heitä hieman kokemuksia koneesta? onko ollut helppo säätöinen,jne. Itsellä on kytkimenä ollut Werks racingin versio ja siinäkin piti laittaa jo vakio koneen kampiakselille se jatkopala niin olikos tossa Novarossissa se kampiakseli machosta lyhempi jo alunperinkin.
Ei vaan se olikin optinen harha, eli kampiakseli oli kyllä yhtä pitkä,
mutta LST:n vakio vauhtipyörässä oli "offsettia" sisäänpäin, eli v-pyörä
oli osittain lohkonpäällä (ja lohko kiillotettu siltä alueelta), mutta uuden
kytkimen vauhtipyörä oli "normaali" joten siihen tartti sit pikku jatkopalan.
Ei oo kerinny säätämään viimeisiä tehoja irti, kun on just vasta sisäänajettu
ja alaruuvi on ainaki vielä liian rikkaalla. Lämmöt käy välillä 130-140C
nurkilla, joten pitäs vissiin laittaa ainaki seuraavan gallonan ajaksi
(ens kesänä) astetta kylmempi tulppa tai sit malttaa rei-ittää uus kori
Kiihtyvyyttä ja tehoa on vähintäänkin riittävästi, vaikka ei ihan parhaassa
vireessä vielä oo, mutta toisaalta mun mielestä vakiossakin oli, koska
LST:ssä on turhan tihee välitys 40-sarja ratarenkaille (Vaikka on jo
viritelty vakiota raskaammaksi asentamalla forward onlyn rattaat
väärinpäin keskenään) ja vaikka mulla on se "laiska" 3-port malli
Sammunut se ei oo ku kerran ajonaikana vaikka löpöä oli vielä tankissa
ja oon ajanu ehkä 1/2 - 2/3 gallonaa nyt ja auto on jo talviteloilla(,kun ei
piru enää oo kerinny ajeleen kun toi toinen toukka syntyi ja uudehkossa
työpaikassa on enemmän ja enemmän ylitöitä kokoajan :?
)