Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - DIY-man

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9
181
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 21.08.11 - klo: 11.24 »
No joka tapauksessa asia on ainakin niin, että nastat pysyy paremmin etu- kuin takarenkaissa. Syy: vetävä pyörä kiekaisee aina enemmän kierroksia ja on varsinkin Bajassa suuremman painon alaisena. Bajan etuset on aika kevyellä käytöllä. Jos siis Kold Kuttereissa pitäydytään, niin mun valinta olisi Hostilen Extra Hard taakse ja Pro-linen Bow-tie eteen. Hostilessa KK:t pysyy saletisti, niissä mitkä multa sulle tuli, oli jo toinen kierros menossa, eikä yksikään nasta ollut yrittänytkään irti. Ja ne on vain normaali Hardit.

Ja jos siirtyy 5t/SC -nakkeihin ja vanteisiin, niin isonappulaista MX:ää löytyy sekä eteen että taakse.

182
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 20.08.11 - klo: 22.50 »
No se on saletti, kun vielä portattukin on  :azn:  :cool:  !

183
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 20.08.11 - klo: 22.14 »
Juuri niin: baja-topikki ja moni muukin topikki ovat pullollaan piikkirengasideoita eri henkilöiltä, sekä raportointia niihin liittyvistä kokemuksista  :wink:

Kun näitä asioita yhä uudelleen ja uudelleen kysellään, niin tulee sellainen olo, että tähän mennessä keksityt ratkaisut eivät ole olleet riittävän hyviä  :roll: ...

184
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 20.08.11 - klo: 22.05 »
Ja mun ja monien muidenkin eväätkö on jo syöty  :roll: ...?

185
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 20.08.11 - klo: 22.00 »
Nokun, niinkun ... mitähän tässä nyt tekis  :undecided: ...

Bajojen välisestä radioliikenteestä sieppaamastani viestistä olen saanut vihiä, että huomenna saattaisi olla myös Jettiporon ja Domin kuoroharjoitukset  :roll: ...

Palaisihan se nitrokin siinä joukossa ....  :roll:

186
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 19.08.11 - klo: 09.18 »
Onko kukaan kokeillut hyvällä tai huonolla menestyksellä ruuvata kold kuttereita noihin Pro-Linen Bow-Tie renkaisiin?

Kannattaa kysyä MCD-ukkeleilta, tietääkseni käyttävät Bajan Bow-Tie etusia autoissaan KK:n kanssa. Olikohan jannek (?) tms. nimimerkki, kun talvella suunniteltiin tätä asiaa.

187
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 16.08.11 - klo: 10.10 »
Kesäkausi aloitettu....
Ainoa ongelma oli että silloin tällöin kun täyskaasulta pudotti tyhjäkäynnille niin kone sammu (lämmin kone)? Olisko jollain vihjettä mikä tämän aiheuttaa ja jos kaasarin säädöt vaikuttaa asiaan niin kumpaa ruuvia tiukemmalle/löysemmälle?? Niin kaasari on Walbro WT-813.

Kone käy liian kuumana?

Samaan juttuun mä törmäsin talviajossa, ja samalla kaasarilla. Tuskimpa vaan ylilämpöä, kun pakkasellakin tota tekee. En ole tota vielä itselleni selvittänyt, mutta tuntuma on, että liian laihalla haukkaa eli ei saa tarpiaks ainetta ja  siis uuvahtaa sen vuoksi kovan kaasutuksen jälkeen. Vai tuleeko siinä sellainen "kuumuuspiikki", jos seos on liian laiha? Tulpan väri puoltaa tuntumaa, kovin vaalea oli. Uusi kokemus mullekin, säädöt kyllä oli aika totunnaiset.


Tämmöstä mietittiin maalis-toukokuussa.

No nyt olen asian mielestäni itselleni selvittänyt: syynä on väljistynyt kaasun akseli, mistä aiheutuu ilmavuotoa. WT-813:ssahan kaasun akseli väljistyy paljon helpommin kuin vakiokaasuttimessa, koska kiihdytyspumpun poraus kaasuttimen rungossa ja pumpun "käyttökampikolo" akselissa vähentävät systeemin "laakerointipinta-alaa".

Seuraavassa liitteessä näkyy mun ratkaisu/korjaus, jonka jälkeen ongelma on hävinnyt. Toimenpiteet olivat seuraavat:

-kaasuttimen runkoon liimattu sorvattu muovikaulus
-sen sisällä o-rengas ja rasvaa
-päällä pikkuriikkinen vetarinkumi
-joka vielä nippusiteellä kiinni
-kaasuttimen rungossa oleva poraus tulpattu takaapäin kuminpalalla. Tarkkasilmäinen katselija saatta huomata tiivisteen reunan kohdalla pilkistävän mustan tulpan

Ei muuten imeksi enää ilmaa väärästä paikasta, vaikka akseli onkin väljä  :grin: .

Kuvassa näkyy myös kumisuojattu "kaasunkäyttösylinteri" sekä erillinen jarrunkäyttötanko.

188
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 13.08.11 - klo: 21.36 »
Kyllä, aikomus saapua paikalle jossain klo 14-15 aikoihin  :smiley: .

189
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 11.08.11 - klo: 22.22 »
Plussaa ari-mikaelille  :smiley: . Kaverista on muodostunut kesän mittaan mun vakio "asiakas" HPI Bajan merkeissä. Paljon on siis kauppaa käyty ja hän on hoitanut kaikki maksut tarkasti ja sovitussa aikataulussa.  Ja yhteydenpito on ollut helppoa ja sujuvaa  :smiley: .

Plussaa myös High-Voltagelle. Bajan osissa on tehty yhteistyötä puolin ja toisin  :smiley: .

Yksittäisiä kauppoja olen tehnyt myös usean muun henkilön kanssa. Kaikki ovat olleet rehtejä kavereita, on sujunut hyvin. Tästä päättelen, että huijarit/ lusmut ovat harvinaisia tällä foorumilla, vaikka sitten aiheuttavatkin mielipahaa hyvin tehokkaasti.

No oli yksi tapaus kuitenkin, kun olin ostamaisillani yhtä kampetta viidelläkympillä, mutta se hävisi yht´äkkiä olemattomiin ihan nokan alta. Jotenkin jäi sellainen olo, että ylläpito pelasti mut vaivihkaa. Tarina ei kerro, mikä oli totuus, mutta annetaan nyt kuitenkin ihan varmuuden vuoksi plussaa myös ylläpidolle  :smiley: .


190
Sähköautot / Vs: 24V harjallinen nopeudensäädin?
« : 09.08.11 - klo: 22.14 »
Onhan niitä. Ja osia ja säätimiäkin jonkinlainen valikoima. Rakentelin niitä aikana, jolloin  elektroniset säätimet olivat erikoisuutta ja kalliita. Mutta sittemmin omat viritykset ovat jääneet kaappiin pölyttymään, koska kaupasta saa niin hyviä säätimiä niin halvalla. Mutta tämän topikin aiheen kaltaisissa erikoissovelluksissa niillä saattaisi olla käyttöäkin. Tai jos haluaa väsätä autoonsa jotain eksoottista ja omatekoista ihan mielenkiinnon vuoksi  :azn: .

 Jollain aikataululla voin julkaista kaavioita, mutta saattaa mennä tovi penkoessa kaappia  :roll: ....

191
Sähköautot / Vs: 24V harjallinen nopeudensäädin?
« : 08.08.11 - klo: 22.45 »
Otanpa uudenkin (?) idean esille. Siis ainakin uuden tässä keskustelussa. Sähköpotkulautahan ei pakkia kaipaa ja yksisuuntainen nopari harjalliselle koneelle on maailman helpoin toteutettava, kun vielä sen ohjausta toimittaa käsi. FETtejä vaan riviin  riittävä määrä ja eteen potikalla varustettu pulssileveysgeneraattori. Peruselektroniikkaa. Fettejä löytyy eri jännitteenkestolla ja  jatkuvaa virtaa saa yhdestä kunnollisella jäähdytýsrivalla varustetusta läpi kolmisenkymmentä amppeeria. Sen tasoisten tehoFETtien hinnat liikkunevat kymmenen euron paikkeilla /kpl.

192
Sähköautot / Vs: 24V harjallinen nopeudensäädin?
« : 07.08.11 - klo: 21.17 »
No eihän paino sinänsä mitään meinaa, vaan tehon tarve. Liikkuu vaikka 1000kg, jos ei ole kovin kiire  :roll: . Mun Bigfoot Scania jaksaa vetää mua kärryissä perässä, vaikka tehoa on vain 25W. Mutta ei siinä letti tuulessa lepata...

Harkitsee sitä vaikka sillä mittarilla, että yhden hevosvoiman teho  = 100kg metrin korkeudelle sekunnissa. Se on vain 735W, jonka tehon antaa  mikä tahansa 1/8 -kokoluokan sähköjärjestelmä ainakin lyhytaikaisesti. Ja 735W 24v jännitteellä vaatii vain 30.6A virtaa. Vain, harvakos näistä nykyajan sähköistä pysty antamaan kolminumeroisen määrän jatkuvaa virtaa  :azn: .

193
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 06.08.11 - klo: 23.04 »
Vaikea sanoa vielä noin vähillä tiedoilla. Mutta tsekkaa nyt alkuun kuitenkin seuraavat:

-Onko sitä bensaa sitten liikaa -> tukehtuu
-Puristukset tallella? Jos sattui samassa rytäkässä moottorista joku antautumaan ja puristukset meni, niin ei auta bensa eikä kipinä.

194
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 13.07.11 - klo: 22.47 »
...mutta miten on noiden vetarin suojakumien laita että kannattaako ne pitää ehjänä eli uusia kun hajoaa vai viskaanko ne repaleet kankaalle? Kun ei taho oikeen kestää kun hetken ehjänä.

http://rc10.fi/index.php?topic=17525.2340

195
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 10.07.11 - klo: 11.56 »
Juu, tervetuloa vaan takaisin  :smiley: ! Itse aikoinani pitkään kuolasin bensa-autojen perään, ja kun lopulta hoksasin Bajan, olin mennyttä, eikä paluuta ole ollut  :azn: ! Baja - legenda jo eläessään, huumetta miehelle, kun ikää karttuu ja lelujen hinta nousee ...  :grin:

196
Sähköautot / Vs: kyosho twin force
« : 03.07.11 - klo: 20.59 »
Herätelläänpä tätäkin topikkia eloon  :azn: !

Julkaisen nyt sitten tämän oman versioni tässä vaiheessa, vaikka alkuperäinen ajatus oli julkaista se vasta täysin valmiina: Kyosho Twin Force Trial-Modified 4x4x4 . Mutta kun ei malttanut olla jo rälläämättä, niin menköön nyt  :grin: ! Kuvia ja pari pientä videonpätkää löytyy seuraavasta linkistä:

https://skydrive.live.com/?cid=dc57f9daa3e15574&sc=photos#cid=DC57F9DAA3E15574&id=DC57F9DAA3E15574%21139&sc=photos

En ole pitänyt turhaa kiirutta tämän projektin esittelemisellä. Sen verta verkalleen se on edennyt, että sitkeimmätkin foorumin jäsenet olisivat pitkästyneet sitä seuraamaan.

Kuvista kaikki Kyosho Twin Forcen kanssa tekemisissä olleet voivat vakoilla, mitkä osat ovat alkuperäistä ja mitkä itse väsättyä.

197
Sähköautot / Vs: Liittimet
« : 02.07.11 - klo: 12.51 »
Eiköhän se Tamiya -liitin ole jäänne menneen maailman sähkösysteemeistä, 80-90 -luvun rtr-autoista. Ei missään tapauksessa varteenotettava vaihtoehto nykyajan Lipo-akku/harjaton moottori -systeemeille. Eipä ihme jos sulaa.

Itse käytän tamiya-liitintä enää Bajan vastarin akussa ja pienitehoisissa harjallisissa systeemeissä.

198
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 30.06.11 - klo: 23.54 »
Kävin eilen jä tänään testaamassa rataanne Ve:llä. Hieno rata  :smiley: ! Keskimäärin yhdet asfalttikumit sain puhki vajaan parin tunnin ajamisilla. Paikalla oli myös kovatasoisia touring -kuskeja  :cool:, oli se mun kurvailu aikamoista kompurointia siihen nähden  :tongue: .

Kiitokseksi/muistoksi/terveisiksi laitoin teidän katuharja -asian kuntoon  :wink: . Tänä aamuna oli nurmikkoalueilla ruohonleikkuri pörräämässä ja ruohoa lenteli radalle. Oli vähän hassua lakaista sitä harjalla, jossa oli tuuman verran harjasta jäljellä  :grin: .

Peukku teille ja radallenne ! Hyviä ajeluita ja kisoja  :smiley: !

Toivottaapi DIY

Ensi kesään!


199
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 29.06.11 - klo: 23.51 »
Ihan vasta oli tässä topikissa puhetta suojakumeista  :police: ....

Vakiovetoakseleissa on tapit prässäämällä kiinni, ei ole mulla ikinä irronnut, katkennut kylläkin. Sitten on olemassa monenlaisia viriakseleita, joissa on vaihdettavat tapit. Jos sellaisista tappi irtoaa, niin eiköhän ensisijainen syy liene kehno asentaminen.

200
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 19.06.11 - klo: 13.34 »
Tohon en osaa sanoa. Itse asun "susirajalla" ja olen joka tapauksessa ulkona Etelä-Suomen riennoista. Tarkoitan, että omat resurssit eivät riitä niin kaukana reissuamiseen. Muitten puolesta en osaa mitään sanoa.

201
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 19.06.11 - klo: 13.01 »
Vaikuttaakohan asiaan se, kun Bajoilla ei ole taustalla sellaista veturia kuin MCD:llä on Toni Elfvingin muodossa? Hobbylinnahan ei ole profiloitunut asiaan(sa) samalla tavalla.

202
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 19.06.11 - klo: 12.13 »
Lehtojärven kisaraportista:

"Bajan ylivoimainen ykkössäätökohde on, takarenkaat, kaikki muu on hienoa säätöä. Jos takatossu ei pidä, ei sitä pitoa saa sinne muuten kuin vaihtamalla renkaan, jos pitoa on liikaa ei norsu käänny."

Tosi on kuin vesi! Sopiva pito takana on yhtä olennainen seikka kuin kääntyvät etupyörät  :grin:. Eli ratilla annetaan pikku vinkki minne ollaan menossa ja sitten kaasulla jatketaan  :azn: ...

Taidetta on 2WD Bajalla ajelu, mutta hauskaa  :smiley: ! Peukku sulle, kun olet pitänyt Bajan lippua korkealla nelivetoisten seassa  :smiley: !

203
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 17.06.11 - klo: 00.09 »

Milloin suodatin pitäis vaihtaa tai voiko sen pestä? Öljytäänkö ainoastaan sisempi suodatin? Paljonko sitä laitetaan? Saako sisempään suodattimeen asti mennä likaa?

Yritin vähän etsiä tältä foorumilta, mutta siellä meni aikamoiseksi väittelyksi vain asia, että saako sitä pestä vai ei. Minä voin kyllä ihan hyvin ostaa niitä vaikka kasan varastoon, ei sillä.

Nyt tuossa näyttäisi, että sisemmässä suodattimessa on jo likaa aika paljon. Joku puhui tuolla toisessa viestiketjussa, että sisempi ei saisi edes likaantua koskaan. Pitäiskö tässä nyt huolestua, että skeidaa on mennyt jo moottorille?

No iso kasa pitää ollakin, jos joka kerta laitat uuden  :azn: ! Kuivalla kelillä mun omalla radalla vaihdan suodattimen joka tankillisella! Öljyän vain sisemmän. Sen ulkopinnalla on em. tilanteessa puolen millin kerros multa/hiekkapölyä, ruskeaa (=pölyn) väriä ulottuu suodattimen paksuussunnassa puoliväliin asti ja sisältä suodatin on täysin kirkas.

Pesen suodattimet ensin bensalla ja sitten kuumalla käsitiskiainevedellä. Kun ne sitten ovat kuivuneet täysin, uitan ne ilmansuodatinöljyssä, jota olen laimentanut bensalla, ja puristan käsin niin kuivaksi kuin saan. Ja sitten taas suodattimet joksikin aikaa kuivumaan. Öljy/ohennin -seoksen olen säätänyt sellaiseksi, että ohentimen haihduttua suodattimeen jää sopivasti öljyä. Sopivasti on siten, että sormeen jää selkeästi öljyjälki, kun suodattimeen koskee. Kahdella suodattimella olen pärjännyt. Yleensä en päivässä kahta tankillista enempää koskaan ehdikkään ajaa, joten jos seuraavana päivänä ajetaan, niin illalla suodattimien pesu ja aamulla öljykylpyyn.

Mutta miksi moinen läträys? Siksi, että sen suodatinöljyn ymppääminen siihen vaahtokumiin tasaisesti ja luotettavasti olisi helpompaa ja yksinkertaisempaa. Öljyä ei tule liikaa eikä liian vähän ja se levittyy tasaisesti. Ai tämäkö helppoa ja yksinkertaista? No ainakin se mulla oleva suodatinöljy oli sellaista liisteriä, ettei hermot kestänyt jynssätä sitä suodattimeen sellaisenaan.

Tämä siis mun resepti. Muilla on tietenkin erilaisia ja vähintään yhtä päteviä menettelyjä.

Missään tapauksessa suodattimen öljyämiseksi ei riitä esim. peseminen 2-T bensalla ja sillä siisti. Silloin menee pölyt koneeseen! Ja liian paljon öljyä heikentää ilman virtausta.

204
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 14.06.11 - klo: 23.55 »
Jes! Tunne voiman kosketus Bajasi kanssa  :azn:  :cool: !

205
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 14.06.11 - klo: 23.44 »
Moi! Tässäpä ylpeänä bajan omistajana ilmoittaudun. Mutta asiaan. Tilasin tuon ss mallin towerista ja nyt sitä kootessani,diffi pussista puuttui se toinen isompi O-rengas...mietin,että kannattaako noin mitättömästä ilmoittaa towerille vaiko suoraan Hpi:lle?

Moi kaikille!
Nyt tämäkin herra on liittynyt joukkoon komiaan, eli HPI Baja 5B omistajiin.
Täällä noviisi sitten piinaa teitä ankarasti amatöörimäisillä kysymyksillä, joten varautukaa tai kaikotkaa! :)

No tervetuloa vaan  :smiley: !

Tietenkin suosittelen lukemaan koko Baja-topikin läpi. Moniin kysymyksiin on jo näkyvillä hyviä ja kattavia vastauksia. Kannattaa nähdä se lukemisen vaiva. Vai miksi kokeneempien bajakuskien pitäisi nähdä enemmän vaivaa vain siksi, että jos uudet eivät halua vaivaa nähdä  :wink: ?

Käsitykseni mukaan ensisijainen valitusosoite on tavaran myynyt kauppias. Hän sitten ilmoittaa asiasta edelleen valmistajalle, jos näkee aiheelliseksi. Mutta erilaisiakin käytäntöjä olen kohdannut. Amainhobbiesilta kerran tavaroiden mukana tulleessa kuitissa oli ilmoitus, että he eivät ota kantaa mahdollisiin reklammaatioasioihin, vaan asiakkaa tulee ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan. Minusta se oli vähän outoa. Mutta ei muuten mitään huomauttamista Amainista.

Sitten asiaan, jonka vuoksi varsinaisesti ottauduin tähän keskusteluun. Mun baja oli siis alkujaan rtr-auto, jonka ostin noin kaksi ja puoli vuotta vanhana. Hetikohta sitten purin sen muttereiksi perusteellisen huollon ja kunnostuksen merkeissä. Ja arvatkaapa mitä puuttui diffistä? Pronssinen laakeriholkki toiselta vetokupin akselilta  :tongue: :laugh: ! Akseli oli ollut vain ulomman laakerin ja sen "lumitähtiprikan" varassa! Ja edellinen omistaja oli ihan onnellisena ajanut niine hyvineen kaksi ja puoli vuotta  :roll: ! Ensin kysyin asiasta siltä entiseltä omistajalta, että onko hän avannut ja kasannut diffiä. Ei ollut. Sitten otin yhteyttä Hobbylinnaan, ilmoitin asiasta, tilasin varaosia ja muistaakseni sain jotain alennusta asian tiimoilta, vaikka takuuaika olikin mennyt aikaa sitten eikä asia muutenkaan enää heille kuulunut, kun auto oli jo seuraavalla omistajalla.

Niin, siis mun mielestä kannattaa ilmoittaa, vaikka asia olisikin pieni. Jos ei kärsityn puutteen vähäisyyden vuoksi viitsisi, niin kannattaa kuitenkin siksi, että suitsittaisiin valmistajia kiinnittämään huomiota laatuasioihin.

206
Bensa-autot / Vs: KM Baja T2000 4WD
« : 01.06.11 - klo: 23.37 »
" 17) Belt driving system(4wheel driving) "  (KM Baja 4wd)

Remmiveto, ja vielä monessa portaassa, ei ikänä mun valinta  :shocked: ! Vanha 5b on tän esityksen jälkeen entistä rakkaampi  :azn: !

207
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopion harrastajat
« : 25.05.11 - klo: 09.50 »
Tuli kaivettua Inferno naftaliinista.

No tervetuloa Kuopion harrastajien Infernokuskien joukkoon  :smiley: ! Ilmeisesti nitro, jos kerran ollut pidemmän aikaa naftaliinissa?

208
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 22.05.11 - klo: 21.10 »
Moicca baja kuskit! Mulla tohon kenttä asiaan sen verran sanon et mä soitin kenttä mestarille ja kyselin et voisko päästä ajamaan sinne bajalla nii kuinkas ollakkaan sain luvan ja sen sano et jos jotain muita kentällä ni elä silloin aja muuten niin paljon kuin vain jaksan! Ja kenttä on pesäpallo sora sellainen.Elikkäs olen tyytyväinen baja kuski.

Hyvin toimittu, ari-mikael! Eli baja-kuskit pääsee ajamaan ja pesäpallon harrastajat saavat edelleen pelata silloin kun haluaa. Ja jos kenttä kärsii, niin ratamestari lanaa sen kuntoon yhteisillä varoilla. Kaikki tyytyväisiä, kellään ei paha tahi katkera mieli tahi ei ainakaan petevää syytä sellaiseen. Näin kuuluu asioita hoitaa  :smiley: !

Mutta huomataan nyt tässä kuitenkin, että kyseessähän ei ollut sama kenttä kuin OklaMoklan tapauksessa, eikö niin? Tarkoitit ari-mikael varmaankin jotakin kenttää siellä sun kotopuolessa? Niinkin asia saattaa olla, että täällä lähempänä susirajaa ei olla niin kranttuja noista kentistä. Sen enempää käyttäjät kuin ylläpitäjätkään  :wink: .

209
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 18.05.11 - klo: 22.57 »
-Kestävän vetoakselin kumin valinta. Tällä hetkellä parhaita lienee Hostilen harmaat kumit (uretaanikumia) tahi SC:n kumit, joita kumpaakaan en vielä ole päässyt koittamaan. Mulla on vielä Hostilen vanhaa luonnonkumista mallia ja nekin on varsin kestävät. SC:n kumit näyttää nekin lujilta.

Näyttää joo ... Mutta SC:n kumit ovatkin suurempihalkaisijaiset sekä sisältä että päältä eivätkä suinkaan paksumpaa ainetta. Lotiväljät 5B:n vetonivelten kuppeihin sekä vetoakselin varteen. Höh. Ovat tehneet SC:hen pykälää jämäkämmät systeemit  :roll: .

210
Bensa-autot / Vs: Harm SX3 Projekti
« : 16.05.11 - klo: 00.01 »
Makee pirssi  :smiley:  !

Huomenna lähtee kone tulemaan. Tätä seurataan mielenkiinnolla, mitenkähän pörähtää  :azn: !

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9