Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Reinhard

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Re: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« : 26.04.14 - klo: 11.49 »
Minullapa ei ole kuin tämä alias. Lähinnähän tuossa vuodattamisessa oli kyse periaatteista joilla asiat hoidetaan. Osathan eivät olleet kalliit. Siitä ei ole kyse. Joskus vain pienet asiat olisi hyvä hoitaa loppuun paremmin kuin vain suurinpiirtein. Tälläinen noobi kuitenkin luottaa siihen että osat ovat oikeat jotka myydään. Ja jos osat eivät ole sopivat niin silloin oikea vastaus ongelmaan ei ole että käytä vain osa niistä uusista osista.

Sent from my C6833 using Tapatalk 2


2
Kyosho / Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« : 25.04.14 - klo: 17.10 »
Jaahas. Kevät saapui. Sattui tämä aihe silmiin joten jospa itsekin raapustaisi.

Itsehän ostin DBX VE 2.0 auton joka iloisesti paloi noin kahden minuutin ajon jälkeen. Pikku kikkailujen kautta onneksi tuo palanut nopari vaihdettiin uuteen (parempaan vesitiiviiseen) ja laitettiin paikalleen Kyöstin toimesta. Kiitos siitä. Pieni pahamaku asiasta tosin jäi kun sniiduilivat sen verran että uutta sisäkoppaa eivät viitsineet laittaa vaikka mukavasti se siellä olikin palanut. Tiedoksi kaikille, palanut muovi haisee pahalle kerrostalon kaapissa. Tämä kaappi siis ei ole mikään verkkokellari koska sieltä koko auto nyysittäisiin alta kuuden minuutin. Joten kärsittiin hetki huumaavasta muovin tuoksusta kunnes kyllästyin ja ostin uuden kopan ihan ite. WINWIN.

Seuraavaksi pitikin alkaa hommaamaan viriviriviriosia tms. Muistelin kun myyjä iloisesti kertoi että oli tehnyt minulle tilin tuonne kyöstin omalle sivulle, sieltä kuulemma löytyy ja löytyikin minun autoni rekisteröitynä. Kyseinen palveluhan on ideana vallan mainio. Löytyy vain omaan autooni sopivat osat jotta ei tarvi pähkäillä. Noh, ensin uudet alu tukivarret, ei ongelmia. Seuraavaksi laitettiin alu servo saver listalle. Ei muuta kun odottamaan notta tuo servo saverin palikat saadaan. Ja saatiinhan ne, mutta sitten tuli surua puseroon. Eihän nää osat käyneet niin millään. Alle laitoin pientä postikeskustelua aiheesta. Tähän en viitsinyt kuvia lisäillä, joten lukija käyttäköön tarkkanäköisyyttään.

"Moro.

Katselin tuolta rekisteröidyn tilin puolelta autooni servosaverin. Siellähän pitäisi olla vain minun autooni sopivat osat. Eipä muuten ollut. Jospa joku tietäisi miten tuon saverin saa kyseiseen autoon kiinni, olisin kiitollinen. Tuote numero on R246.3005. Ongelmana on se että tässä sähkö mallissa tuo servo on tavallaan renkaiden suuntaisesti. Nitrossa taitaa olla poikittain, jolloin asennus onnistuu. Eli alkuperäinen on kuvan imag0213 kaltainen. Tämä alumiininen on taas 90 asteen mutkalla. Onko hyviä vinkkejä asennukseen, vai oliko turha ostos? Onko kenties sivustolla virheellinen tieto osan sopivuudesta?"


Tähän saatiinkin vastaus pienen muistuttamisen jälkeen

"Terve!
 
 
 
Pitäisi kyllä sopia, mutta selvitän meidän huollosta asian ja palaan heti kun tiedän!"


Jälleen pientä kyselyä että missä vaiheessa tuo projekti on. Kunnes saapui väärä vastaus.

"Morjens
 
Helpoin ratkaisu olisi korvata väärässä kulmassa oleva alumiininen ylävipu alkuperäisosalla. Se käy yhteen metalliosien kanssa. Jos vanha servosaver on tallessa niin siitä saat osan kyseisen osan, jos ei niin jumbon liikkeestä löytyy hyllystä osanumerolla TR113B (7,90€). Pahoittelut jos olet odotellut vastausta ja hyvää aamunjatkoa!"



Tähän vastasin että tuo alkuperäinen vipu ei sovi tuohon koska reiän halkaisija johon osa kiinnitetään on väärä. Toiseksi, eihän tuo muovi alu muovi yhdistelmä ole mitenkään oikea ratkaisu jos puhtaasti alumiinia halutaan ja kyselin että jospa voitaisiin sopia jotain muuta tähän ratkaisuksi.

Tämän jälkeen en saanut enään yhtään viestiä. Suomen Kyoshon ratkaisu oli vain ottaa tuo alumiininen saveri pois kaupan listalta koska se ei tuohon autoon todistettavasti käynyt. Kakkahan tästä jäi maistumaan. Saman palvelun olisin saanut pyytämättäkin. Onneksi tuon osan sai kaverin kanssa vaihdettu herkulliseen Snackyn Heavy Monster ateriaan. Siinä olikin kaikki mitä siitä takaisin sain.

Tarinan opetus. Jos haluat näppärää palvelua myös ostosten jälkeen, kannattaa ne ostaa netistä ja ulkomailta. Saat halvemmalla ja palvelu saksalaisen nettimyymälän kanssa on todennäköisesti vähintään samalla tasolla.

Kiitos jaksamisesta ja kovaa ajoa.
Ps. Autossa ei mitään vikaa itsessään. Ihan hyvä vehe ainakin omaan käyttöön ollut. Joskus vaan kaikki ei mene ihan tuubiin.
 

3
Vapaa keskustelu / Re: Vs: Re: Vs: Mitä Juot Nyt
« : 21.09.13 - klo: 06.17 »
Eipä muuten tunne Laproaighin sivut 15 vuotiasta versiota... Vai onko se toi Quarter Cask?
https://www.laphroaig.com/whiskies/

http://www.thewhiskyexchange.com/p-3399.aspx

Oletin että kyseessä on tämä.


Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Jaa... Ehkä, mutta mielenkiintoista kuitenki kun valmistajan viralliset(?) nettisivut ei moista tunne..

Ettei mee kokonaan ohi aiheen:
Karhu III.

Ei hätää. On paljon tisleitä joita ei virallisilta sivuilta löydy. Kaikilla on aina sivuilla ne normi tisleet. Se on ihan normaali käytäntö.

Ettei kokonaan ohi aiheen. Näin yövuoron jälkeen yksi kylmä santtu.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

4
Vapaa keskustelu / Re: Vs: Mitä Juot Nyt
« : 17.09.13 - klo: 21.18 »
Eipä muuten tunne Laproaighin sivut 15 vuotiasta versiota... Vai onko se toi Quarter Cask?
https://www.laphroaig.com/whiskies/

http://www.thewhiskyexchange.com/p-3399.aspx

Oletin että kyseessä on tämä.


Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


5
Vapaa keskustelu / Re: Vs: Mitä Juot Nyt
« : 17.09.13 - klo: 06.40 »
15 vuotiasta Laproaighia.

Mistäs löysit? Itse joutunut tilaamaan englannista tuollaiset Laphroaigit.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


6
Vapaa keskustelu / Re: Vs: Mitä Juot Nyt
« : 17.09.13 - klo: 06.32 »
15 vuotiasta Laproaighia.
Mikäs se sellanen on, joku uutuus vai? Ennen ainaki hypänny kympistä 18vuotiaaseen.

Mahdollisesti 5 vuotta säilytettyä "10 vuotiasta"...  :wink:

Eli 10 vuotiasta. Ei se pullossa ikäänny.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


7
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 05.09.13 - klo: 09.40 »
Yhtä tuommoista olen ajanut ja ei se ainakaan rätissy mitään turhia. Vinkkinä että nuista taitaa lähes kaikista mennä nopeudensäädin rikki kun lyö 3s lipon kiinni. Liikkeestä saa (takuuaikana takuuseen) paremman vedenpitävän mallin. Ohjausservo vissiin hajoaa kanssa aika monelta. Ja heti kun muoviset vanteen adapterit hajoaa niin kannattaa tilata suosiolla alumiiniset. Tai viisaana etukäteen.

Tämä kaikki pitää DBX ve 2.0 autossa paikkansa. Mulla nopari paloi. Siis kunnon liekillä. Kannattaa myös siihen uudempaan nopariin laittaa joku suoja hyrrän päälle. Sen verran imee kiviä sisään. Itsellä tuulettimesta muutama lapa poikki kun kiviä saanut siivilleen. En sitten tiedä miten tuo "sorasuojan" pitäisi toimia. Mutta varmaan huonoa tuuriakin. Rätinää omassa vehkeessä ei kyllä ole ollut.

8
Onkos kukaan löytänyt Speedstarin noparille ohjelmaa jolla noparin saisi säädettyä pcllä? Ei tahdo löytyä niin millään.  Kyseessä siis ei ole tuo speedstar2 malli. Toki myynnissä on tuollainen ohjelmointi härpäke. Mutta mielummin käyttäisin wintoosaa koska piuhakin löytyy.

9
Tietoa kun on nolla.. Ilmeisesti nuo Hobbywingin noparien tuulettimet käyvät myös Orionin R10 nopareihin? Ainakin niitä saisi halvemmalla maailmalta ostettua. Riittääkö että koko on sama 25x25? Muuta huomioitavaa?

10
Kyosho / Re: Kyosho VE sarjan autot
« : 12.08.13 - klo: 15.12 »
Vastauksesta päätellen emppu ei ole kyseistä saveria asentanut tai nähnyt.. polttikseen tuon saa kyllä näppärasti koska servo on kiinnitetty toisin päin.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


11
Kyosho / Re: Kyosho VE sarjan autot
« : 23.07.13 - klo: 08.59 »
Onkos kukaan saanut järkevästi tällästä asennettua? http://www.rcq.fi/rcqwebshop/RcqProducts/product.aspx?ArtNr=01.R246.3005

Autona bdx ve 2.0

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


Sivuja: [1]