Pahoittelen jos tästä on jo juttua, mutta en ainakaan löytänyt. Eli lienee normaalia, että LiPo:kin lataus - purku syklien määrän lisääntyessä alkaa toimimaan "paremmin". Eli mikä pisti silmään, on että akulla tuli nyt n. 15. sykli täyteen ja se purkautuu aina alemmas. Eli ajonjälkeinen kennojännite on aina ollut alhaisempi. Lähti aluksi siitä, että ajon jälkeen kennot oli ~3,6V ja siitä n. 10. syklin kohdalla ~3,5V ja nyt viimeinen ~3,45V. Eli ehdoton alarajahan on 3V, mistä ollaan vielä kaukana, mutta jännitehän nousee akun oltua hetken levossa. Eli mietin lähinnä onko noilla volteilla cut-off vielä sopiva? Nopari on ensimmäisen (kai?) sukupolven VXL-3s missä toivottavasti cut-off on riittävän korkealla. Mitä teillä muilla näyttää kennot n. 15min. ajon jälkeen?