1
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Lainaus käyttäjältä: "make72"JR-hobbyssä omistaja penkitti minun TT:n moottorin omassa kourassa :) Veteli käynnistys narusta ja katteli ylöspäin sillain ettei näkynyt ku valkuaiset silmistä ja tulos:Normaalisti näissä on 2.1hp, mutta tässä koneessa tuntuu olevan 2.4hp :) :) :) kettu mikä pelle koko tyyppi
Onneks toi oli vitsi. Eiks niin? Jos ei ollut niin kaveri vois harkita muuta alaa tai sit alkaa ite harrastamaan ja perehtymään tähän koko touhuun.
Mutta kattokaas tää:
http://modelboatracing.co.uk/newthings/dyno/dyno.htm
Ja,kas,käynti parani ja yks kaks sammumiset loppu siihen :lol:missä oli ilmavuoto,tai mikä sen käynnin paranti?
Vielä kun toi vetostartin akselin sais tiiviiksi.... Mutta sille kun nyt ei voi mitään...
Vai että muodoista. Mitäs eri muodot kertoo?juu on vakio pilli,niitä pillejä taitaa olla turha ostaa hirveiden tehojen toivossa.viripillit antavat enempi lookkia ku tehoja,näin olen kuullut ns.ammattimiehiltä
Kertokaas hyviä pillien valmistajia?
Make,onko sulla TT:n vakiopilli kiinni? (se kiiltävä?)
Mistä hankit? Sanderssonilta kenties?iso-hepalta http://personal.inet.fi/koti/timo.jalas/
Sopiko vanhasta koneesta vauhtipyörät ja kytkimet sun muut heebelit. Pakokäyrä? jne....ainakin tuohon 8 porttiseen kävi kaikki heittämällä,ainoastaa jouduin poraamaan kaks reilun 3mm reikää niin sain passaamaan vakio moottoripukeille. sisäänajo alkaa olla valmis,tehoja tuntuu olevan tt:n omaan koneeseen verrattuna paljon. eka käynnistyksellä lämmitin konetta föönillä ja avasin tulppaa n1/4 kierrosta,se helpottaa käyntiin nykimistä paljon.
JR-hobbyssa EK-4 maksaa vähän alle 500€ kai joku tarjous.juu ja se on uusi malli jossa on paranneltu ensimmäisen version huonoja ja heikkoja kohtia. mm kaasutin on erillainen ku 1. versiossa
Ei olis kallis.
No niin nyt jo tiedän mitä tarkoitat!!!siis ruutasin käyvän koneen ja vauhtipyörän väliin,siihen jää n1mm rako johon sai pillillä ruikattua.sen ei pitäis vaikuttaa käyntiin jos ei se ime ilmoja sieltä ja eihän sen kuuluis sieltä ilmoja imeä.
Eli tota joo ei mullakaan siinä mitään ollut(mikä edes mahtaa olla?) ja ei siellä kyllä mitään muuta tiivistystä ole kuin se laakeri!!
Kuinka paljon laitoit sitä wd:tä sinne silloin?? Jos laitoit paljon niin en kyllä ihmettle että sammui, kun tuskin se kone wd:llä käy!! :mrgreen:
Siis wtf???voisin lähettään kuvan niin hokaisit jos passaa
Mulla on tollanen kone ja voisin neuvoa, mutta nyt en kyllä ihan älynnyt mitä tarkoitat!!
Mulla on tuo sama auto ja vetokäynnistin on jatkuvasti jumissa tai naru poikki, mutta laitan linjalankaa tai kaihtimen narua niin pitäisi kestää. Ennemminkin tuohon koneeseen on menny hermot minulla että kaverillani. Ton koneen(Pro 21pxr(p) lämpöjä ei saa pysymään aisoissa vaikka tunais mitä. 10 min. ajon jälkeen tehot häviää koska se käy liian kuumana. Korit on leikelty jotta motti sais enemmän jäähdytystä, tulppia vaihdeltu kylmempään ja kun säätää rikkaamalle niin se tukehtuu. Tuossa on kuulemma liian pieni kansi niin sen takia se käy liian kuumana, mutta uutta mottia kattellaan...millä polttoaineella ajat? polttoaine vaikuttaa paljon jos on liian vähä öljyä nii lämpiää takuulla esim. qwikspeed 12% öljyä ja coolpower 18% öljyä
Miten ihmeessä saat siitä vetokäynnistimen rikki??mikä kone on nykyään? tuossa 21prossa on aika hyvät alaväännöt mutta sais olla jonninverran riskimpi.
Ite käytin samanlaista konetta vuoden eikä kertaakaan vetokäynnistin hajonnut. Nyt kone on väljä ja makaa kaapissa.
TT:n vetokäynnistin on paras mitä koskaan olen kokeillut tai nähnyt!