Akun kennojen määrässä ei juuri ole vaihtelua niin, kuin tulikin jo sanottua. On kuitenkin hyvä huomioida se, että akut on voitu koota usealla eri tavalla. Eri autoissa käytetään siis erilailla koottuja akkuja. Kennot voi olla esim.
Pötkömuodossa: Rinnakkain kaksi kolmen kennon pötköä. Tämä on se yleisin valmisakkujen malli, jossa on yleensä vielä Tamiya- tyyppinen liitin johdon päässä ja kutistesukka koko paketin ympärillä.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXST62&P=0Rinnakkaismuodossa: Kaikki kuusi kennoa on rinnakkain. Tämä akku kootaan yleensä itse irtokennoista. KEnnojen navat yhdistetään toisiinsa juotosliuskoilla.
http://www.onlybatterypacks.com/showitem.asp?ItemID=10123.3 Yleensä tämän tyyppisissä akuissa ei käytetä mallin mukaista johdon päässä olevaa liitintä, vaan ns. corally-tyyppiset liittimet on juotettu suoraan akun napoihin.
Satulamuodossa: Kaksi paria kolmen rinnakkaisen kennon paria, jotka ovat yhdistetty hyppylangalla (=paksu johto). Eli tämä on kuin rinnakkaismuodossa oleva akku, mutta keskimmäisten kennojen navat on yhdistetty juotosliuskan asemasta johdolla. Tämäkin akkutyyppi rakennetaan siis yleensä itse.
http://www.onlybatterypacks.com/showitem.asp?ItemID=10124.3 Yleensä tämän tyyppisissä akuissa ei käytetä mallin mukaista johdon päässä olevaa liitintä, vaan ns. corally-tyyppiset liittimet on juotettu suoraan akun napoihin.