"Ja yleisesti, jos tuo C-arvo on liian pieni akussa, niin näkyykö se ajossa nykimisenä vai hitaampana kulkemisena, vai peräti molempina?"
- raju puute näkyy jo molempina, alussa kiihtyvyyden puute , lipocut päkii vain päällä ollessaan
- jatkettuna näyttää liki kosanipolttimelta
- sillä välillä ( suspended riittää, jatkuva ei) vain akun lämpö kavaltaa
(tietty seuranta-tallentimet jos on) ja perillä saat
pulleata akkuva
-- ja saman efektin saa ku ottaa pakkashangella lojuneen lipon ajoon, lipo ku ei kylmänä lämpeä kuormituksesta käyttökuntoon itte, vaan menee heti yli ja turbooooo
(tehty 7 asteen pakkasessa luistinradalla JOSSA AMPPEEREITA EI TARTTE PALJOA,
maxamps 2s2p 8000 jolla alle 15 latausta balanserein. Ajon viimenen rullaus parkkiin
jätti hiekalle asti läpisulanutta jää-uraa sinsellä valolla osotettuna. Oppikurssin osa "EI NÄIN" kohdistui jotenkin taskun kautta...... )