Tiedän parin VTR luokkaa ajaneen suusta suoraan tulleena että akuilla oli väliä kun kaikilla oli sama välitys.
Tuoreet huippuakut kulki kovempaa.
Missä luokassa/ luokissa ei ole huippu/tuorreista akuista hyötyä jos VTR luokassa se on niin iso hyöty.
No katsotaan miten minulle käy kuin lähden VARMASTI todella pashkoilla akuilla Hyvinkäälle ajelemaan.
No sanottakoon viellä että alla on yli 20vuotta vanha auto mutta sille en missään nimessä laita painoarvoa että sen takia häviän.
Olis kiva kuin joku taho ottaisi kokeiluun tuo 5 välitys kisaan joka on todettu toimivaksi.
Ja en tiedä nyky auton autoa mihin 5 ei saa kiinni.
Voisko Vesa hiukan valaista tuota todella erikoista autoa.
Tiedän yhden ja se on tamiya ta03f joka on jo wanhus näissä karkeloissa.
Ei nyt lähdetä mutu tuntumalla hieromaan näitä asioita vaan tehdään kokeilu ja sitten ollaan viisaampia.
Nyky stanut kuin kulkee minun mielestä liian kovaa, en tiedä onko se nyt välityksen takia vai akut vai moottorit.
Välityksellä ainakin vauhtia saisi pois ja myös koneen lämmöt.
Miten ne kaverit pystyi suoraan osoittamaan että akuissa ne erot olivat. Olikos muut rc tarvikkeet samat paitsi akut vai.
Jos kaveri vieressä voittaa niin heti ollaan syyttämässä omia huonoja akkuja.
Kyllä mää uskallan väittää että jos HOKE tulee ajamaan minun autolla viikonloppuna noilla minun pashkoilla akuilla hän voittaa kisan mennen tullen.
Jerzi