Muutamia huomioita DRX:stä..
Starttinarun jumittuessa ulos kopauta vetostartin koteloa esim. ruumimeisselillä. Vetostartti kelaa narun takaisin sisään.
Itselläni vastarin paristokotelo on niin "tiukka" paristoille, että vaikka paristo on paikallaan se ei välttämättä ota + tai - napaan kiinni.. (mm. auto sai pienen tällin, jolloin paristo liikahti ja vastari ja servot lopettivat toimintansa.. auto pysyi silti käynnissä) auttanee, jos venyttää paristokotelon jousia, jolloin ne ottavat paremmin paristoon kiinni.. vastarin akun osto suositeltavaa..
Lumisella kelillä tuntuu auto sammuvan.. mm. tänään ajoin ilman ongelmia sisällä hallissa ja ulkona auratulla alueella, mutta heti, kun kori kahmaisi lunta sisäänsä auto sammui. Syyksi epäilen ilmanputsarin tukkeutumista. Ilmanputsarissa on muutaman millin rako, joka tukkeutuu todella helposti.
Vastari- ja paristokoteloon menee helposti vettä.. vastari siis kannattanee suojata jotenkin.