Kirjoittaja Aihe: Aloittelija / noviisi kyselee 1:10 autosta asiaa (HPI Savage Flux ostettu)  (Luettu 29519 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Mulle menee noi Acoms 2.4Ghz radiot hyvin, ei mitään tarvetta paremmille kun en kisaile tai mitään. Riittää että on hyvä kantomatka ja ei häiriöitä.
Oli mulla bajassa myös Spectrum 2.4Ghz radiot, ja ei nämä sen huonommat ainakaan ole.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Jaa, muuten - tarvitseeko nyt uuden ohjaimen lisäksi tilata jotain muuta lisäpalikkaa tai -osaa heti jotta tämä Savage Flux tottelisi tuota Acomsia? Pitäisikö näitä vastareita tilata heti varastoon pari kappaletta varalle, vai tuleeko kaikki tarvittava ohjaimen mukana millä sitten myös pärjää jonkin matkaa taas eteenpäin harrastuksessa?

Ei tarvi muuta, siinä paketissa tulee kaikki tarvittava mukaan vastari mukaanlukien.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
On täällä kyllä niin avuliasta porukkaa, hieno yhteisö jossa on ihan kunnia olla osallisena  :azn:
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
kunhan patterit tai akut pistät ohjaimeen niin johan pelittää
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
kunhan patterit tai akut pistät ohjaimeen niin johan pelittää

Jes, ohjain ja uudet Phaltline -renkaat tuli tänään, mutta mutta .. eikö totta että ohjaimen mukana tullut uusi ohjausservo että vastaanotin pitää asentaa myös? Ei auto meinaan inahda tälle uudelle Acomsin 2.4 GHz säätimelle yhtään mitään "suoraan paketista" revittynä ainakaan (toi auton vakiovastaanotinhan on käsittääkseni mallia 27 MHz, joten sen ei kaiketi kuulukaan pelata tämän lähettimen kanssa?).
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
^ Joo siis vastari pitää asentaa tietenkin. Servoa ei.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
^ Joo siis vastari pitää asentaa tietenkin. Servoa ei.

Servoja on siis kaksi, sekä ohjausservo että kaasuservo, mutta ymmärtääkseni ainakin tuo kaasuservo olisi tarpeeton - mutta myös tuo toinen servo on siis turha? Miksi muuten ohjaimen mukana tulee 2 kpl servoja, onko ne aina turhia vai onko servoissakin esim. eroja? Eli voisiko tällaisella Acomsin servolla auto toimia jotenkin paremmin kuin HPI:n vakiona autoon pistämällä sevolla?


Edit: ja ainakin tuota auton vakiota ohjausservon liitintä pitäisi hieman puukolla vuolla, voinko niin tehdä? Se on hieman leveämpi toiselta sivulta mitä vastaanottimen 1-slotti johon tuo kolmijohtoinen liitin pitäisi tunkea (muuten liitin on 100% oikeanlainen kyllä).
« Viimeksi muokattu: 09.04.09 - klo: 22.28 kirjoittanut Acumen »
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
uutta autoa stampeden tillalle ollaan etsimässä..
sähkis tai polttis, mielellään 1/10 skaalan, toki suurempi että pienempikin menee.
lähinnä tulee ajettua kadulla, bashattua montulla, hiekalla. (lähinnä vain bashaus, kaikkialla). eli auton pitäisi olla kestävä ja varaosia helposti saatavilla. radalle voin myös joskus eksyä.
kriteereinä on:

-tuo koko-
-mielellään saisi olla 4WD.
-monsteri tai trukki.
-hinta.

hintaa vehkeellä saisi olla 300-500euroa, viidensadan yli ei valitettavasti budjetti veny ainakaan näillä näkyvin.
suomesta tai maailmalta tilailen.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Never mind, ohjaimen mukana tulleita servoja ei kumpaakaan tosiaan tarvitse. Aivan hullu vehje tämä Savage Flux nyt kun on slicksit alla ja kunnon kantaman omaava ohjain  :azn:
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Aloittelija / noviisi kyselee 1:10 autosta asiaa
« Vastaus #99 : 10.04.09 - klo: 00.55 »
Lainaus käyttäjältä: kynamies
Eikös se niin ole, että alle 50€ tilauksista tulli ei ota alvia sun muita? ja hyvässä lykyssä yli 50€ tilauksetkaan ei jää tulliin. Itsekin ajattelin tuon 4300Mah akun tilata. Lipot eivät mitään nopeita ole lataamaan, omassa akussa menee semmoinen 160min :roll:

Onko tuolla Kiinan paikassa yhtä hyvää laturia myös tarjolla kuin mitä Medasecistä tarjoilit?

160minhän on nopeaa, itse olen tottunut paistamaan AA -akkusettejä 200mAh virralla 10-15 tuntia / 4 kpl.

Noita rcmh:n mainostamia Zippyjä en löytänyt ainakaan Medasecistä.

Tuo Kiina vaihtoehto tuntuu kyllä niin houkuttelevalle tällä hetkellä että pitänee harkita, jos vaan hyvän laturinkin sieltä löytäisi kohtuuhintaan - vaikka jäisi sitten tulliin.


Ja muista kun ostat kamaa ulkomailta niin pyydä myyjää kirjoittaan tullilappuun että"GIFT" eli lahja eikä mitään viitteitä hintaan niin ei takerru tulliin.Mulla kamat tulee aina kotiin eikä jää tulliin ku muistan tuon mainita myyjälle..
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Vs: Aloittelija / noviisi kyselee 1:10 autosta asiaa
« Vastaus #100 : 10.04.09 - klo: 00.59 »
Lainaus käyttäjältä: Monstertruck76
Ja muista kun ostat kamaa ulkomailta niin pyydä myyjää kirjoittaan tullilappuun että"GIFT" eli lahja eikä mitään viitteitä hintaan niin ei takerru tulliin.Mulla kamat tulee aina kotiin eikä jää tulliin ku muistan tuon mainita myyjälle..

Jos quattasit minua niin olen kyllä itseasiassa päätynyt aivan joka tilaukseni kanssa kotimaiseen vaihtoehtoon (Hobbylinnaan), hintaerot sen kaman kanssa jota olen itse tilannut on jäänyt niin pieneksi (ellei peräti olemattomiksi) että mielummin sitten tuen kotimaista.
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa Montag

  • Tulokas
    • Profiili
uutta autoa stampeden tillalle ollaan etsimässä..
sähkis tai polttis, mielellään 1/10 skaalan, toki suurempi että pienempikin menee.
lähinnä tulee ajettua kadulla, bashattua montulla, hiekalla. (lähinnä vain bashaus, kaikkialla). eli auton pitäisi olla kestävä ja varaosia helposti saatavilla. radalle voin myös joskus eksyä.
kriteereinä on:

-tuo koko-
-mielellään saisi olla 4WD.
-monsteri tai trukki.
-hinta.

hintaa vehkeellä saisi olla 300-500euroa, viidensadan yli ei valitettavasti budjetti veny ainakaan näillä näkyvin.
suomesta tai maailmalta tilailen.


Itselläni oli käytännössä ihan samat kriteerit kuin sinullakin. Plus asuinpaikasta johtuen sähköauto. Juuri 5 minuuttia sitten tilasin seuraavan paketin:

Traxxas Rustler VXL
2 x Zippy Flightmax 4000mAh 2S 25C
HXT 10 kg servo

+ LiPo-suojapussi
+ Deans -> Traxxas -adapteri akulle
+ IMAX -virtalähde
+ IMAX B5 -laturi (Accucel 6 oli päässyt loppumaan)

Kyseessä tulee tosin olemaan ensimmäinen R/C-autoni sitten lapsuusajan Nikkojen, eli yo. ei todellakaan ole mikään "asiantuntijan" kokoonpano. Ja Rustler on tosiaan vain 2WD mutta en oikein löytänyt sähkötrukkia, joka olisi samaan aikaan hyvä 4WD ja pysyisi budjetissa. Ansmannit on täällä teilattu ja loput kinkkivehkeet on sitten vielä huonompia.
« Viimeksi muokattu: 10.04.09 - klo: 10.50 kirjoittanut Montag »
Traxxas Rustler VXL | 2x Zippy Flightmax 4000mAh 25C rinnankytkettynä

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Lainaus käyttäjältä: Montag
Itselläni oli käytännössä ihan samat kriteerit kuin sinullakin. Plus asuinpaikasta johtuen sähköauto. Juuri 5 minuuttia sitten tilasin seuraavan paketin:

Traxxas Rustler VXL, 2 x Zippy Flightmax 4000mAh 2S 25C, HXT 10 kg servo
+ LiPo-suojapussi + Deans -> Traxxas -adapteri akulle + IMAX -virtalähde + IMAX B5 -laturi (Accucel 6 oli päässyt loppumaan)

Kyseessä tulee tosin olemaan ensimmäinen R/C-autoni sitten lapsuusajan Nikkojen, eli yo. ei todellakaan ole mikään "asiantuntijan" kokoonpano. Ja Rustler on tosiaan vain 2WD mutta en oikein löytänyt sähkötrukkia, joka olisi samaan aikaan hyvä 4WD ja pysyisi budjetissa.

Jep, nopea tilaaminen on aika must, ennenkuin nämä muut kaverit täällä foorumilla saa sinut ylipuhuttua ostamaan jonkun kalliin top of the line 4WD -vehkeen  :laugh: ..huomasin sen itsekin, tosin liian myöhään  :grin:

Itsekin kyllä katselin Traxxas vehkeitä, ja Rustleriakin, mutta sanoivat täällä että 4WD on helpompi/parempi ajettava kuin 2WD vehje, niin taivuin sitten sen kannalle vaikka kalliimpi vaihtoehto onkin.
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Mailissa tullutta:

Lainaus
Nimeni on Petri T. ja ajattelin lähestyä teitä koska olit samassa tilassa kuin minä nyt, eli RC autoilu ruvennut kutkuttamaan yhtääkkiä.
Ja toiseksi ajattelin ostaa tuon Savage Fluxin.
Niin, aattelin kysellä vähän vinkkejä ja tuntemuksia miltä harrastus on tuntunut tähän mennessä ja olisitko kenties tehnyt jotenkin toisin, ostanut toisenlaisen auton, halvemman,matalemman, takavetoisen? ja onko auto jäänyt kaappiin pölyttyyn?
Tuota viimeistä minä itse pelkään eniten että kiinnostus lopahtaa.
Ja mitä varaosia kannattais huomioida mukaan ostaessa?
Niin ja onko liian järee peli ekaks autoks, pysyykö ollenkaan lapasessa?, itse en ole omistanut ikinä mitään radio-ohajattavaa ja ikää on 34, heh.

Sain tuollaisen mailissa ja ajattelin vastailla tänne jos vaikka vastauksellani olisi suurempaakin lukijakuntaa ketä aihe / vastaukset voisivat kiinnostaa.

Minulla itselläni tuli noita "kutkutus" -vaiheita kaksi, ekalla laitoin jäitä hattuun ja tokalla sitten ostin auton .. ehkä itse järkeilin sen näin että vaikka harrastus sitten lopahtaisi niin saahan tuosta autosta kaikkine varusteineen sentäs jotain takaisin, eli jos 800-900 € tähän meni ostettaessa niin jonkun 600 € kaiketi nyt saa hyvin pidetystä autosta latureineen päivineen aina.

Juuri tunti sitten tuli huristeltua viimeksi autolla, akut nyt latauksessa 19 kertaa - eli siitä voit laskea mun ajokerrat / ajotunnit kun bongaat jostain viestistä ajankohdan kun auton sain ja ekan kerran ajoin - olisko ollut maaliskuun loppu, eli 3 kk auto ollut, eli 12 viikkoa ja 19 ajokertaa, eli sellanen 1 1/2 ajokrt / viikko, varmaan aika vähän verrattuna näihin aktiivikavereihin. Välillä auto on ollut useita viikkojakin ajamatta, muista kiireistä johtuen tai jos ei ole vain hotsittanut ajella, ja silloin se kieltämättä on tuntunut vähän vikatikiltä - mut sitten taas on päiviä kun sitä innostuu ajamaan useamman kerran peräjälkeen.

Sanoisin että eipä se juuri auta vaikka kävisit jonkun toisen autoa kokeilemassa ja sitä kautta selvittäisit itsellesi jäisikö se juuri sinulla kaappiin pölyttymään, koska veikkaan että muutama ensimmäinen ajokerta menee jokatapauksessa innostuneena - pitkäaikaisvaikutuksia ja innostuneisuutta lienee mahdoton ennustaa etukäteen.

En olisi ostanut toisenlaista autoa, kyllä tämä tuntuu ihan just hyvältä - en vähemmän kulkevaa autoa kyllä ainakaan nyt haluaisi, eikä tämä tunnu 4S lipoakuilla yhtään liian nopealta, kyllä tähän aika nopeasti nimittäin tottuu vaikka olisi juuri lapsuuden Nikko-ajot viimeisin kerta kun on näitä juttuja käsitellyt.

Takavetoinen on kuulemma vaikeampi ajaa kuin 4WD. Ja matalampi, niin - noh kuten sanottua tuolla "HPI Savafe Flux" -keskustelusäikeessä, niin nämä slicks-renkaat kyllä muuttavat auton luonnetta rankasti - eli sanoisin että tämä on varsin naseva katupelikin sen jälkeen, mutta vakiorenkailla sen saa helposti katolleen varovissakin kaarreajoissa. Loistava all-around peli tämä kyllä on.

Varaosista en osaa sanoa kun en ole saanut mitään vielä oikein hajalle, luultavasti kytkinlevyt menee ekana - itsellä rupee kytkin olemaan loppu ja niin se on mennyt muiltakin. Tuosta em. keskustelusäikeestä kun luet niin huomaat mitä kaverit saa tästä autosta yleensä ekana hajalle. Se kytkin / slipperi kannattaa kiristää heti uutena, se syö äkkiä sen levyn ennenaikojaan jos se on löysällä. Mä ajelen niin nätisti etten osaa tohon varaosakysymykseen vastata vielä :)

Ei ole liian järeä peli ekaksi autoksi, parempi imho että autossa on "kasvunvaraa" kun että ostaa halpisauton joka sitten hajoaa huonouttaan (kuten huomaat että olin minäkin tekemässä tämän keskustelusäikeen alussa kunnes kaverit täällä "myivät" kalliimman pelin) ;)

Ikää itselläni 28v ja 34v:nä sä olisit kaiketi vielä nuorimmasta päästä kun kuuntelee minkä ikäisiä nämä muut täällä ovat  :laugh:
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa mixxer

  • Tulokas
    • Profiili
Joo elikkä mä olen kanssa tälläista autoa vähän katellut ja toi traxxasin rustelri ollut vähän mielessä. Sain myös käytettynä tarjouksen tuosta rustlerista. Eli onko kestävä auto kyseessä ja mitä neuvoja olis jos tuon ostan. Entäs mitä muita vaihtoehtoja olis ekaks autoksi, kun lähinnä trukkia etsiskelen ja halpa on tietysti aina halpa  :p

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Joo elikkä mä olen kanssa tälläista autoa vähän katellut ja toi traxxasin rustelri ollut vähän mielessä. Sain myös käytettynä tarjouksen tuosta rustlerista. Eli onko kestävä auto kyseessä ja mitä neuvoja olis jos tuon ostan. Entäs mitä muita vaihtoehtoja olis ekaks autoksi, kun lähinnä trukkia etsiskelen ja halpa on tietysti aina halpa  :p

ei minun tietojeni mukaan kauheen kestävä auto tuo rustleri. osta miellummin fluxi niin saat iloa pitkäksi aikaa! :wink:
-tauolla-

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyllä se rustler on kestävä auto tai no ainakin kaverin stampede VXL on kestanyt, talvella ei hajonnut mitään paitsi nopari,koska ei ollut suojattu.Ja eikös stampede ja rustler oo aivan sama runko ja traxxasin varaosat on suht halpoja.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Joo elikkä mä olen kanssa tälläista autoa vähän katellut ja toi traxxasin rustelri ollut vähän mielessä. Sain myös käytettynä tarjouksen tuosta rustlerista. Eli onko kestävä auto kyseessä ja mitä neuvoja olis jos tuon ostan. Entäs mitä muita vaihtoehtoja olis ekaks autoksi, kun lähinnä trukkia etsiskelen ja halpa on tietysti aina halpa  :p

ei minun tietojeni mukaan kauheen kestävä auto tuo rustleri. osta miellummin fluxi niin saat iloa pitkäksi aikaa! :wink:

Höpsis, kyllä se Rustler on ihan yhtä kestävä kuin Stampedekin, joka on keränny maineellaan jo 177 sivua asiaa. Ei helposti särkyvä auto kerää noin paljon juttua..
Noissa autoissa on paljon samoja osia joten ihan yhtä kestäviä ovat.
Rustler sikäli jopa kestävämpi ettei kippaa ympäri niin helposti kuin Stampede, jolloin kori pysyy paremmassa kuosissa. Ja joka kippauksessa on vaara siten myös rikkoa jotain muutakin.
Eikä Rustleria/Stampedea voi oikeastaan edes verrata Fluxiin, ovat aika erilaisia autoja joka suhteessa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
ei minun tietojeni mukaan kauheen kestävä auto tuo rustleri. osta miellummin fluxi niin saat iloa pitkäksi aikaa! :wink:

Sä olet saanut väärää tietoa :tongue: Rustleri kestää kyllä vaikka minkälaista pommitusta, varsinkin kun laittaa vielä vähän RPM:ää kiinni.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
jep! jep! olen vaan jostain lukenu ku jotkut valittaa että ei kestä mutta olin näköjään väärässä :roll:  anteeksi... joo no se on totta että fluxia ja traxxas:seja ei voi verrata meinaa on ihan eri maaata ja niin on hintakin.
-tauolla-

Poissa mixxer

  • Tulokas
    • Profiili
No näin mäkin tuolta lueskelin, että tuo pitäisi aika kestävä auto olla. Elikkä siihen olen kallistumassa varmaan tässä. Kiitoksia kaikille vastanneille ja mä jatkan kyselyä varmaan jossainvaiheessa tuolla rustler topicissa, jos/kun auton hommaan.  :lipsrsealed:

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Aloittelija kyselisi vähän neuvoja sähköauton puhdistamisesta. Löytyy kaapista paineilma pulloja, hienomekaanisten osien puhdistusSprayta. Kannattaako käyttää vai saako noilla vain laakerit rikki.Mielessä käynyt myös elmukelmua,tms. sähköisten osien ympärille ja varovaisesti suihkulla ripustukset puhtaaksi? vai onko se harja,rätti ja sixpäccki karhua vain se oikea ratkaisu.

Ja terveiset HMS77:lle, en viitsi sua aina kiusata!
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Saa toki kiusata. ;) Ite olen sen verta laiska, että koska tulee käytyä ajelemassa kesällä jopa monta kertaa viikossa, niin ihan kiiltävänpuhtaaks ja jokaista rakoa en jaksa joka kerta jynssätä. Hammasharja on hyvä väline auton puhdistukseen, sillä saa sen lian irti mitä tarviikin. Joskus olen huljutellu käsisuihkulla varovasti renkaat ja ripustukset suurimmista kökkäreistä ja sitten hampiharjalla loput. Vesi tekee vaan vähän hallaa laakereille ja aiheuttaa ruosteisen pinnan metalliosiin mistä maali on puhki, mutta ei ole mun ajamisia häirinny.  Paineilmaa en ole edes kokeillu. Vois olla hyvä tosin tuon vesikylvyn jälkee puhaltaa paineilmalla kuivaks.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Itse suosittelen paineilman käyttöä, jos vain on mahdollista. Sillä lähtee hyvin lika kuin lika, paikoista kuin paikoista, joten käytä mielummin paineilmaa veden sijasta jos vain mahdollista.
-tauolla-

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Niin vain vajaa vuosi sitten tällä kyseisellä keskustelusäikeellä aloitettu harrastus ei kovin ole ottanut tuulta alleen osakseen työ- yms kiireiden takia, ja ajattelin hetkellisessä mielenhäiriössä kokeilla josko ajovalmiille paketilleni löytyisi parempaa kotia joltakulta teistä.

Myydään uudenkarhea HPI RTR Savage Flux HP with GT-2 truck body (varusteineen, Oulu) : http://rc10.fi/index.php?topic=48566.0
« Viimeksi muokattu: 13.09.10 - klo: 11.51 kirjoittanut Acumen »
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C

Poissa Acumen

  • Jäsen
    • Profiili
    • MilanMedia.fi
Ja niin on vuotta myöhemmin ympyrä sulkeutunut minun kohdallani HPI Savage Fluxin löydettyä uuden kodin Seinäjoen suunnalta.

Ei ollut RC-autoista siksi "minun jutukseni", joten koitankin nyt asteen verran isompia ja eksoottisempia autoharrastuksia  :p

Kiitos kaikille tässä omalla kohdallani wannabe-harrastukseksi jääneen asiassa neuvoneille ja opastaneille, toivotan mitä parhaimpia RC-kelejä tulevalle syys-talvelle!  :smiley:
Milan Kolarovic
http://www.milanmedia.fi Opiskelija / yrittäjä / RC-newbie HPI Savage Flux HP + Nosram VTEC Lipo 5300mAh 2S 25C