En usko että tuota sisään päin painunutta stingeriä saat vesikikalla oikaistua. Kuumenna täysille keittolevy ja laita pilli siihen, kun alkaa ritisemään ja lievä käry nousemaan ALUMIININSTA, varovasti pihdeillä väännä suoraksi niin ettei juotos repeä. Viimeistellä voit pikku kuhmut vesi/jää tempulla.
Mitä tuohon muuhun puhdistamiseen tulee, jos ei pysty saamaan JET-A1 kerosiiniä, hyvä vaihtoehto on Shell asemilta saatava KEMETYL T lamppuöljy/kerosiini. Kun laittaa auton lepäämään, ottaa motin irti, siitä kaasarin ja pakosysteemit irti. Tukkii kaasari reijän ja pakoportin ja päältä puhdistaa motin roinasta. Ottaa tulpan ja takaluukun auki, kaataa tuota punaista T ainetta motin täyteen, pyörittelee vauhtipyörästä nin että kerkistyy. kaataa nesteen valkoiselle liinalle tai paperipyyhkeelle. katsoo mitä sieltä tulee, tarkistaa kaasarin reijästä kampiakseli jos on naarmuja. Pyörittelee myllyä yläkuoliokohdan yli ja tarkkailee kiertiksen ala lenkin kuntoa.'
Sitten vain pikkuisen koneöljyä tai rissaa mottiin ja pyöritelee paikat notkeiksi. kannet ja tulppa kiinni ja muovipussiin uutta räimimistä odottamaan.