Nonniin,nyt se on sitten "testattu" matolla molemmat veturit.
Oli parinkin kuskin kanssa puhetta siitä että vaikuttaako uudistuneen maavarasäännön myötä se että uudemmat runkoprofiilit(kapeammat) olisivat etulyönti asemassa.
Testiautoina oli vanha sotaratsu Xray T2 008 ja TRF 417x,eli selkeästi eri sukupolvea olevat autot.
Varusteet olivat:
-samat akut
-sama moottori
-samat noparit
-samat renkaat
-sama pitoaine
-sama kori
Best lap oli 0.15 sek päässä toisistaan,Average lap oli TRF autolla tiukempi,+30 kierrosta meni 0.3 sisään.
Sen käytös oli mulle helpompi ajaa kun taas Xray oli liki yhtä nopea mutta oli pikkasen enemmän haarukkaa kierroajoissa.Se oli hiukan rauhattomampi.
Ne perus-setupit mitkä autoissa oli erosivat toisistaan tietenkin mutta yllättävää oli etää tälläisellä keskitason suharilla eroa ei ollut niin paljoa että vanhempi turisti olisi joku "sylkykuppi" VTR-luokassa.Hyvä niin!
Toki tämä on pikkasen spekulaatiota kun muita VTR autoja ei ollut paikalla mutta yks stanu ajoi 0.2-0.3sek lujempaa,FWD:t meni samaa vauhtia.
Ja ne kierrosajat pyörii 9.4-9.8 sek kohdilla FWD+VTR.Eli kyseessä on aika lyhyt rata.
Ongelma mulle vaan nyt tuli kun nuo molemmat veturit on nyt yhtänopeita
Mutta tästä jatketaan eteenpäin!
Kysymys kuuluukin,kumpiko lähtee kisoihin mukaan
.
Mielenkiintoista kuulla kuinka Casinon kisassa käy,kun uskoisin että sinne on tulossa useampi T4 auto viivalle...