Joo todellakin samoin Pieto ja Janne!
Oli kyllä hauskaa! Kun krossia ajettiin ympäri maata vähän kosteissa oloissa niin me pojat suunnistettiin iltapäivällä asfalttiradalle säätä uhmaten. Tuli tosiaan testattua IGT:n toimivuus sadesäässä ja alkutotuttelun jälkeen alkoihan se totella kuljettajaa ja ratakin siinä samalla kuivui. Erinomaisen hauskaa, ei kannata karttaa rataa vaikka vähän sadetta ilmassa oliskin. TV:stä tuttua formula-ajoista hehe :) Molemmilla ajettiin, kuviorenkailla ja slickseillä. Edelliset olivat nopeammat koko iltapäivän (yllätys :))
Sain myös tuon lapcounterin toimimaan erinomaisesti. Laitoin ponderin infrapunalampun tuohon IGT:n kantokahvaan kiinni, jolloin säteet kulkivat sivuikkunan läpi mainiosti mittauslaitteeseen. Kierrosajat pyörivät aluksi 27 sec:ssa mutta putosivat päivän loppua kohti 23-24sec.Taisi muutama läppi tulla alle 23 pintaan, paras oli 22,8 tänään. Kisoista jäätiin siis noin 0,3sec - ei paha tuossa säässä. Vähän kovempaa pitäisi kyllä vielä päästä, ensi viikolla testataan pidempiä välityksiä josko niillä. Koneet ei ollu piikillä, about 115 astetta molemminpuolin.
e:typoja korjatttu
Joo hauskaa oli, kiitos
Ja ei tosiaan haitannut tuo sää, aluksihan auto vähän "driftaili" radalla mutta pito parani huomattavasti ajamisen edetessä. Näin aloittelijan näkökulmasta tämä luokka vaikuttaa lupaavalta. Auto kestää kolhuja, moottori on hyvin pysynyt minulla käynnissä ja nyt siinä on vauhtiakin. Näyttävää menoa, sopivan kokoisia on nuo autot
Eikä ole tarvinnut paljon virityksiä autoon laittaa kun on reippaasti ajamisen iloa.
Enköhän huomennakin mene ajamaan jos nyt ei kaatamalla sada vettä. Koetan hieman hakea lisää kääntyvyyttä alustan säädöillä ja ehkä voi tasauspyörästöihinkin katsoa öljyjä. Pikkuhiljaa kokeilla. ensin perusasiat kuntoon.