Tuossa nyt on hieman se ongelma kanssa, eli tiputettaessa välityssuhdetta saattaa käydäkin niin, että sitä kaasuttelee enemmän, jotta saa vauhdin pysymään haluamallansa tasolla, jolloin moottori rupeaa taas kuumenemaan kierrosluvun takia, ei niinkään vastuksen ja/tai kuorman.
6s todennäköisesti haluaisi ehkä (passiivista) jäähdytyselementtiä moottorille pidempiaikaisessa käytössä, varsinkin jos vehjettä tykkää "rääkätä" (onhan se varmasti hauskaa :D)
Punch arvoilla 1-2 käyttäytyy kuminauhamaisesti, arvolla 3 se alkaa vaikuttaa vähän samalta kuin vakioarvo 5. Edelleenkin suosittelisin sen ennakon tiputtamista nollille, jos et ole vielä niin tehnyt (AMTS timing arvo 1 = 0°).
EDIT: Miten pitkään pystyt pitämään sormia ajon jälkeen moottorin keskiosassa, kun otat ihan kunnolla sormilla kiinni siitä?