Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU ja Erälistat +aikataulu KyPak Kesä Cup IV 22.8.2010  (Luettu 7016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
On mahdollista kyllä.
Katsotaan....
-kj-

Hieno homma että ajatusta ei heti tyrmätty.
Kisoja jo odotellaan tässä.
Auton etupää on ihan auki mutta onhan tässä jokunen päivä viellä aikaa ruuvailla.
Nyt lähden synttäri lounaalle stadiin  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Jees,hahmottelin aikataulua; ajettais VTR B-finaali kaksinkertaisena kuten A-finaali,niin sais kaikki ajaa saman verran.....ja säilyisi hieman jännityskin finaaleissa...
Mineissä voitais yhdistää, että ne jotka tippuu A-finaalista ajais viel Mini Comp. A-finaalissa mukana , jotta tulis ajokertoja kaikille saman verran/luokka....
HÄH?
-kj-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa seppomikael

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jees,hahmottelin aikataulua; ajettais VTR B-finaali kaksinkertaisena kuten A-finaali,niin sais kaikki ajaa saman verran.....ja säilyisi hieman jännityskin finaaleissa...
Mineissä voitais yhdistää, että ne jotka tippuu A-finaalista ajais viel Mini Comp. A-finaalissa mukana , jotta tulis ajokertoja kaikille saman verran/luokka....
HÄH?
-kj-

Sopii minulle.
Mutta älä vaan itse putoo classikissa B- finaaliin... Joudut ajamaan muuten kahta autoa yhtäaikaa. :grin:

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
No sen takia harkitsenkin :angry: vielä tätä vaihtoehtoa.......
Pelko on persuksissa....
-KJ-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Noniin, auto huollettu (hihnat, takadiffi, spurri ja pinjoni vaihdettu ja motti puhdistettu) ja Tekiniin ajettu speccisofta. Välitykseksi arvoin 5.1, katsotaan miten pysyy kenenkään perässä :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Sori että on OT mutta tarviikos kukaan virallisia renkaita.
olen huomenna menossa HOBBYLINNAan käymään ja voin ottaa jos on tarvetta ja tuoda kuusan kisoihin.
Laita yv.tä ennen klo 14 niin tiedän mitä ottaa mukaan.
Hinnat ovat
2 par renkaita 20e
2 par renkaita,2 par vanteita 32e
kori 20e-25e

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Cee-man

  • EPUArc
    • Profiili
Huomenna pitäs hieroa kans VTR-spec kondikseen. Keväällä kurvaillu matolla viimeksi...

Kuinkas muuten, onnistuuko sinne radalle päästä vähä testaamaan ja hakemaan setuppia la iltapäivällä/illalla? Jos ja kun täältä Vato:n kans lähetään sinnepäin tulemaan jo lauantaina.

Ja Jerzi, mä voisin ottaa 2 paria (4kpl) 26:sia renkaita, ei oo ku 1-setti enää uusia jäljellä ja nehän vedetään kankaille kisassa...

-Juha, VTR #62-

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kuusaan rata on aina auki kaikille halukkaille,maksutta.
Ei muuta kun sinne vaan !!!Siis tänne.
-KJ-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....