Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149172 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #300 : 28.07.05 - klo: 13.20 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Minä käytän Team Associated öljyjä. Hyllystä löytyy
5000, 10 000, 30 000, 50 000, 100 000 ja 300 000 WT-luokan öljyt diffeihin...

Ootko jo testannu noita 100 000 ja 300 000 öljyjä? Etkös sä ollu todennu
että 80% täyttömäärä on ihanteellisin LST:n diffeissä?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #301 : 30.07.05 - klo: 00.53 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Enpä muista, olisikohan ollut 10,-/kpl. Ne on ihan normaaleita 6v vastarinakkuja, toinen flat ja toinen humb, eli toisessa ne kaikki kennot on rinnan ja toisessa kolme alla rinnan ja kaksi niiden päällä rinnakkain.


Ai tällänen?

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24602&grpid=5017

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #302 : 30.07.05 - klo: 10.05 »
Nyt minulla on edessä WT 60 000 ja takana WT 300 000 öljyt. Kokeilemaan en ole vielä päässyt radalle, joten kerron kokemukset myöhemmin. Se ei toiminut, että edessä oli jäykemmät kuin takana, eli kokeilu setti oli WT 60 000/WT 50 000, auto puski nopeissa mutkissa ihan älyttömästi.

Muuten, jos joku myy LST:n täydellisiä diffejä, niin voisin ostaa pari ja tehdä niistä trial-diffit...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #303 : 30.07.05 - klo: 10.24 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Nyt minulla on edessä WT 60 000 ja takana WT 300 000 öljyt. Kokeilemaan en ole vielä päässyt radalle, joten kerron kokemukset myöhemmin. Se ei toiminut, että edessä oli jäykemmät kuin takana, eli kokeilu setti oli WT 60 000/WT 50 000, auto puski nopeissa mutkissa ihan älyttömästi.

Muuten, jos joku myy LST:n täydellisiä diffejä, niin voisin ostaa pari ja tehdä niistä trial-diffit...

Jaa että 300 000 takana :shock: Eli se on sit vissiin aika lähellä lukkoperää?
kuinkas meinasit trialia varten laittaa? (mulla on yks diffi, mut en myy
ku säästän varalle tai sit täytän eri vahvuisella öljyllä että voi testailla)  :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #304 : 30.07.05 - klo: 11.25 »
Ei se WT 300k tee vielä lähellekään lukkoperää. Noita öljyn jäykkyyksiä ei voi verrata crossareihin, koska LST:n renkaat on melko suuret halkaisijaltaan, ja siksi tarvitaan perään paljon suurempi momentti jotta saadaan sama lukkovaikutus kuin crossarissa. Mutta, uskoisin tuon WT 300k:n olevan liikaa radalle, mutta sekakäyttöön hyvä. Maastoon tarvitsisi sitten vielä paljon jäykempää, ja siihenkin on olemassa lääke, palataan siihen sitten kun olen testannut sen, mutta siihen tarvitsen niitä toisia periä... Pitää jostain hommata aihiot...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #305 : 30.07.05 - klo: 14.28 »
Olisko sit esim 100k hyvää radalle takadiffiin?
Ja esim 50k etudifiin vai olisko 30k parempi?

Kai se noillakin toimis trialissa paremmin ku alkuperäsillä rasvoilla?
rasvallakin mun mielestä meni aika hienosti ulvilan trialissa.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #306 : 30.07.05 - klo: 14.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Enpä muista, olisikohan ollut 10,-/kpl. Ne on ihan normaaleita 6v vastarinakkuja, toinen flat ja toinen humb, eli toisessa ne kaikki kennot on rinnan ja toisessa kolme alla rinnan ja kaksi niiden päällä rinnakkain.


Ai tällänen?

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24602&grpid=5017

Toi on "flat pack" jonka lisäks voi laittaa (niinkuin brutales) "humb pack"in
sinne patterikotelon paikalle ja yhdistää johdot, mutta mulla on pelkkä
flat packi joka on sielä alla alkuperäsessä lisäpaikassa ja riittää ihan hyvin,
joutuuhan sitä "puolet" useammin lataamaan, mutta toisaalta mulla on
patterikotelon paikalla lisää polttoainetilavuutta (220cc tankki) :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #307 : 30.07.05 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Enpä muista, olisikohan ollut 10,-/kpl. Ne on ihan normaaleita 6v vastarinakkuja, toinen flat ja toinen humb, eli toisessa ne kaikki kennot on rinnan ja toisessa kolme alla rinnan ja kaksi niiden päällä rinnakkain.


Ai tällänen?

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=24602&grpid=5017

Toi on "flat pack" jonka lisäks voi laittaa (niinkuin brutales) "humb pack"in
sinne patterikotelon paikalle ja yhdistää johdot, mutta mulla on pelkkä
flat packi joka on sielä alla alkuperäsessä lisäpaikassa ja riittää ihan hyvin,
joutuuhan sitä "puolet" useammin lataamaan, mutta toisaalta mulla on
patterikotelon paikalla lisää polttoainetilavuutta (220cc tankki) :wink:


No kuinka pitkään ajat sillä akulla? Ja mikä olis hyvä ja halpa laturi millä noita vastaantotinakkuja vois ladata?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #308 : 30.07.05 - klo: 22.20 »
En nyt muista, mutta kyllä sillä 4-5 tankillista ajaa ja mä tapaan
ajella vaan pari tankillista per kerta, mutta voi olla että sekin tapa
muuttuu nyt ku on kisakaverina 1/8 krossari :mrgreen:

mulla on pari ylimäärästä käytettyä flat packia mut en tiedä niiden
kunnosta... voisin noin 6eurolla yhen myydä (sis postik.),
pitäs melkeen testata ensi ja johdot on "vielä" liian lyhyet :roll:

Niin ja mä oon lataillu sähkökrossarin akkuihin tarkotetulla
laturilla joka tunnistaa kennomäärän ja ampeerit saa säädettyä...
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #309 : 31.07.05 - klo: 00.22 »
Voisin sulta yhden akun ostaakkin jos nyt pidän tän auton kuitenkin. Paitsi jos  
ne akut on ihan kulahtaneita niin en sitten. :mrgreen:

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #310 : 01.08.05 - klo: 18.14 »
RPM on alkanut valmistaa sinistä ensiövedon suojakoppaa. Jos jollain ei vielä sisäpuolista suojusta Losissaan ole, niin kannattaa vilkaista tätä:
http://www.killerhobbies.com/Browse_Item_Details.asp/Item_ID/879/categ_id/25/parent_ids/0,18,25/Name/RPM_Team_Losi_LST_blue_gear_cover_and_backing_plate_-_RPM73335
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #311 : 01.08.05 - klo: 18.23 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
RPM on alkanut valmistaa sinistä ensiövedon suojakoppaa. Jos jollain ei vielä sisäpuolista suojusta Losissaan ole, niin kannattaa vilkaista tätä:
http://www.killerhobbies.com/Browse_Item_Details.asp/Item_ID/879/categ_id/25/parent_ids/0,18,25/Name/RPM_Team_Losi_LST_blue_gear_cover_and_backing_plate_-_RPM73335

Voi kakkula, ruuvasin/liimasin just uuden ulko ja sisäkoverin paikalleen :cry:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #312 : 02.08.05 - klo: 17.29 »
Jos jollekin tulee varaosa vajausta, eikä sitä satu Suomessa olemaan hyllyssä, niin ainakin minulta voi hätätilassa kysäistä. Olen hommannut varalle jonkun verran osia, enkä ole niitä tarvinnut, joten tarvittaessa voin niitä myydä, jos Sabessa on hylly tyhjä. Löytyy pinion- ja Spurri-rattaita, jakovaihteiston kulmavaihteen rattaat, voimansiirron tappeja ja laakereita, kytkinkello ja kytkimen käpäläsarja, jakovaihteiston siirtohaarukka yms. Varsinaisesti niitä en ole myymässä, mutta hätätilassa voin jelpata.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #313 : 02.08.05 - klo: 17.36 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Jos jollekin tulee varaosa vajausta, eikä sitä satu Suomessa olemaan hyllyssä, niin ainakin minulta voi hätätilassa kysäistä. Olen hommannut varalle jonkun verran osia, enkä ole niitä tarvinnut, joten tarvittaessa voin niitä myydä, jos Sabessa on hylly tyhjä. Löytyy pinion- ja Spurri-rattaita, jakovaihteiston kulmavaihteen rattaat, voimansiirron tappeja ja laakereita, kytkinkello ja kytkimen käpäläsarja, jakovaihteiston siirtohaarukka yms. Varsinaisesti niitä en ole myymässä, mutta hätätilassa voin jelpata.

Pystytkö pitämään jemmassa noi pinionit ja spurrit jos sattuu etten löydä
titaaninitrattuja halvalla ennen Ulvilan seuraavia kisoja, on sen verran
pinionit kulahtanu eikä noi spurritkaan uusia oo, meinasin Sabelta tilata
samalla kun muuta tilasin, eikä pinioneja ollu hyllys :(
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #314 : 02.08.05 - klo: 20.53 »
Mihinpä minä niitä tarvitsisin, itselläni kun on ne kestävät... Löytyy myös pakista kolme eri välitysvaihtoehtoa...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #315 : 02.08.05 - klo: 21.56 »
Just löytyi paikka josta saan pari kolme sarjaa TiNi ratas-sarjoja edullisesti! :shock:

Eli en tod. näk. tarvikkaan...

Jos on kiinnostuneita niin myyn TiNi ratas-sarjoja 70e/srj!!!
Varaukset YV:llä.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #316 : 02.08.05 - klo: 23.39 »
Niin kuinkas sen sun ajotyylin kanssa oli Brutales:
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Esim. kunnon törmäyksessä vaikka turistilla, akut saattavat painua
vähän kasaan. Näin ainakin minulla kävi, onneksi kennot ei vahingoittuneet.

No ei kai vitsi vitsi, oli vaan pakko laittaa kun oli ennemminkin puhetta :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #317 : 03.08.05 - klo: 00.01 »
No, veljeni ajoi sillä turistilla päin betonireunusta... Pitänee tehdä jonkinlainen pehmuste noille akuille, mutta onneksi LST kulkee vielä metanolilla...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #318 : 03.08.05 - klo: 00.28 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
No, veljeni ajoi sillä turistilla päin betonireunusta... Pitänee tehdä jonkinlainen pehmuste noille akuille, mutta onneksi LST kulkee vielä metanolilla...

Anna lasku vaan veljelle ja jossei maksa niin uhkaa sitä mafialla  :shock:
RB,the power of champions.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #319 : 03.08.05 - klo: 00.37 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
No, veljeni ajoi sillä turistilla päin betonireunusta... Pitänee tehdä jonkinlainen pehmuste noille akuille, mutta onneksi LST kulkee vielä metanolilla...

Noi veljet on pahoja, kun ei viitti olla antamatta koittaa ja sit jos
sattuu jotain niin on vaikee kysellä rahoja siitä...

Toisaalta voi käydä niinku mulle ulvilassa viime kisojen jälkeen
testasin XXX-NT:tä ja annoin veljen koittaa LST:tä niin aina kun
sillä meinas karata lapasesta niin jännitin (ja katoin LST:tä) niin
kovaa että NT karkas joka kerta ittellä lapasesta :lol:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #320 : 03.08.05 - klo: 00.52 »
Veljelläni on TC3 Asso, mutta tuo minun ylitehokas moottori tekee siitä hieman vaikeahkon ajettavan... Mutta, eipä se haittaa, jos jotain sattuu, elämä on vain sellaista. Eipä näihin pikku härväkkeisiin kovin suurta vahinkoa pysty tulemaan.

Oletteko muuten löytäneet hyviä säätöjä LST:hen? Itselläni tuntuu olevan ikuista hienosäätöä, ja sekin on jäänyt viime aikoina, kun sataa koko ajan. Meidän rata kun on savipohjainen, niin ei sinne viitsi mennä ajamaan, jos on satanut edellisenä päivänä. Auto on niin umpi kurassa, ettei sitä saa puhtaaksi kuin painepesurilla. (en sitä kylläkään käytä Losin pesemiseen... )
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #321 : 03.08.05 - klo: 01.00 »
Meillä on vaasassa kans savirata ja pito oli aivan mahtava (1/10 krossarilla)
kun aamulla oli satanu rankasti ja rata oli kostee! Jos on kauan kuivaa
niin sit pölisee niin sairaasti ettei huvittais edes ajella, mutta sateella on
kyllä paha ajaa (viime kesän kisat oli raparallia).

Onko teiän rata niin kuoppainen että jää lätäköitä vai mikä mättää???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #322 : 03.08.05 - klo: 10.14 »
Ostin nyt kans lst:en. Nyt vaan ootellaan saapumista. Montakos tankkia toi pitää ajaa sisään.

Ps. On muuten puuha-peten vanha.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #323 : 03.08.05 - klo: 10.20 »
Meillä radalle jää pariin paikkaan syvä lätäkkö, joka on miltein koko radan levyinen.

Siellä käyttöohjeessa oli aikas hyvin selitetty se sisäänajo, sitä kannattaa noudattaa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #324 : 03.08.05 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Ostin nyt kans lst:en. Nyt vaan ootellaan saapumista. Montakos tankkia toi pitää ajaa sisään.

Ps. On muuten puuha-peten vanha.

...Ja sitä ennen oli burtsilla ja meinasin ostaa, mut tyyppi lakkas
vastailemasta yhteydenottoihin :?

Eikö ohjekirjaa tullu??? Siinä on hyvät sisäänajo ohjeet.

Tarvikko viri/vahvikeosia? Mulla olis alu diffikotelot (kiillotetut)
jotka on pakolliset ja sit on tulossa Titaani nitrattuja ratassarjoja
(ne alkuperäset on kans yks "tyyppivika" eli kuluu yli äkkiä) :wink:

Ps. tarvitko vastarinakkua (mulla 2x käytettyjä ja
puuha pete meinas yhen ostaa)?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #325 : 04.08.05 - klo: 00.19 »
Kyllä ohjekirja tulee. Ootan eka auton saapumista ja katon sitten mitä tarvitsen. Ton vastarin akun voisin tarvita.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #326 : 04.08.05 - klo: 16.27 »
Lainaus käyttäjältä: "hanzu12"
Kyllä ohjekirja tulee. Ootan eka auton saapumista ja
katon sitten mitä tarvitsen. Ton vastarin akun voisin tarvita.

Ne alu diffikotelot on kyllä PAKOLLISET jos et halu koko ajan uusia
muovisia ostella eikä ne kalliit oo ja suosittelen kyllä vakavasti harkitteen
noita TiNi rattaitakin, en meinannu ittekään niitä hommata, mutta nyt
kun oon gallonan ajellu ilman "secondary gear coveria" (joka on kans
pakollinen hankinta) niin rattaat on melki loppu. :shock:

Ps. multa saa 2/3 hinnalla Suomen hintoihin verrattuna, kun sattuu
ylimääräsenä niitä olemaan. :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #327 : 05.08.05 - klo: 18.25 »
Tännään tuli auto. Vanha kone näyttää ihan toimivalta avasin sen enkä huomannu siinä mitään erikoista muutakun yhden kaanen ruuvin joka oli auki muut oli kunnolla kiinni. Pitää varmaan kokeilla eka tolla vanhalla jos se toimiis niin sitten olis uus kone varalle. Tietäis vaan että mikä vanhas konees on ollu. (puuha-pete ei tienny kun ei oo sillä hajonnu).

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #328 : 05.08.05 - klo: 18.42 »
Luulisin, että kampiakselin ja kiertokangen alapään suunnalta voisi vika löytyä, alkupään koneissa oli joillakin ongelmia yhden ylinmääräisen prikan kanssa. Ainakin tarvittavat osat vaihtamalla siitä varmasti tulee hyvä kone.

Mites alustan säätöjen kanssa? Onko kukaan käynyt Ulvilassa ajamassa, ja mitkä säädöt olisi sinne hyvät? Tilasin äsken Kauko-idästä lisää jousia, nyt alkaisi olla kattava säätösetti. Öljyt löytyy iskareihin 30-40-45-50-55-60-70-80 ja diffeihin 30K-50K-60K-100K-300K. Jousia 4,5 - 5 - 6 - 7 - 8 lb. Välityksiä kolmea vaihtoehtoa, kaksi kallistuksenvakaajasarjaa.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #329 : 05.08.05 - klo: 19.46 »
Oli siellä yksi prikka enemmän kun uudessa koneessa. Mutta moottori näyttää sisältä aivan ehjältä ei naarmuja. Kohta näkee mitä käy kun käyn kokeelees.