Niin siis, sekä kerhokisasarjan kisassa missä olin että SC-kisassa mentiin jälkikatsastuksella. Ajat, viet auton katsastukseen, ja menet nostamaan. Ja mitä nyt noita M8-sääntöjä katsoin, niin samalla tavalla sielläkin tosiaan näytettäisiin menevän?
Mutta tarkoitin että jos tekisi tuon mitä Lehtibakka puhui, tulisi tuo mainitsemani potentiaalinen hankaluus säätöajan vähyyden kanssa jos katsastuksessa kestää. Eli ensin ajat, sitten yhden erän aikana odottelet että saisit omat auton pois katsastuksessa, ja ennen kuin sitten ehdit paljoa säätää jos olisi tarve niin joudutkin jo nostamaan seuraavaa erää. Vaikka auto katsastettaisiin ennen ajoa kuten jerzi mainitsi joissakin luokissa tehtävän, olisi se todennäköisesti silti eri aikaan kuin nostovuoro, vaikka olisi toki lopulta kiinni erien määrästä. Ellei sitten tee niin, että ensin nostetaan, sitten ajetaan. Mutta oma sähellyksensä siinäkin.
Niin ja mitä tulee WJ/Maastosarjaan, en pelkästään sääntöjen pikaisella lukaisulla ottanut tolkkua miten tuo katsastus olisi samalla kun ollaan nostamassa, kun nähdäkseni on pääasiassa ennakkokatsastus mutta nostetaan kuitenkin seuraava erä?