..aivan kaikki kisat cityblockilla.
Mitään muita ei tarvitse.
No mitä haittaa olisi valita sitten vaikka tuo rengas yksityyppirenkaaksi?
Voi olla, että olen ollut turhan sinisilmäinen kauppiaiden juttuihin, mutta parin kauden jälkeen varastosta löytyy noin 30-40 kierrosta renakaita, jotka lähestulkoon kaikki ovat olleen jossain vaiheessa ja jonkun suusta sanottuna ns. "must-rengas".
Toinen asia, mitä tässä mietin on se, että miksi M8 on niin erilainen laji, että siellä ei voi ajatellakkaan yksityyppirengasta, saati kiinteitä kilpailunumeroita, kun sama järjestely toimii monessa muussa luokassa ihan loistavasti sekä rata- että krossipuolella. Väitän, että touring-luokissa olisi selvästi vähemmän kilpailijoita, mikäli rengas olisi vapaa. Väitän myös, että tässä kohtaa toimii käänteinen logiikka M8-sarjan suhteen. Ainakin ns. kerhokisaajien näkökulmasta asia helpottuisi ihan merkittävästi.
Mielestäni tuo yksityyppirengas (oikein valittuna) helpottaa kaikkien elämää. Kilpailijan ei tarvitse ostaa repullista renkaita, vain todetakseen, että ne olikin jos so-last-season. Kauppiaan ei tarvitse pohtia, mitä rengasta pitää varastossa, koska tietää, että menekkiä on. Lisäksi kilpailupaikalla olisi helpompaa saada oikeaa rengasta muidenkin, kuin niiden tiimikuskilaisten.