vielä melkein katsoa erät hidastettuna että se hiekan lentäminen olisi tyylikästä.

Vaikka en itse luokkaa ajanutkaan, niin ainakin omasta mielestä esim. meno Vaasan Kevätcruisingeissa näytti sopivalle SC-autoilla nykyisillä säännöillä ja saviradalla. Takavetoisillakin pääsi suurinpiirtein samaa vauhtia kuin nelivetoisilla.

260
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET KevätCruising 6.5.2012
« : 07.05.12 - klo: 22.13 »
Kiitoksia myös omasta puolesta kaikille osallistujille ja järjestäjille, mukavaa oli.

PS. Ja iso kiitos Stilolle tukivarren nopeasta vaihdosta ja muille finalisteille odottelusta vaihdon aikana.  :smiley:

261
Kun nyt kattelee ikkunasta pihalle, niin eipä tänään olisi ajella kannattanut.

Sataa sataa ropisee...

262
Toimiiko minipinni rossi tuupissa takana? Ei löydy muita ajokuntosia taakse. Tarviiko pöytää, tuolia, jatkojohtoa?

Ei varmaankaan toimi minipinnit kovinkaan hyvin. Mihin autoon renkaita kaipailet?

263
Sähköautot / Vs: Short course 2wd rtr aloittelijalle?
« : 25.04.12 - klo: 19.09 »
Pihasuttaukseen löytyy paljon sopivampiakin autoja, mutta toki jos corrin muoto miellyttää silmää niin semmoinen kannattaa hommata. ihan 59 euron vehkeelläkin pärjää suttauksessa: Ansmann Macnum brushless
Mistä tuon saa RTR:nä 59 eurolla? Tahtoo!

Ei RTR:nä vaan rullaavana.

264
Ensimmäisessä viestissä lukee näin:

" Koriin saa tehdä vapaasti aukkoja koritolppia, transponderia ja antennia varten. Koriin saa tehdä myös ilmankiertoa helpottavia aukkoja siten että esikuvamaisuus säilyy."

Ikkunoitahan ei yleensä ole saanut leikata kait enää (vaikka tuossa laittamassani kuvassa olikin leikattu hieman sivuikkunoita), mutta ainakaan tämän hetken säännöissä ei siitä mainita.

265
No myönnetään korissa voikin olla reikiä.  :smiley: Munkin korissa on reijät niitä tolppia varten.

Noita reikiä laitetaan vähentämään leijaefektiä.

Esimerkiksi JConcepts sanoo näin:

http://www.jconcepts.net/store/index.php?main_page=product_info&cPath=2_42&products_id=501

The X-Flow is the best handling Raptor body to date and offers even more escape paths than the original to minimize the parachute affect. 

Ja kuvista näkee, että katossa on ihan tarkoituksenmukainen paikka "ilmanpoistoaukolle" kuin myös lavan kohdalla.

266
Koreissa on sitä varten tuuletusaukot, että ilma pääsee läpi :)

Ei correissa mitään reikiä ole.

Eipä...







Pari esimerkkiä...

267
Sähköautot / Vs: Short course 2wd rtr aloittelijalle?
« : 24.04.12 - klo: 18.17 »
Itse ajattelin olla hieman erilainen ja ostaa tuon TeamC:n nelikon. Hieman kuitenkin kaipaisin tietoa onko tuolla eri vetotavan toteutuksella oikestikin suuri merkitys ja mikä losista tekee nopean.
Yhtäkaikki. Eli kyllä joka pojalla täytyy radalle olla crossi mutta, piha ajeluun tarvitaan nelikko corri että pääsee talvellakin etenemään.

Taitaa olla niin, että Losi on Suomen kisoissa kärjessä ihan vain siksi että sattumalta moni nopea kuski ajaa sellaisella. Samat kuskit olisi varmasti kärjessä myös esim Assolla/Durangolla.

268
Millasellas renkaalla siellä on ajettu SC nelkkua?
Vai vedetäänkö randomilla ja paikataan kädellä...  :wink:

Aika vähän on SC-autoja ollut täälläpäin, ja vielä vähemmän nelkkuja, mutta rata on savirata joten jotkin savella toimivat pienipiikkiset renkaat lienee ehkä hyvät.  :angel:

269
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 21.04.12 - klo: 18.51 »
Koska tc02 on tarjouksessa ja evo ei.

Tuon lisäksi toki muutama päivitysosa tekee eroa hintaan.

270
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 20.04.12 - klo: 17.05 »
Itse järkeilin asian näin, koska oma kisakokemus krossareista on pieni niin oletin, että aluksi osaa hajoaa pelkästään harjoitteluun. Eli halvempaa rikkoa halpa alkuperäisosa ja vaihtaa kokemuksen karttuessa kalliimpaa tilalle.  Tämä ketju kannattaa lukea silti ennen hankintaa läpi niin tietää jo pakolliset päivitykset eli taka hubit, läpipultteja keulaan ja taka iskaritornin vahvistus.
En sanoisi läpipultteja pakollisiksi päivityksiksi, mallista riippuu myös takaiskarituen vahvistuksen pakollisuus. TC02C:n takaiskaritukea on päivitetty vahvemmaksi ihan tehtaan toimesta, ja käsittääkseni T2:n/TC02:n takaiskarituki ei ole mitenkään herkkä ollutkaan. Myös uusimman mallin takahubit ovat käsittääkseni kestävät.

TC02:een kannattanee laittaa alumiiniset tukivarsien pidikkeet taakse.

Lainaus
Vielä kysymys pidemmästä rungosta: mitä etua sillä haetaan?
Pidemmällä rungolla auto on vakaampi ja helpompi ajaa.

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11