Onko ihan normaalia, että tässä on niin jäykkä diffi, että yhtä rengasta pyörittäessä vastakkainen rengas (ja koko voimansiirto) pyörii samaan suuntaan?
Tähän lisäyksenä vielä, että miten helposti auton pitäisi rullata, jos sitä työntää käsin? Pöydällä takapyörät vain liukuvat pintaa pitkin ja matollakin ne pyörivät tosi vaikeasti.
Avasin tuon voimansiirron, ja vaikuttaisi vähän siltä, että diffi ei meinaa mahtua kotelon sisään, kotelo hivenen irvistää alareunastaan. Kotelon ulkopuolella diffi näyttäisi toimivan ihan ok, mutta kotelon sisässä muuttuu jäykäksi. Ei juuri huvittaisi alkaa dremelöimäänkään tuota...
Toisaalta auto kuitenkin moottorin voimin liikkuu suht ok, herää vain kysymys, että pitäisikö sen liikkua vielä selvästi paremmin.