4) HOKE:n rooli merkin vaihdon jälkeen : nostaa A-finaalissa!!! (vaikka oli X-raylla suvereeni Ulvilassa)
Otetaanpas huomioon että mun HoBao näki ensimmäisen kerran edes päivänvaloa lauantai aamuna kun sitä pakotin radalle.
Myös moottori (joka on sitten oma petentti... sisältää neljän eri koneen osia) ajettiin sisään lauantaina.
Kone alko toimia loppua kohden loistavasti, mutta auto on vielä hieman uutuuden jäykkä. Takapään toiminta ei ole vielä sulavaa joten auton käyttäytyminen on todella hirveetä. Ei voi sanoa minne se seuraavaksi haluaa. HUOM. Täysin sama ongelma oli myös reiskan kanssa kauden avauksessa lavangossa (joka oli sitten elämäni eka kisa missään luokassa).
Vielä Imatran kisoissa auto oli mahdoton ajaa, mutta sitten se alko olemaan jokapaikasta herkkä ja Ulvilassa päästiinkin jo ihan kivasti (vaikka en itse tyytyväinen ollutkaan.
Sen jälkeen auto on toiminut niinkuin pitää.
Eli odotettavissa on että aikasintaan turun HoBao cupissa alkaa olemaan uusi auto iskussa.
Voiko silti väittää että vaikka auto oli lähes mahdoton ajaa niin en olisi kovaa ajanut??? Jäin 2 kierrosta koska auto sammu heti alussa vauhtipyörän jysähdettyä kiveen. Kone sammu kytkin kilahti ja vauhtipyörä on entinen. Nousu paikka jäi harmittavan lähelle kun otetaan huomioon että 2 kierroksen päästä alotin takaa-ajon. Tulin neljäntenä maaliin ja eroa oli jatkopaikkaan 24 sekkaa.
HoBao on siis jopa uutena ja rimpuilevana nopea ajaa.
Kössö on järkyttävän hintainen auto... muuten hyvä, mutta varaosien saatavuus on todella huonoa kisapaikalla (ellet ole kössö turku tiimissä) ja jos satutkin saamaan niin pitää olla 3 kertaa paksumpi lompakko kuin hoban kanssa... lähes kaks kertaa paksumpi ku reiskan kanssa.
Ja kössö on yliarvostettu.
Muuta vikaa siitä en sitten keksikkään.