Edelleen kandee pitää mielessä, että alutorneilla pistää ne bulkit päreiksi jos on vakiota. Jos oikein muistan niin RCllä oli vielä vakiobulkit ? Ja omasta mielestä RPM on aina parempi kun alu. Sekä kestävyydessään kun aina taipuu takas samaan asentoon, että keveydessään. Alutorni kun kerran vääntyy, on se sit jatkossa aina väärä johonkin suuntaan
Ja ihan turha höpöttää että saisi sen torninsa suoraan naputeltua, jostain se käyräksi jää kuitenkin
Alutornissa kuitenkin tosi hyvänä puolena on kiinnityspaikkojen määrä kun RPMien kanssa vaan 1, joka kyl on hyvällä korkeudella bashaamiseen mutta ei ehkä niin hyvässä speed runeihin asfaltilla. Mutta ajaako joku tällä asfaltillakin
..
Itse en laittaisi alumiinia mihinkään muuhun kuin bulkkeihin ja chassie braceihin. Missään muussa siitä ei saada sellaista spessu hyötyä mitä ei muovilla saisi. Eli FLMn bulkit on kyllä erittäin hyvä päivitys vaikka ovatkin kalliit. Toinen vaihtoehto on Integyn alubulkit, jotka ainakin itsellä toiminut hyvin.
Alumiinilla saadaan kyllä auto varmasti jäykemmäksi mutta se onkin sitten vaan ohjaajan makuasia, millaisesta tykkää ajella. Siitä taas ei voida kiistellä. Savagessa ymmärrän todella hyvin tuota alumiinia kun auton rakennekin on täysin toisenlainen.