1
Vapaa keskustelu / Vs: Gran Turismo 5
« : 23.03.11 - klo: 17.19 »
kaverien kesken remote racella ajattaa b-spekkiä, niin tulee joutuin leveliä
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mikäköhän on vikana kun pari kertaa nyt on kesken ajon auto pysähtynyt ja liipasinta painettaessa kuuluu pelkkä ujellus. Seuraavana päivänä taas pelittää. En keksi muuta kuin, että kytkin kuumentuu liikaa ja alkaa luistamaan. Onko tähän saatavana vahvempia osia? Akkuina 3s lipot ja välitykset on vakiot.
joskus meni muutamia litroja illassa vodkalla tai koskenkorvalla lantrattuna, mutta sitten tuli stoppi.
Sitten ei ole ollut lantraus-suhde kunnossa .
olisit nyt samalla kurkkinu renkaiden iän ja tiedot kuskista. taitanee niitä nastakumillisia autoja olla vielä melko paljon liikenteessä vrt. kitkalliset. sattuko myyjä samalla kertomaan miltä ajalta se tuota huomioo on tehny?
myyjä puhu tän talven myynnistä kun oli tullu tilattua nastaa mut kaikki haluskin kitkaa liekö gooyearia myyvänä liikkeenä rengas testi voitto syynä suureen kitkojen myyntii voipi olla
Niinjoo... unohtu mainita että tänään se formula sitten vihdoin tuli.
Kohta on sekin vedetty läpi.
Näköjään Suzukassa ajetaan vesisateessa... katsotaan kuinka ukon käy.
Tosin ylivoimanen sarjavoitto on jo saavutettu
Edit:
Ja näin... extreme tason kisat hoidettu.
Tähän asti kaikki kultasella.
Eka endurance ajettu myös maaliin voittajana.
Onko online-peleissä käytössä se vahingonmallinnus? Ja vaikuttaako auton vahingot auton käyttäytymiseen jne. Vai onko se vaan kosmeettista haittaa? Mietin vain että ainakin tähän mennessä joka ikisessä autopelissä, josta ei vahingonmallinnusta löydy (tai se on otettu asetuksista pois päältä), ja jota olen pelannut onlinessa, löytyy pelistä aina se joku vähä-älyinen joka ensimmäisessä mutkassa tulee täysillä kylkeen. Siinäpä sitten ajelet kun joku ohittelee runttaamalla toiset ulos. Tää ilmiö on ehkä yksi ärsyttävimmistä asioista mitä on online-peleissä vastaan tullut.
Jotenkin tuli tuosta testiradasta mieleen et onko pelissä olemassa suzuki lianaa? Sais leikkii top gearin vierasta :)
....
Nykysessä on 235/85R16 ne Nokian pasu LT nastat. Täytynee hankkia jossain välissä uudet paremmat koossa 205/75R16, kun on paremmin valinnan varaa. Luultavasti ehkä kenties alle tulee kitkat, kattoo nyt. Kesänakeiksi, sitten joskus, tulee jotkut 265/75R16 kun pitää olla isot.
Jotenkin musta tuntuu, että oikea vastaus on 0 km/h. Meinaatko, että noin pienellä spurrilla nuo rattaat vielä koskettaisivat toisiinsa. Voihan näin olla, eipä ole tullut kokeiltua, mutta välitys on joka tapauksessa niin järjettömän pitkä, että noparit/moottorin palamisen jälkeen auto ei liiku mihinkään.
Oikeasti mitä väliä sillä kuinka kovaa jollain rc-autolla pääsee? Mitä ihmeen kiksejä siitä saa että ajaa suoraan kovaa. No ehkä mä vaan en ymmärrä.
Yleisin ongelma bead-lockeissa on että ruuvit löystyy ja kierteet menee ainakin muovisissa.
Itsellä oli revossa Maximizer vanteet ja en tykännyt oikein, ruuvit löystyi ja muutenkin painavat.
Honkkarin torseniin pidempiä kuppeja? Ei saa. Noissa on kuppi samaa osaa ulostuloakselin kanssa ja sinne ei ihan noin vain vaihdeta toisenlaista ulostuloakselia.
Aiemmin oli käytössä custom-ulostulot, mutta nyt kokeillaan tällaista lähestymistä aiheeseen.
Tuli nyt sitten tehtyä custom vetarit, mutta on tuo traxxasin vetarin varsi sellaista "räkärautaa", että saa nähdä kestääkö nuo.
Katsoo taas milloin ehtii kasaamaan lisää ja kuka ehtii, mutta tässä vaiheessa muutos vaikuttaa vielä ihan toimivalta. Ajossahan sen sitten näkee kestääkö nuo vetarit yhtään, onko ne tarpeeksi suorat ja ennen kaikkea onko pituus nyt sopiva.