Päivää taloon,ostin noin kolme vko sitten ensimmäisen polttis autoni Kyosho Inferno 7.5 sport 3:sen ja en tiedä että onko ihan vaan alottelijan ongelmia mutta koneen säädöt ei tunnu asettuvan kohdalleen millään...jos esimerkiksi sammutan koneen lämpimänä polttoaineletkusta puristamalla se ei käynnisty ellei laita takas todella rikkaalle..Käynnistäminen yleensäkin on aika hankalaa ja hermojen menetystä,yleensä aina saa laittaa tulpan alle lirauksen soppaa ennenkun on edes toivoa..ja tyhjäkäyntikin tuntuu useasti olevan yhtä tuskaa,olen laittanut tyhjäkäynnin ruuvia enemmän auki mutta sitten alkaa renkaat pyöriä todella villisti ilmassa,ja pienemmällä ei tahdo pysyä käynnissä...
Vetokäynnistinkin on hajonnut varmaan 5-6 kertaa kun se palautusjousi tahtoo murtua aina siitä mihin se alkupää laitetaan kiinni siihen suojaosaan,olen lukenut sellasesta Tiger Drive käynnistimestä,jolla akkuporakoneella vois laittaa käyntiin,oisko jollain kokemuksia sellasesta? Olisin todella kiitollinen jos kokeneemmat harrastajat voisivat antaa vähän neuvoja tämän auton säätöihin.
Kone on se perus gx.21 ja polttoaineena Model Technics Qwikfire 16%,tulppana os no.8
Jeesatkaa niin pääsis nauttimaan kunnolla tästä harrastuksesta:)