Kirjoittaja Aihe: Vantaan rc harrastelijat herätys!  (Luettu 1063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vantaan rc harrastelijat herätys!
« : 15.05.07 - klo: 07.23 »
Dodiih...Eli tämä nyt kai jotenkin matkii tuota kajaanin polttisharrastajien juttua mutta noh...Eli siis ajattelin tässä että löytyykö täältä vantaalta paljonkin rc harrastajia? Jos vaikka alettais tekeen jonkinlaisia "miittejä" ja tuossa vaikka sitten sutattais ja pikku kisaakin otettais :) Ei väliä onko polttis tai sähkö tai onko 1:10 tai vaikka sitten 1:16 :D Kiva vaan ois tollanen miitti järjestää :) Mites onko teillä paikkaehdotuksia tälle? Itse ehdottaisin sotungin koulun kenttiä kun sieltä löytyisi niin on road, off road, sekä ruohokenttiä joissa voi ajella ja ottaa kisaa :D Sitten sinne vois vaikka pari hyndääkin rakentaa ymsyms...Ja tässä ens kuussa siinä pihalla ois jopa skederampitkin mikä ois aina plussaa ++++ :)

Mutta mitäs ootte mieltä?
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Vantaan rc harrastelijat herätys!
« Vastaus #1 : 15.05.07 - klo: 10.43 »
Kilpailutoimintaan osallistuvat Vantaan RC harrastajat ovat kyllä erinomaisen hyvin hereillä.

VAU (Vantaan Autourheilijat) kokoaa yhteen seuraan koko pääkaupunkiseudun kisaamisesta kiinnostuneet pienoisautoilijat.

Tässä pähkinänkuoressa VAUn toiminnasta:

VAUn pienoisautoilujaos on nykyisin pääkaupunkiseudun ja koko Suomen aktiivisin pienoisautoiluseura.
Radio-ohjattavilla autoilla kilpailemisen ja muuten harrastamisen piirissä toimivia jäseniä on reilusti toista sataa.

Kilpailutoiminta on hyvin aktiivista. Eri pienoisautoluokissa kilpailevia VAUlaisia           RC-kuskeja on lähes 50. Kaikista Suomen pienoisautoseuroista VAU on kilpailijamäärällä mitattuna ylivoimaisesti suurin. Touring- ja C-12 luokkien SM-sarjaan (FinnTrack) osallistuu tällä hetkellä 23 VAUlaista kuskia, joista 7 on alle 18 vuotiaita junioreja. Lisäksi ulkoratakaudella ajettaviin krossiluokkiin osallistuu runsaat 20 kuskia. Seurasta löytyy useita vuosien varrella menestyneitä kuljettajia, eri luokkien euroopan- ja suomenmestareita.

VAUn pienoisautojaoksen tavoitteena on pienoisautourheilun ja –harrastuksen sekä erityisesti niihin liittyvän nuorisotyön edistäminen koko pääkaupunkiseudulla.

Aloittelevilla harrastajilla on omat ajovuorot sunnuntaisin jolloin paikalla on aina myös kokeneempia harrastajia tarvittaessa auttamassa ja neuvomassa.
Radat
Omia ratoja meillä on kaksi:
• Lavangossa savipohjainen krossirata (pääasiassa 1/8 kokoluokan krossarit ja trukit)
• Rajatorpan kalliosuojassa sijaitseva Suomen ainoa pysyvä mattorata (pääasiassa 1/10 kokoluokan touringautot, C-12 luokan autot, mukana myös driftaajia)
• Lisäksi toimimme ulkokaudella aktiivisesti Tattarisuon pienoisautoradalla, joka on Helsingin nuorisoasiainkeskuksen hallinnoima rata.

Oma kilpailutoiminta
VAU järjestämät kilpailut vuonna 2007
• 9.6. LS-5 luokan SM-osakilpailu Tattarisuon radalla
• 19.5. maastoluokkien SM-osakilpailu Lavangon radalla
• 16.-17.6.  FinnTrack sarjan ja LS-5 sarjan SM-osakilpailut Tattarisuon radalla. Kaksipäiväiseen asfalttiluokkien kisaan odotamme yhteensä yli sataa kilpailijaa.
• Lisäksi lukuisia pienempiä kansallisia- tai erityissarjojen kilpailuja sekä kerhokilpailuja Lavangossa ja Tattarisuolla
• Erityisesti vähemmän kokeneille kilpailijoille on suunnattu Syksyllä pyörivä viiden osakilpailun AKK:n Alue-8 kilpailusarja

Lisätietoja: VauRC.fi  tai  jarkko.kuusinen@fountainpark.com
------------

Kirjoittajan mainitseman piha- ym. ajelun osalta ei hereillä olosta tai nukkumisesta valitettavasti ole faktaa kerrottavaksi.

RC-tapaamisia vaan rohkeasti järjestämään itse kukin. Tekemällä ne jutut saadaan aikaiseksi myös tässä harrastuksessa.

PS. pääasia on, että muistetaan pitää hauskaa oli kyseessä sitten kisaaminen tai muuten vaan hauska harrastaminen
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Vantaan rc harrastelijat herätys!
« Vastaus #2 : 15.05.07 - klo: 11.06 »
Shogum. Mä koin just herätyksen :lol:

Sähän voi tulla suttaa mun kaa tohon meitin etupihalle josson asfaltti ja takapihalle josson nurmikkoo :evil:
Sponsored by own wallet

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vantaan rc harrastelijat herätys!
« Vastaus #3 : 15.05.07 - klo: 14.20 »
Cruisaaja Missäpäin asut? Itse asustelen hakunilassa :D Mutta tuon vaun homman jo tiesin ja rajatorpassa olen ajamassa  käynyt joskus....
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...