Kiitokset kisoista! Rata oli haastava ajaa! Minä tykkäsin radan triplan jälkeisestä pehmeästä röykkeliköstä siinä oli mukava ajella. Kun taas pääsuoran jälkeisessä nopeassa kaarteessa en tohtinut ajaa niin lujaa kuin olisin voinut.. Sain Joonakselta kisan jälkeen vinkin miten se olisi kannattanut ajaa: kaasu pohjassa ja kääntää vaan niin kyllä se menee koska auto kuitenkin sen verran puskee että se kääntyy vaikka eturenkaat olisivatkin käännettynä ääriaseentoonsa. Joten ajo meni siellä päässä rataa enemmän vähemmän "ohjailuksi".
Välillä kyllä harmitti kun oli jonkin verran kaasun kanssa ongelmia (ilmeisesti nopeudensäädin+moottori+MHz vastari ei sujuvasti toimi yhdessä, en tiedä). Kun yritti ajaa hiljaa (siis jotain täyden kaasun ja vapaan väliltä) auto saattoi jopa pysähtyä. Täydellä kaasulla pelasi tosi hyvin mutta muuten ei. Eli suomeksi sanottuna: oli tullut tankattua menovedeksi korkeaoktaanista kengurubensaa. Lopuksi vielä kiitokset Mikalle autonkorjausavusta!
Tane se vinkki meni niin , että ohjaus tappiin ja kaasulla sitten säätöä , mutta ei sekään aina toimi vaan tilanteen mukaan pittää kattoo se.