Kirjoittaja Aihe: Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis  (Luettu 2858 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa meitsi1988

  • Tulokas
    • Profiili
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« : 28.01.03 - klo: 20.27 »
joopa-h,elikkä-s...mikä on halvin ja parhain ja hyvä hinta/laatu suhteelta oleva polttis...mikä tahansa crossari,monsteri jne....olis hyvä jos nopeus olis yli 50....mikä tökkii pure ten alphassa?ilmeisesti ei toimi(foorumin perusteellla),kuinka monella foorumilaisista on toiminu?

Poissa @rcman@

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcman1000/rc.html
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #1 : 28.01.03 - klo: 20.46 »
mulla toimii pureteni hyvin :D
kestää hyvin jos ajaa sil siel mis sil kuuluu ajaa eli asfaltil  :!:
ja on se aika tykki auto aloittelevalle :mrgreen:
eihän ensimmäiseks autoks kande ostaa mitää sairaan kallista huippu vehjettä :wink:

Poissa meitsi1988

  • Tulokas
    • Profiili
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #2 : 28.01.03 - klo: 20.52 »
ai asfaltilla,mä kyl olen saanut toisenkäsitteen siit mihinkä se on tarkoitettu....no ihan sama.ootkos virittäny sitä?kulkeeko tarpeeks?nii ja paljo makso?

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #3 : 28.01.03 - klo: 21.11 »
Mulla olis tommonen pure ten alpha myynnissä, Ilmoittele yksityisviestillä tai sähköpostilla: lusberg_89@luukku.com
Siinä on uus kone ja laakerit, ylittää helposti ton sun 50 :)

Poissa @rcman@

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcman1000/rc.html
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #4 : 28.01.03 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "meitsi1988"
ai asfaltilla,mä kyl olen saanut toisenkäsitteen siit mihinkä se on tarkoitettu....no ihan sama.ootkos virittäny sitä?kulkeeko tarpeeks?nii ja paljo makso?


kyl se melkein 400€makso. Tuli samalla ostettuu vanteet ja ralli suodattimet.
melkein kun ilmanen :mrgreen:

eipä oo paljon kerjenny virittää eihän mul oo ollut toi auto ees ku jonkun kuukauden.
oon mä kyl siihen ostanut ralli suodattimen, mut se ei taida virittää tota autoo (ainakin ääni on vähän laimeempi ei meinaan naapurit tykkää)
niin ja jos ostat ton puretenin niin kandee kattoo et tulee ostettuu kakkos versio meinaan siin on vakion viripilli ja sini eloksoitu alusta.
niin ja kun saa bensa syötöt kohdalleen niin kyllä se sinne 50 lähelle kipuaa.

kandee muuten hakee toi hesan PRO HOBBYSTA mä sain sielt auton (ReadySet)hehkun, bensaa 4l ja täyttö pullon 365€

Poissa meitsi1988

  • Tulokas
    • Profiili
Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #5 : 29.01.03 - klo: 08.30 »
kyllä olen paljon miettiny tollasta leikkikalua(tykkään harrastuksesta ja olen ennenkin harrastanut,sähköillä),joskus viime vuonna oli ihan hemmetin lähellä et ostin,mut ei,oli rahaakin...nyt pitää ostaa mopo(joka maksaa perkuleesti)ja sit kun uutta osaa pitäs saaha pyöräänkin...ehkä sit kesällä uuden auton ostas..vois kait tota käytetynkin ostaa,mut ei sit tiiä et mitä sillä käytetyllä oikein on tehty....Ostatteko sähköautoja multa??ja niiden osia??

Poissa thermisol

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #6 : 29.10.08 - klo: 20.59 »
joopa-h,elikkä-s...mikä on halvin ja parhain ja hyvä hinta/laatu suhteelta oleva polttis...mikä tahansa crossari,monsteri jne....olis hyvä jos nopeus olis yli 50....mikä tökkii pure ten alphassa?ilmeisesti ei toimi(foorumin perusteellla),kuinka monella foorumilaisista on toiminu?

mitas tuol tekee


osta   esim:: HB Lightning 10GT

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #7 : 29.10.08 - klo: 21.14 »
Oiskohan valinta keretty jo muutamassa vuodessa tehdä...
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hyvä Hinta/laatu suhde Polttis
« Vastaus #8 : 30.10.08 - klo: 09.18 »
Mikähän on enkkanosto tällä foorumilla. Tämä on varmasti ainakin kärkipäässä!
Keskustelua? http://rc10.fi/index.php?topic=31078.0