Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #180 : 22.06.04 - klo: 08.32 »
Juu ei juhannus natsaa.. Keskiviikkona saattasin käydä vähän sutaseen uusilla akuilla.. Ja ens viikolla sit.
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #181 : 22.06.04 - klo: 08.44 »
Aijoo.. Unohdin koko juhannuksen.. Noh.. Enivei menen itse suttaamaan sinne joko pe, la tai su. Jos on halukkaita miittaajia niin ilmotelkaa monelta ja mikä päivä haluatte/käy että pidetään minimiitti  :D

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #182 : 29.06.04 - klo: 21.58 »
Koskas on uus miitti?

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #183 : 29.06.04 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Koskas on uus miitti?
jaahas....sitä ei varmaan tiedä kukaan!
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #184 : 29.06.04 - klo: 22.51 »
rc aleksi: testit kannattaa lähettää yv:nä itelleen.

Uus miitti vois olla sit vähän kauempana mun osalta, ku ei oo ohjausservoo. :(  Mut kattoo jos tulis sit ilman savagee vaa kavereitten autojen kaa..

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #185 : 30.06.04 - klo: 13.06 »
Eipäs, vaan saankin ostettua jakelta Hpi SF-2 servon väliaikaiseksi ohjausservoksi. Sitten kun saapuu se HS-645mg, ni sit laitan sen SF-2 servon kaasulle/jarrulle. Eli uus miitti voikin sit olla vaikka ehkä jo tällä viikolla, ehkä perjantaina? Mut täälä tälläki hetkelä tulee vettä ihan kunnolla ja eikös etlarissa luvattu perjantaille rajua ukkosta?

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #186 : 30.06.04 - klo: 20.48 »
Joo kovasti on luvannu sadetta koko loppuviikoksi.. Mutta mistäs sitä koskaan teitää.. :)

Minäkin pääsisin tälläkertaa uudenkarhealla käytetyllä qrc monsulla mukaan. ;)

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #187 : 30.06.04 - klo: 20.54 »
Pitäkää ne polttiksienne mölyt sitten melurajojen alapuolella.. Ettei tarvii korvia suojella :wink: Perjantai ja viikonloppu ylipäätään ei kyllä onnistu.
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #188 : 30.06.04 - klo: 20.58 »
Kova on yritys modaa tohon koneeseen jotain vaimenninta ettei pidä niin ääntä kun käy korviin niin hemmetisti..  :oops:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #189 : 30.06.04 - klo: 20.58 »
Joo perjantai tai koko viikonloppu ei käy mulle... Mut miten olis joku muu päivä vaikka torstai?? :roll:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #190 : 30.06.04 - klo: 21.09 »
Mä saatan saada huomiseks osat savitsii ja saattaisin myös keretä illemmalla miitille jos ei sada. Mitä muut olis mieltä huomisesta miitistä. Huomenna ei välttämättä sada...

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #191 : 30.06.04 - klo: 21.11 »
Ei saakeli mulla on päivät ihan sekaisin... En ole varma pääsenkö tällä viikolla ollenkaan mutta ens viikolla löytyy joku päivä milloin kerkeen. :wink:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #192 : 30.06.04 - klo: 21.15 »
Lainaus käyttäjältä: "C-Art"
Kova on yritys modaa tohon koneeseen jotain vaimenninta ettei pidä niin ääntä kun käy korviin niin hemmetisti..  :oops:
Sullehan tulee se uus auto, eikö vain?
Minä en pääse ajamaan, mutta luultavastikkin pääsen paikalle katselemaan...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #193 : 30.06.04 - klo: 21.28 »
Ois ihan kiva jos ois vähän enemmänki niitä autoja ku viimeks, ku ei tainnu olla ku C-artin pure ja mun savage ja kaverin QRC-monsteri pääasiassa liikkellä, paitsi tietenkin oli myös mini-t sielä sivussa.
Onko sulla siis nyt C-art sellanen qrc-monsteri? Mistä ostit? :wink:

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #194 : 30.06.04 - klo: 22.51 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Onko sulla siis nyt C-art sellanen qrc-monsteri? Mistä ostit? :wink:


Tuollahan tuo oli myyntipalstalla. Tällähetkellä taitaa olla vantaan logistiikkakeskuksessa vielä, mutta eiköhän se huomenna sieltä tule.

Pitää nyt kattoa pistänkö siihen ton puren .12 koneen, tutulta .15 koneen vai tuon savagen .21 koneen.. Aika todennäköistä on että tuo .12 siihen nyt menee ensin niin pääsee testailemaan ja voi olla tuo savagen kone sille vähän turhan tehokas.. :) Tällähetkellä siinä on ilmeisesti aika väljä .11 mosa.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #195 : 30.06.04 - klo: 22.58 »
No koskas on taas miitti?

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #196 : 01.07.04 - klo: 07.10 »
Luulis kyllä että muutaman litran ajettu .12 kone on parempi tuossa kuin tuo loppuunajettu .11... :) Kyoshojahan nuo molemmat.

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #197 : 01.07.04 - klo: 10.01 »
200 replyä täynnä. Onnea Lahti  :D

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #198 : 02.07.04 - klo: 00.32 »
Kyllä tuo näytti .12 koneella suttaavan enemmän kuin hyvin ja väänsi :)

Ilmoittaudun osallistuvani seuraavaan miittiin mikäli sää sallii eikä mitään estettä tule. Tarkoitus olisi tuossa viikonloppuna mennä tutun kanssa ajamaan ainakin jos ei sada, mukaan saa toki tulla. (sillä on mega force (sori.. muistin sen jossain muualla forumissa väärin.)) Minä lähden kyosho wild ford focus qrc monsterilla. :D

Voi olla että menemme lahden fillariradalle suttaamaan.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #199 : 02.07.04 - klo: 10.03 »
Jos meinaat fillariradalla Air-X:n bmx-baanaa vanhalla raviradalla, niin suosittelen jättämään väliin ainakin silloin, kun siellä luuhaa fillaristeja.. Nimittäin radan eteen työtä tehneet eivät välttämättä innostu "ulkopuolisista", fillarifoorumilla on asiasta paljon ollut porua muutenkin (rakennustalkoissa ei porukkaa juuri näy). Eli siis, älkää ainakaan rikkoko mitään, jos sinne tosiaan olette menossa, rata on nimittäin erittäin hieno :wink:

......... Jos se *#!xx*# hiihtoputki sinne rakennetaan ....
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #200 : 02.07.04 - klo: 10.23 »
Joo sitä meinasin. Siellä olen itsenikin käynyt täysjoustolla telomassa. Enkä edes tiennyt koko radasta mitää ennenkuin viimekesänä vahingossa sinne löysin kun metikössä ajeltii kaverin kans..

Enpä usko että noista polttiksista sielä mikään hajoaa.. Eikä sielä juurikaan kannata ajella jos on fillaristeja, mutta harvemmin on.. Kerran nähny et joku muukin on ollu ajamassa fillareil siel.

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #201 : 03.07.04 - klo: 18.58 »
Mitä mieltä porukka on jos sopisi jonkun säännöllisen ajan ja paikan vaikka viikottaisille miitille?.. Kerhotoimintaa ilman kerhoa :)

Parhaiten sopisi pe-su illat. Ja jokin ajopaikka olisi myös hyvä keksiä. Tutulle oli tullu sanomista kun oli käyny leikkipuiston vieressä radalla ajamassa polttiksella.. Oli käyny tämä kaikkien rakastama sinisiin pukeutunut setä antamassa kirjallisen varoituksen.. :(

Itseä ei ainakaan houkuta mennä sinne enään ajamaan ettei tule pikavoittoa..

Toinen vaihtoehto tietty olisi että jotkut kenellä on aikaa, osaamista ja muutenkin mielenkiintoa, perustaisi seuran.. Sitten voisi alkaa kinuamaan kaupungilta ajopaikkaa ja hieman sponssausta radalle. Minä ainakin olen radanrakennustalkoissa mukana jos tämmöinen onnistuu.  :wink:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #202 : 03.07.04 - klo: 22.21 »
Joo ei sinne perhepuistoon oikeestaa kannata mennä. Ja jos siitä oikeesti kerta jotain haittaa on pohjavesille tai jollekki, ni eihän sitä oo mitään järkee tehä vaan salassa tinanapeilta.
Voishan niitä miittejä joo sopia, mutta en mä ainakaan sunnuntaisin tuu. Mä en ainakaa oikee enää tiiä mihin vois mennä. Oisko sielä Jokimaalla sit jotain mestoja?

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #203 : 04.07.04 - klo: 13.25 »
Olen menossa tänään (4.7) noin klo 15.00 tuonne bmx radalle/sen läheisyyteen suttaamaan. Varmaankin muutaman tunnin olen. Halukkaat tulkaa paikalle niin pidetään kimppakivaa  :)

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #204 : 04.07.04 - klo: 20.45 »
Joo.. Olihan tolle perhepuiston polttiskiellolle siis ihan virallinenkin syy.

Lahdessa on rc-seura, LahdenUA:n "pienoisautoilujaosto". Sen nimissä on anottu vaikka mitä, vaikka mistä, heikoin tuloksin. Ehkäpä, jos jäseniä, etenkin nuoria, olisi enemmän anomusta jättämässä, saattaisi tuloksia syntyä.
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #205 : 07.07.04 - klo: 12.21 »
Tänään (7.7) Olisi tarkoitus taas vääntää pientä kimppa-ajelua joten halukkaat ilmoittautuu yv:nä niin sovimme sitten paikan ja tarkemman ajan.. Aikaisintaan noin 17.00-18.00 ja sen jälkeen joko Lahden bmx radalla, en saanut töistä upittua karttaa mutta voin lähettää sen yv:nä kaikille jotka eivät sinne osaa.. Mikäli radalla on porukkaa fillaroimassa niin siirrymme jokimaan raviradan läheisyyteen suttaamaan. :)

Mukaan vaan mikäli aikaa ja halua on. Myös paikka / aikaehdoituksia saa pistää tulemaan.

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #206 : 07.07.04 - klo: 12.33 »
Oletko c-art yhtään tiedustellut asiaa fillaristeilta, meinaan, että onko homma ok? Muistakaa se, että märälle radalle ei ole asiaa mielellään. Ja kuivalla radalla luulis varsinkin tohon aikaan olevan ihan fillaristejakin  :wink:
Lahti Rock City

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #207 : 07.07.04 - klo: 12.59 »
Sanoinkin että Jos siellä on porukkaa niin sillon ei ajeta ettei olla häiriöksi. Niin kauan kun sinne ei tule mitään virallista sääntöä että se olisi vain tietylle porukalle ja tietyille välineille niin se käsittääkseni on kaikille avoin alue. Mutta reiluna pidän sääntöä että jos siellä on tai jos sinne tulee kesken ajeluidenkin fillaroijia niin pienoisautoilijat väistyvät niin ei tule mitään sanomista. :)

(pieni säävaraus muuten tämänpäivän ajoihin.. Vettä alko tulee ku esterin per.. ..äkammarista... :(

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #208 : 07.07.04 - klo: 13.13 »
esterin peräkamari :mrgreen:

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #209 : 07.07.04 - klo: 13.30 »
Uusi Lahti-lehdestä Air-X:n edustajaa hatarasti muistista lainaten: Kaikki moottoroimattomat kaksipyöräiset ovat tervetulleita radalle. Mutta muistaakseni pikkuautoilusta ollut puhetta sen verran, että kyllä sinne tohtisi mennä kokeilemaan. Mitään vakituista kokoontumispaikkaa siitä ei kuitenkaan kannata tehdä, rata on kuitenkin tehty talkoovoimin suurimmaksi osaksi fillaristien omia taloudellisisa resursseja hyödyntäen. Ja pehmeälle radalle ei kannata mennä talsimaan.

Mini-T taitaa olla sille baanalle vähän turhan snadi... :wink:
Lahti Rock City